اوپو هدست حذف نویز داخل گوش Enco X2 Premium TWS را معرفی کرد – زومیت


اوپو، بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در چین، اخیراً از گوشی‌های هوشمند جدید Find X5 Pro و Find X5 خود رونمایی کرده است. این شرکت همچنین در مراسم رونمایی از هدفون بی سیم جدید Enco X2 Premium خود رونمایی کرد. هدفون داخل گوشی جدید اوپو نسبت به مدل قبلی این محصول پیشرفت های زیادی دارد که در ادامه به ویژگی ها و مشخصات این محصول می پردازیم.

ویژگی ها و مشخصات هدست Oppo Enco X2 TWS

به گفته Gizmochana، هدفون جدید Enco X2 دارای یک درایور دوگانه پویا 11 میلی‌متری با درایور دیافراگم مسطح 6 میلی‌متری است. این محصول با مجهز شدن به دو درایور تضمین می کند که صدای کم یا زیاد حتی در هنگام پخش موسیقی با باس بلند از بین نمی رود یا شنیده نمی شود. Enco X2 از بلوتوث 5.2 با پروتکل انتقال LHDC 4.0 استفاده می کند که این هدست ها را قادر می سازد تا نرخ کد تا 900 کیلوبیت بر ثانیه را پشتیبانی کنند. همچنین از کدک های صوتی استاندارد AAC و SBC پشتیبانی می کند.

Oppo Enco X2 جدید از یک میکروفون 38 dBV / Pa استفاده می کند که از چندین سطح از حذف نویز پشتیبانی می کند، از جمله حذف نویز هوشمند، حذف حداکثر نویز، حذف نویز متوسط، حذف نویز ملایم، حالت شفاف و بهبود صدا. هر سه میکروفون Enco X2 از هوش مصنوعی Bone Voiceprint برای کاهش نویز در هنگام تماس صوتی استفاده می کنند.

هدفون جدید Oppo TWS می تواند تا 9.5 ساعت با شارژ کامل بدون حذف نویز موسیقی پخش کند. این زمان با احتساب بسته باتری این هدفون به 40 ساعت افزایش می یابد. Enco X2 با یک بار شارژ تا 5.5 ساعت و با یک بار شارژ تا 22 ساعت با حداکثر نویز و صدا خاموش 50 درصد دوام می آورد.

هدفون بی‌سیم Oppo Enco X2

مقالات مرتبط:

کاربران می توانند با شارژ 5 دقیقه ای تا 2 ساعت به موسیقی Enco X2 گوش دهند. اوپو اعلام کرده است که این هدفون در عرض 1 ساعت به طور کامل شارژ می شود و شارژ کامل جعبه آن 90 دقیقه طول می کشد. برای شارژ این هدفون می توانید از پورت USB-C یا سیستم شارژ بی سیم استفاده کنید، زیرا این محصول از فناوری شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند. علاوه بر این، Enco X2 را می توان با قرار دادن آن در پشت گوشی شارژ کرد که از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند.

هدفون جدید Oppo Enco X2 دارای گواهی IP 54 است که به این معنی است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند. وزن این محصول 56.4 گرم و وزن هر هدست به صورت جداگانه 4.7 گرم می باشد.

قیمت و زمان تحویل

اوپو اعلام کرده است که Enco X2 در رنگ های سفید و مشکی برای سال 199 199 در بازار اروپا عرضه خواهد شد. هدست جدید از اواسط آوریل در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

پاربرگ سایت

تماس با ما