فرصت طلایی شماره هشت پرسپولیس – ورزش سوم


شناسه اطلاعات: 1814381 |
17 اسفند 1400 ساعت 17:58 |
1,327 بازدید |

0
نظرات

ستاره شوید و لیگ را با طوفانی به پایان برسانید

انتظار پر از نگرانی هواداران پرسپولیس برای امضای قرارداد با رضا اسدی برخلاف انتظار نفوذ او بود و شاید در این آخرین روز یک اتفاق خاص همه چیز را تغییر دهد.

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی که در فصول اخیر همواره مشتاق پرسپولیس بوده، سرانجام پس از بحث و حدیث فراوان، شرایط قراردادش را با سرخپوشان قطعی کرد تا وارث این تیم شود. هواداران پرسپولیس که بعد از جدایی احمد نوراللهی شوکه شده اند، صبورانه منتظر بازیکنی هستند که بتواند جای خالی این جدایی را پر کند. نوراللهی یکی از ستاره های فصل گذشته بود که پنجمین قهرمان قرمزها به بازی شگفت انگیزش گره خورد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.

اسدی که شایعات زیادی در مورد انتقالش به پرسپولیس مطرح شده بود، بالاخره به این پست رسید و انتظار می رود با پوشیدن پیراهن شماره هشت و حتی حضور در این باشگاه، اولین حضور خود را به عنوان ستاره جدید این باشگاه انجام دهد. . اما همه چیز به هم ریخت. پرسپولیس با حضور کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، رضا اسدی و حتی محمد شریفی در این فصل رقابت ها را به صدر جدول رساند و در نهایت این نیا و سرلک بودند که تثبیت شدند. خودتان پیدا کنید.

فصل طبق انتظار برای هافبک جدید شروع شد و او حتی در اولین بازی مقابل فولاد خوزستان یک گل هم به ثمر رساند. اما بعد از پنج بازی حضور مستمر با تغییرات سیستمی که تیم و یحیی گل محمدی در هفته ششم مقابل نفت آبادان داشتند و استفاده از مدافع ویژه (میلاد سرلک) اولین تجربه خود را ترک کرد.نیمکت نشینی. اتفاقی که رخ داد، نهمین بازی دور از تیم بود و در نهایت در هفته دهم این فرصت تنها چند دقیقه بازی شد. اما در همان 4 دقیقه ای که مقابل پیکان به میدان دعوت شد توانست به تیمش پاس گل بدهد. اما این موضوع مانع از بازگشت او به تیم نشد و در بازی بعدی موقعیت های بیشتری به عنوان بازیکن تعویضی به دست آورد. پرسپولیس به سیستم دو مدافع برگشت و این بار کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک جایگاه محکمی برای خود ایجاد کردند و اسدی این فرصت را پیدا کرد تا دقایقی با تیم قدیمی خود (سپاهان و تراکتورسازی) همگروه شود تا از این موضوع انتقاد کند. خریدهای شگفت انگیز.و صدا از همیشه بلندتر است و حتی کار به جایی می رسد که به جای اتلاف وقت فرصت بازی را پیدا می کند. درگذشت این بازیکن در سوپرجام فاش شد و با وجود فرصت کوتاهی که برای فرار از شکست تیمش زیر نظر فولاد داشت، تشویق نشد و کاملا بحرانی شد، علیرغم تصمیمات احساسی و پوشش جنجالی خود، طرفداران خود را متحول کرد. علیه خودش

پس از آن شکست و انتقادات، اسدی با یک کامبک عالی و گلزنی در جدال با آلومینیوم اراک با وجود فرصت هشت دقیقه ای خود، هواداران و کادرفنی این تیم را نیز امیدوار کرد. اما آن گل برای بازگشت به ترکیب اصلی کافی به نظر نمی رسید و در بازی بعدی به یحیی گل محمدی فرصت بازی روی نیمکت داده شد. در دو بازی اخیر این تیم با وجود مصدومیت میلاد سرلک، اسدی فرصتی برای حضور در یک زوج موفق نداشت و در آخرین دیدار سرخپوشان و نفت آبادان 30 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی فرصت داشت که با وجود تمام تلاشش نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد.

فرصت 9 هفته ای برای اثبات عدد هشت
در حالی که 9 هفته تا پایان فصل باقی مانده، هم کادرفنی و هم هواداران پرسپولیس همچنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی هستند و فاصله 6 امتیازی آنها را از اهدافی که دنبال می کنند دور نکرده است. اسدی که از سوی این تیم برای تکرار قهرمانی انتخاب شده، در واقع بازیکنی است که می تواند تا پایان زمان معادله را تغییر دهد. بازیکنی که نیازمند همان اعتماد و ایمانی است که در روزهای قبل از انتقال به پرسپولیس از هواداران دریافت کرد. او با وجود 513 دقیقه حضور در این تیم، پنجمین بازیکن تیمش بود که دو گل به ثمر رساند و توپ را به هم تیمی خود پاس داد. باید دید آیا اسدی می تواند به ستاره ای تبدیل شود که کادرفنی و به خصوص هواداران از او در هدف بعدی خود انتظار دارند یا خیر.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما