شکست قهرمان فوتسال زنان از پلی آف – ورزش 3


کد اطلاعات: 1813698 |
23 اسفند 1400 08:47 |
179 بازدید |

0
نظرات

پیکان بزنید و 99% تا نیمه نهایی بروید.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان با چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش “ورزش سه” پس از وقفه ای که در جریان مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان به دلیل برگزاری اردوی ملی و دو بازی دوستانه مقابل روسیه داشت، مرحله یک چهارم نهایی با حضور هشت تیم برتر این گروه روز گذشته پیگیری شد. تیم برتر تیم اول با تیم برتر تیم دوم تلاقی می کند.

پالایشگاه آبادان سرگروه گروه اول رفسنجان با مس به رقابت پرداخت. مس دو فصل پیش قهرمان فوتسال بانوان شد و شاگردان عاطفه رضایی توانستند بازی خانگی خود را با پیروزی و شکست مدافع عنوان قهرمانی به پایان برسانند تا مسی پس از روند سینوسی قهرمان شود. مرحله گروهی. با یک پیروزی غیرمنتظره. 0 برای عبور از پالایشگاه نفت آبادان.

حفاری ملی اهواز گروه سوم گروه دوم در خانه ایرانیان بوتا پارس است.

نصر فردیس کرج در ملارد با نتیجه 3 بر یک فرهان را شکست داد تا نصریس یکی از بااستعدادترین و مستعدترین بازیکنان لیگ فوتسال بانوان امید خود را برای صعود به نیمه نهایی دوچندان کند، کارش را به پایان رساند و کار آسانی در خانه داشته باشد. .

دور چهارم و پایانی نیز دیروز در شیراز برگزار شد که پیکان با هشت امتیاز بر صنعت فجر شیراز پیروز شد و شاید یک شگفتی ساز در تهران شاگردان اردلان را از رسیدن به نیمه نهایی باز دارد.

همچنین لازم به ذکر است که بازی رفت و برگشت جمعه هفته آینده (20 اسفند) برگزار می شود و به طور کلی نتیجه بازی رفت و برگشت، تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص می شود.

1/4 نهایی:

مس رفسنجان 2-0 پالایشگاه آبادان
حفاری ملی اهواز 1-2 بوتا پارس ایرانیان
فرهان ملارد 1-3 نصر فردیس کرج
پویندگان صنعت فجر شیراز 0-8 پیکان تهران

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

پاربرگ سایت

تماس با ما