اسلام: سپن روز سخت تری از ما دارد! – سه تمرین


شناسه اطلاعات: 1814651 |
28 اسفند 1400 17:15 |
207 بازدید |

0
نظرات

اخراج دروازه بان پیکان کاملا درست است.

مهاجم نساجی معتقد است می تواند از سپاهان امتیاز بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، کریم اسلامی بهترین گلزن تاریخ مازندران در این فصل است و در هفته اخیر خود با پیکان 6 گل و 2 پاس گل به ثمر رسانده است. تا خود را در موقعیت قرار دهند و منجر به اخراج دروازه بان پیکان و ایجاد گل پیروزی شوند.

اسلامی درباره شرایط پیش از بازی نساجی گفت: با عملکردی که در بازی قبل داشتیم، دوباره به شرایط فنی و روحی مطلوب رسیدیم و هفته گذشته خوب تمرین کردیم و آماده هستیم. کاملا در بازی مقابل سپاهان و ما می خواهیم به عنوان استقلال بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص نبرد سختی که مقابل سپن داشتند، گفت: به نظر من سپن از ما سخت تر است، ادامه دهید! تیم ما با این نکته که ساکت الهامی صحبت می کند کیفیت فنی بالایی ارائه می دهد و از نظر ترفند یکی از بهترین بازیکنان ایران است. عملکرد نساجی در بازی که در زمین خوب ورزشگاه امام رضا (ع) داشتیم نشان از کیفیت ما داشت و امیدواریم فردا به گل برسیم و حتی پیروز شویم.

بهترین گلزن فصل نساجی از صحنه اخراج دروازه بان پیکان در بازی هفته گذشته با اشتباهی که برای او رخ داد، گفت: گل می کنم. اخراج دروازه بان پیکان هم کاملا موجه بود و همه کارشناسان داوری تایید کردند.

اسلامی یادآور شد: درست است که تیم ما برای تماشاگران خوب بازی کرد و جایگاه خوبی در جدول پیدا کرد، اما بازیکنان ما پتانسیل بالا رفتن دوباره از جدول را در خود می بینند. دیدار مقابل سپان می تواند کمک زیادی به ما کند تا بتوانیم راه صعودمان را ادامه دهیم و به رتبه ای برسیم که شایسته نام نساجی است.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

پاربرگ سایت

تماس با ما