محصول جدید نتربیت با گارانتی آونگ – زومیت


امروزه دسترسی به اینترنت در هر زمان و مکان به یکی از مهمترین نیازهای افراد جامعه تبدیل شده است. در واقع، حتی تصور اینکه روزی می‌توانیم بدون اینترنت زندگی کنیم، غیرممکن است!

امروزه استفاده از اینترنت تنها برای پخش رسانه های اجتماعی یا تماشای ویدیوهای آنلاین مهم نیست. اما بسیاری از مسائل مهم بدون آن بسیار دشوار می شوند. بهبه عنوان مثال، پرداخت قبوض، بررسی ایمیل های کاری و ملاقات با همکاران چیزی نیست که در دراز مدت از آن غافل شوید!

شاید همین الزامات است که منجر به ظهور مودم های همراه می شود. مودم‌های 3G و 4G/LTE فعلی به ما امکان می‌دهند اتصال اینترنت نامحدود به خانه یا محل کار داشته باشیم. با مودم 4G/LTE می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و در هر کجا که هستید حتی در سفر از مودم استفاده کنید.

نتربیت; تولید کننده ویژه مودم 4G

در فضای شرکت سازنده مودم موبایل نتربیت او حرف های زیادی برای گفتن دارد. نتربیت با برندهای معروف تایوانی از جمله DiLink همکاری می کند و تجربه زیادی در زمینه تولید محصولات شبکه از جمله مودم 4G آن را داشته باشید. یکی از مهمترین دلایل کیفیت بالای محصولات نتربیت تکنولوژی بالای خط تولید این شرکت می باشد.

با توجه به تصاویر و فیلم های نتربیت می بینیم که خط SMT این شرکت یکی از جدیدترین دستگاه های برش روی سطح تخته خام است و مونتاژ این قطعات به صورت تمام اتوماتیک می باشد.

همچنین در خط تولید نتربیت دستگاه هایی وجود دارند که وظیفه بازرسی برد الکترونیک را برای اطمینان از کیفیت مونتاژ قطعات بر عهده دارند. علاوه بر این، استفاده از دستگاه لحیم کاری قلع اتوماتیک (Wave Soldering) باعث می شود که مونتاژ پانل شیب به بهترین شکل ممکن و با کیفیت ترین قطعات مونتاژ و مونتاژ شود.

ویژگی منحصر به فرد کارخانه نتربیت در تست های پیشرفته و بسیاری در برد تولید است. کنترل کیفیت در این سطح در کارخانه های ایران کمتر از حد معمول است. پنل های تولیدی با انجام چندین مرحله تست بازرسی و کنترل می شوند و در صورت موفقیت آمیز نبودن تمامی تست ها وارد مرحله بعدی تولید می شوند. مهمترین تجهیزات تخصصی تست برد مدارها و تراشه ها در خط تولید را می توان به شرح زیر بیان کرد:

  • تست بندر
  • کالیبراسیون وای فای
  • ورودی بی سیم

به کمک این دستگاه پورت شبکه در مودم کاملا تست شده و سلامت و دقت آن تضمین می شود. همچنین شبکه وای فای برای تنظیم محدوده فرکانس و تعداد آنتن ها کالیبره شده است.

با کمک دستگاه های Wireless Throughput میزان و سرعت داده های ارسالی در شبکه اندازه گیری شده و عملکرد صحیح وای فای تست می شود. استفاده از تجهیزات و خطوط تولید با بالاترین استانداردها در نتربیت را باید حاصل همکاری این شرکت با بزرگترین برندهای فعال دنیا در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه دانست.

چرا مودم Nterbit را انتخاب کنید؟

مودم های نتربیت بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می شوند. علاوه بر این همانطور که قبلا ذکر شد تجهیزات اتوماسیون خط تولید این شرکت امکان ایرادات محصول را به صفر می رساند.
فیلم کارخانه:

شهرت برند را نباید نادیده گرفت. با وجود تسلط شرکت های چینی بر بازار تجهیزات شبکه، برند Neturbit سطح جدیدی از کیفیت و کارایی محصول را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. در واقع، نربیت راه تایوان، یکی از بزرگترین برندهای تکنولوژی جهان (از جمله دی لینک) را دنبال می کند تا به زودی به جهانیان برسد.

از دیگر دلایل خرید مودم های Nterbit می توان به گارانتی آنها اشاره کرد. تمامی مودم های ما دارای 3 سال گارانتی محدود معتبر می باشند و در صورت بروز مشکل در سال اول، مودم به طور کامل برای شما تعویض خواهد شد. همانطور که در طول سال ها دیده ایم، گارانتی آونگ به معنای خدمات پس از فروش گسترده و تضمین تعمیر یا تعویض محصول است.

در نهایت، اگرچه طولی نمی‌کشد تا برند Neturbit دوام زیادی داشته باشد، اما این شرکت رویاها و آرزوهای زیادی دارد تا با تولید محصولات نوآورانه و باکیفیت در آینده، سهم بازار خود را در تجهیزات شبکه به‌ویژه مودم افزایش دهد. بنابراین با توجه به روش آموزشی احتمالا در آینده نام این شرکت را بیشتر خواهید شنید!

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما