حاشیه تمرین امروز استقلال چقدر زیاد است؟ :: سه رشته ورزشی


شناسه اطلاعات: 1811900 |
03 اسفند 1400 ساعت 00:32 |
3,844 بازدید |

0
نظرات

ناخن پای راست ورا را لمس کنید

هواداران استقلال امید زیادی دارند که خبر اخراج وریا غفوری به شایعه رسانه ای تبدیل شود اما

به گزارش “ورزش سه”، همه چیز از درگیری داخل مته آغاز شد. البته به جز بازیکنان و کادرفنی حاضر در تمرین استقلال، هیچکس نمی دانست که وریا بطری آب را به زمین زده و تمرین را ترک کرده است. با این حال، مربی سعی کرد با صدا زدن او، او را از عصبانیت فوری خود دور کند.

اما با انتشار بیانیه ای چیزی که هواداران استقلال باورشان نمی شد رخ داد. جایی که در اطلاعات 3 خطی نتایج باشگاه آمده است: “او دارد”.

زمان انتشار این پست در صفحه اینستاگرام استقلال ساعت 16:08 است و دقایقی نگذشته بود که هواداران استقلال و البته پرسپولیسی ها از این خبر غافلگیر شدند.پست اینستاگرامی. با تصاویر ورا تزئین کنید.

باید بدانید که وریا برای استقلالی ها بازیکن عادی نیست. او در این سال ها به یک نماد و یکی از بهترین بازیکنان تیم و شخصیتی فراموش نشدنی در بین تمامی مربیان حاضر در استقلال تبدیل شده است. با این حال شاید جذب صالح حردانی در این فصل در گروه مرزی بین او و کادرفنی استقلال ایجاد کرده است که امروز هم به دنبال آن است.

اینکه شاید کاپیتان با خودش فکر کند در حالی که مامای تیم ملی است نباید حریفان جوان و شخصی خود را رها کند. اما به هر حال فوتبال یک تعارف نیست و پر از اتفاقات مشابهی است که رخ خواهد داد و عامل سنی برای همه بازیکنان مسئله بزرگ و مهمی است. حتی برای ستاره هایی مثل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که سخت ترین فصل فوتبالی خود را پشت سر می گذارند.

محمدحسین میثاقی دقایقی قبل از بازی فوتبال سعی کرد مشکل تمرین استقلال را با صدایی آرام توضیح دهد که چگونه حل شد. با این حال خبرنگار ما پس از پایان تمرین سعی کرد با غفوری صحبت کرده و موضع او را تایید کند.

وریا در نیمه دوم دیدار این هفته استقلال و تراکتورسازی جای حردانی را گرفت اما حالا با توجه به اتفاقات پیش آمده مقابل فجر از میادین دور خواهد بود. البته حد وسط بین مدیر باشگاه و اطرافیان مربی می تواند موضوع را تلطیف کند و ماجرای عصبانیت ناشی از دست زدن به ناخن های مشکی پا در تمرین می تواند به زودی بدون کاپیتان به پایان برسد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

پاربرگ سایت

تماس با ما