مایورکا 0-3 رئال مادرید; تخت گاز به قهرمان – سه ورزش


شناسه اطلاعات: 1815375 |
24 اسفند 1400 ساعت 01:35 |
2,308 بازدید |

2
نظرات

در دیدار خارج از خانه، رئال مادرید با نتیجه 3-0 مایورکا را شکست داد و با 10 امتیاز اختلاف خود را در صدر جدول افزایش داد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان کارلو آنچلوتی که در دو بازی اخیر خود مقابل رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن بازی های تاثیرگذاری را به دست آورده اند، در دیدار امشب مقابل مایورکا مشکلی ندارند و در نهایت بدون گل به پیروزی رسیدند.

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6 با همکاری کروس و وینیسیوس بنزما صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او را سرخیو ریکو مهار کرد.
رئال همچنان به برتری خود ادامه می داد اما در دقیقه 11 این مایورکا بود که موقعیت خوبی داشت و می توانست به گل برسد اما ضربه موریکی روی پاس خطرناک اولیوان به بیرون رفت.
حملات دو تیم تا دقیقه 27 ادامه داشت که پاس خوب بابا اولیوان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او توسط کورتوا به خوبی مهار شد.

یک دقیقه بعد همکاری وینیسیوس و بنزما موقعیت خوبی برای کروس ایجاد کرد اما ضربه خطرناک او پخش شد. در دقیقه 35، مایورکا فرصت دیگری به دست آورد، اما این بار ضربه مافئو با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقایق پایانی این رئال مادرید بود که بر بازی مسلط شد و دو موقعیت خوب در دقایق 41 و 43 داشت اما پاس های کروس و وینیسیوس برای گل مایورکا پیدا نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. قرعه کشی.
نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقیقه اول بدون ایجاد موقعیت خاصی روی توپ سپری شد تا اینکه وینیسیوس در دقیقه 55 گل اول را به ثمر رساند. روی فشار شدید والورده بود که بابا توپ را پشت محوطه جریمه مایورکا از دست داد و وینیسیوس با ارسال بنزما دروازه را باز کرد.

بعد از گل این تیم میزبان بود که خطرناک ترین حمله را روی دروازه رئال داشت اما واکنش خوب کورتوا دروازه میهمان را بست.
رئال مادرید سپس ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 75 گل دوم را به ثمر رساند. خطای اولیوان روی وینیسیوس در محوطه جریمه مایورکا باعث شد تا داور به نقطه پنالتی اشاره کند. بنزما پشت توپ را دنبال کرد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

فشار رئال بعد از گل ادامه داشت و در دقیقه 82 این تیم به گل سوم رسید. این بار این مارسلو بود که به عنوان آقای گل ظاهر شد و بنزما پاس خطرناک او را به ضربه سر تبدیل کرد تا اختلاف را 3 افزایش دهد.
در دقایق پایانی رئال مادرید فرصتی برای زدن گل بعدی داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

پاربرگ سایت

تماس با ما