اینتر 0-2 لیورپول؛ فرصت باشگاه :: سه ورزش


شناسه اطلاعات: 1810990 |
28 بهمن 1400 ساعت 01:31 |
3,232 بازدید |

4
نظرات

لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر با نتیجه 2-0 پیروز شد.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مهم ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 20-2021، تیم های اینترمیلان ایتالیا و لیورپول انگلیس از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه) به مصاف هم می روند. طبق قرعه کشی، اینتر میزبان این دیدار در ورزشگاه جوزپه مه آتزا بود.

اینتر با 10 امتیاز در گروه D بعد از رئال مادرید دوم شد و لیورپول با 6 برد و 18 امتیاز بالاتر از تیم B به این مرحله رسید.مرگ. هر دو تیم در رده دوم لیگ قرار دارند، اما اینتر یک امتیاز با لیورپول صدرنشین و 9 امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

در پنجمین بازی اروپایی دو تیم، اینتر به دنبال دومین برد خود است و لیورپول می خواهد بردهای خود را به 4 برساند. بازی با حمله لیورپول شروع شد و مانه و صلاح که برای اولین بار بعد از فینال جام ملت های آفریقا کنار هم بودند در 10 دقیقه اول موقعیت های زیادی روی دروازه میزبان ایجاد کردند. گل تیاگو در دقیقه نهم جدی ترین خط آن زمان لیورپول بود.

ضربه سر خطرناک مانه با یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 14 به گوشه دروازه اینتر رفت تا هوای تازه ای به میزبان بدهد. در دقیقه 16 چالهان اوغلو با شوتی از داخل محوطه جریمه تیر دروازه لیورپول را به لرزه درآورد تا پاسخ سختی به حمله حریف بدهد.

دقایقی بعد شاهد یک موقعیت جدی دیگر روی دروازه اینتر بودیم که طی آن ایروبیک مانه به کناره برخورد کرد.

فراز و نشیب های دو تیم تا پایان نیمه دوم ادامه داشت اما توپ از خط دروازه عبور نکرد تا اینتر و لیورپول با تساوی به رختکن برسند.

لیورپول در نیمه دوم با تغییر شروع کرد و فیرمینو جایگزین جوتا شد. اولین تصادف شدید را در نیمه دوم در دقیقه 53 دیدیم که پریشیچ از گوشه سمت چپ محوطه جریمه توپ تیز را برای مارتینز که در محوطه دروازه منتظر توپ بود ارسال کرد. دیاز، کیتا و هندرسون سه بازیکنی هستند که باشگاه به طور همزمان در 30 دقیقه آخر شروع به حمله کرد. یکی از بازیکنانی که در این نقل و انتقالات زمین را ترک کرد مانه بود که جای خود را به دیاز داد.
ادین ژکو در دقیقه 60 با بکر تک به تک شد تا دروازه لیورپول باز شود اما گل او به دلیل آفساید ممنوع شد. دیاز دقایقی پس از ورود به زمین در موقعیت تک به تک برای تیمش گلزنی می کند اما به کرنر رفت. اینزاگی در دقیقه 70 جای خود را به S ین nchez داد تا این مهاجم باتجربه بتواند از میان جمعیت عبور کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه 5 دقیقه بعد روبرتو فیرمینو یکی از 3 بازیکن تعویضی باشگاه در نیم ساعت پایانی شکست خورد. قفل کردن؛ این گل در دقیقه 76 با ضربه سر روبرتو فیرمینو در کرنر توسط رابرتسون به ثمر رسید.

لیورپول پس از به ثمر رساندن گل اول و گل دوم در دقیقه 83 به حملات خود ادامه داد. آرلوند با پاس دادن توپ از پشت محوطه، توپ را پاس کرد. کونته با یک پرش بلند با ضربه سر توپ را برای صلاح کاشت و این بازیکن با ضربه ای از پای چپ دروازه دوم اینتر را باز کرد که به دفاع حریف نیز برخورد کرد.در میانه راه هم.

اینزاگی در آخرین لحظه سه تغییر همزمان برای تیمش انجام داد، اما این تغییرات نتیجه نداد و لیورپول با پیروزی 2-0 در خانه به خانه رفت تا برای بازی برگشت در آنفیلد آماده شود.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

پاربرگ سایت

تماس با ما