پروژه بزرگ برای یافتن جانشین مسی – ورزش سه


شناسه اطلاعات: 1815213 |
22 اسفند 1400 ساعت 21:53 |
2050 بازدید |

0
نظرات

آیا می خواهید برای تیم ملی آرژانتین بازی کنید؟

باورش سخت است، اما لیونل مسی نمی تواند برای همیشه به فوتبال ادامه دهد.

جادوگران آرژانتینی و پاری سن ژرمن در 34 سالگی همچنان جذابیت و تکنیک منحصر به فرد خود را نشان می دادند، اما نسبت به قبل کوتاه آمد تا ثابت کند که او هم انسان است! با این حال برخی دیدگاه های متفاوتی دارند و او را بیگانه می دانند. اما پس از مدتی لئو با آویختن کفش هایش به فوتبال شگفت انگیز خود پایان داد.
خبر خوب برای کشورش این است که آلبی سلسته برای آن روز سخت آماده می شود، در واقع او سعی نمی کند کسی را پیدا کند که بتواند جای خالی او را پر کند. یکشنبه گذشته اسامی بازیکنان آرژانتینی برای بازی های مقدماتی جام جهانی اعلام شد. “مظنونان دائمی” عبارتند از مسی، امیلیانو مارتینز، قهرمان جدید آرژانتین، آنخل دی ماریا، بهترین گلزن کوپا آمه ریکا، و دیگران، تیمی قدرتمند زیر نظر لیونل اسکالونی در دو سال گذشته. بیا. اما نام های ناآشنا نیز وجود دارد.

ماموریت بخش
کار روزانه کمیسیون اروپا این است که ستاره‌های بالقوه آینده را پیدا کند، باشگاه‌ها و مناطق آنها را شناسایی کند و کسانی که می‌توانند به اوج برسند و همچنین با بازیکنان و باشگاه‌هایشان تماس بگیرد تا ببیند آیا دوست دارند برای آرژانتین بازی کنند یا نه. تاسی گفت: خوشبختانه برای ما اکثر بچه ها دوست دارند برای تیم ملی بازی کنند.
مثل گارناچو که دعوتش به تیم ملی را با گلزنی برای منچستریونایتد جشن گرفت تا به فینال جام حذفی برسد. این بازیکن 17 ساله در مادرید از پدری اسپانیایی و مادری آرژانتینی متولد شد و در سال 2020 پس از مدتی در اتلتیکو به یونایتد نقل مکان کرد.
سایر بازیکنان این لیست نیز با آرژانتین ارتباط دارند، اگرچه در خارج از کشور متولد و بزرگ شده اند. برادران کربنی، والنتین و فرانکو، به ترتیب 17 و 18 ساله، و بخشی از مدرسه اینترمیلان، فرزندان اسکویل، که برای سالزبورگ و کاتانیا در اروپا بازی می کرد، و پازلو، پسر تنریف رئال مادرید هستند. پسر پابلو که 14 بازی برای آرژانتین انجام داد. و در جام جهانی 1998 بخشی از تیم بود.


شخصیت اصلی این هفت تیم لوکا رومرو از یک خانواده فوتبال است، او در مکزیک به دنیا آمد زیرا پدرش در آنجا بازی می کرد، اما او بیشتر عمر خود را در اروپا زندگی کرده است. او در سن 15 سالگی برای مایورکا بازی کرد و اولین تجربه خود را در لالیگا به دست آورد، اکنون 17 سال دارد و در این فصل با لاتزیو در سری آ بازی کرده است. او می توانست برای آرژانتین، مکزیک و اسپانیا بازی کند، اما برای تیم های زیر 15 و زیر 17 سال آرژانتین بازی می کرد تا نشان دهد که مصمم است راه مسی را دنبال کند و برای پدر و مادرش بازی کند.
ماجرای معروفی که سرخیو آگوئرو از اولین دیدارش با لیونل مسی در مسابقات فوتبال جوانان سال 2005 گفت و اینکه او تصور خوبی از توانایی ستاره بارسلونا نداشت. با ورود مسی به زمین، استعدادهای او آشکار می شود و آرژانتین در نهایت عنوان قهرمانی را به دست می آورد، در حالی که ستاره فعلی پاری سن ژرمن با هم اتاقی های زیر 20 سال خود دوستی مادام العمر خواهد داشت. در این 17 سال اتفاقات ریز و درشت زیادی افتاد که هر دو در آن زمان انتظار نداشتند.

در گوگل جستجو کنید!
طرفداران آرژانتینی در سرتاسر جهان بلافاصله برای کسب اطلاعات در مورد افرادی مانند آلخاندرو گارناچو، نیکلاس پاز، تیاگو جرالنیک و ماتیاس سوله به گوگل مراجعه کردند که بخشی از یک گروه هفت نفره بودند که خارج از آرژانتین بازی نمی کردند، اما برخی از آنها هزاران نفر به دنیا آمدند. مایل ها دورتر. . . این دعوت‌های جدید تصادفی نیست، بلکه نتیجه یک پروژه دشوار استعدادیابی است که توسط مقامات تصمیم‌گیر برای تیم ملی سازماندهی شده است. در سال 2021، فدراسیون فوتبال آرژانتین بخش استعدادیابی بین المللی خود را راه اندازی کرد. رئیس آن خوان مارتین تاسی است که دارای دکترای علوم ورزشی از دانشگاه اکسترامادورا در اسپانیا است و مربی بدنسازان در برخی از باشگاه‌های برتر آرژانتین بوده است. این اداره تحت نظارت او 300 بازیکن زیر 20 سال پیدا کرد که می توانستند برای تیم ملی بازی کنند. تاسی در مصاحبه ای گفت: «این عدد دائما در حال تغییر است و می تواند به 400 در ماه برسد.

منبع: ایران ورزش

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

پاربرگ سایت

تماس با ما