میلان 1-0 امپولی: سه امتیاز با پای چپ کالولو – ورزش سه


شناسه اطلاعات: 1815073 |
22 اسفند 1400 ساعت 01:11 |
1118 بازدید |

0
نظرات

میلان 1-0 در امپولی پیروز شد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان استفانو پیولی امشب کاملا بهتر بودند اما تنها یک بار دروازه بان را باز کردند. با این حال یک گل برای کسب سه امتیاز و افزایش فاصله با اینتر کافی است.

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقیقه اول بدون موقعیت خاصی سپری شد تا اینکه در دقیقه 8 با پاس فرانک کاسیر، فلورانس توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما گل ویکاریو امپولی را به خوبی نجات داد. واکنش.
دو دقیقه بعد، مهار ناقص باندینلی در زمین کالابریا موقعیت خوبی برای تونال ایجاد کرد اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
فشار حملات میلان ادامه داشت و در دقیقه 11 رافائل لیائو از سمت چپ توپ را پاس داد و ضربه او را فیاموتزی با حضور به موقع مهار کرد.
قدرت میلان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 19 درب امپولی باز شد. روی یک ضربه ایستگاهی بود که ضربه اولیویه ژیرو ابتدا به خط دفاعی برخورد کرد و کالوو با یک ضربه فوق العاده توپ را به گوشه دروازه حریف برگرداند.

بعد از گل همچنان تیم میزبان در اختیار توپ و میدان بود اما هجومی این تیم به موقعیت خطرناکی منجر نشد. از طرفی پینامونتی به دلیل تومور در آستانه گل تساوی برای امپولی بود که ضربه او به بیرون رفت.
میلانی ها که خطر را احساس می کردند در آخرین دقیقه نیمه اول بر شدت حملات خود افزودند و یکی دو بار به دروازه حریف رسیدند اما در نهایت نیمه اول با همان توپ به پایان رسید.
میهمان نیمه دوم را خوب آغاز کرد و تقریبا در دقیقه 49 با پاس عالی باندینلی این لوپرتو بود که با یک ضربه محکم کار را به تساوی کشاند اما واکنش خوب مایک مینیان دروازه را دفع کرد توپ میلان.
دو دقیقه بعد بایرامی تقریباً از روی کرنر دروازه میلان را باز می کرد، اما ماینیایی تا آنجا که ممکن بود دفاع کرد و زورکوفسکی نتوانست از ریباند استفاده کند.

سپس نوبت میلانی ها بود که پیش افتادند و در دقیقه 56 جونیور. مسیاس با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد اما توپ به جایی رفت که ویکاریو حضور داشت.
میلان به سلطه خود ادامه داد و بازیکنان این تیم یکی دو نیمه و نیم داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
حتی حضور بازیکنانی مانند براهیم دیاز، آنته ربیچ و زلاتان ابراهیموویچ هم نتوانست نتیجه را تغییر دهد و در نهایت بازی با یک گل به پایان رسید. میلان با این پیروزی 63 امتیازی شد تا با 2 بازی و 5 امتیاز بیشتر از اینتر در صدر جدول قرار گیرد.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

پاربرگ سایت

تماس با ما