با عرضه آیفون 14 پرو، طراحی این گوشی احتمالا تکمیل می شود – زومیت


بر اساس گزارش‌ها از تایوان، فاکس‌کان، مدل برتر سری آیفون 14، و لوکس‌شیر، یکی دیگر از تامین‌کنندگان، دو مدل ارزان‌تر تولید خواهند کرد. این گزارش خاطرنشان می کند که فاکسکان آزمایش آیفون 14 پرو را برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای اپل آغاز کرده است.

به گزارش مکرومرز، آیفون 14 اپل به تازگی وارد مرحله تولید شده است و طبق شایعات، Luxshare هنوز نتوانسته سفارشات تولید انبوه این محصول را دریافت کند. در همین حال، بیشترین سفارش برای گوشی بعدی اپل، آیفون 14 پرو است. پس از شروع تولید آزمایشی، تامین کننده باید داده ها را جمع آوری کرده و سپس مسائل موجود را عیب یابی کند و مواردی را که نیاز به بهبود در خط تولید دارند ارزیابی کند.

انتظار می رود آیفون 14 و آیفون 14 پرو از ظاهر بازطراحی شده بهره مند شوند. گفته می شود اپل در نسل بعدی آیفون خود از طراحی خنده دار آیفون 4 و آیفون 5 استفاده خواهد کرد. رندرهای آیفون 14 پرومکس. جان ناسم به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که بدنه این دستگاه نسبت به مدل های قبلی ضخیم تر خواهد بود. همچنین، این نمایشگرها دارای دکمه های دایره ای صدا و شکاف های بازطراحی شده در قسمت بلندگو هستند.

یکی از شایع ترین تغییرات آیفون 14 حذف بریدگی بالای صفحه نمایش و استفاده از بریدگی دایره ای شکل است. شایعات حاکی از آن است که اپل از PunchHole در آیفون 14 برای ادغام دوربین های سلفی و سنسورهای TrueDepth با هزینه ID استفاده خواهد کرد.

مقالات مرتبط:

قرار است سری آیفون 14 در چهار نسخه شامل دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی معرفی شود. سری به روز شده آیفون نشان می دهد که ممکن است هیچ اطلاعاتی در مورد آیفون 5.4 اینچی جدید (iPhone Mini) وجود نداشته باشد. علاوه بر طراحی به روز شده، انتظار می رود آیفون 14 دارای دوربین 48 مگاپیکسلی جدید باشد. از دیگر ویژگی‌های فاش شده این گوشی می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری 8K و دوربین فوق عریض بهبود یافته اشاره کرد.

آیفون 14 از نظر قدرت پردازش نیز بهتر از آیفون 13 خواهد بود. گفته می شود اپل در مدل بعدی آیفون خود از 8 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. شایعات دیگر حاکی از آن است که آیفون 14 در مدل های 2 ترابایتی نیز عرضه خواهد شد و از درگاه سیم کارت استفاده نخواهد کرد. زیرا شرکت ها در تلاش هستند تا پذیرش فناوری eSIM را گسترش دهند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

پاربرگ سایت

تماس با ما