“به این تیم ها نخواهم باخت” اکثر تیم های تاریخ لیگ – سه رشته ورزشی


شناسه اطلاعات: 1814885 |
20 اسفند 1400 ساعت 23:37 |
61,839 بازدید |

39
نظرات

مجیدی رکورد لیگ را شکست

فرهاد مجیدی پس از پشت سر گذاشتن هفته بیست و دوم لیگ برتر توانست رکورد باورنکردنی ترین بازی لیگ برتر را بشکند.

به گزارش “ورزش سه”، سوت پایان بازی اشکان خورشیدی، علاوه بر افزودن سه امتیاز دیگر به امتیازات استقلال و حفظ فاصله شش امتیازی با پرسپولیس، یک رکورد جدید و جاودانه در تاریخ لیگ را نیز به ثبت رساند. لیگ برتر قبلا رکورد بیشترین عدم تحرک در فصل لیگ برتر را به ثبت رسانده و در حال شکستن است.

استقلال که در این فصل از فرم خوبی برخوردار بوده و تاکنون توانسته است با اقتدار در بیست و دومین هفته پیاپی بدون شکست خود در صدر جدول قرار گیرد تا به رکوردی خاص و جاودانه در تاریخ لیگ برتر دست یابد.

این رکورد به راحتی به دست نیامد و استقلال برای رسیدن به آن با مجیدی با مشکلات زیادی مواجه شد. این رکورد زمانی ارزش بیشتری پیدا می کند که نسل بعدی متوجه شود که آبی ها در بیست و دو هفته اول بدون از دست دادن تجربه به آن رسیده اند و از ابتدای لیگ ادامه یافته است.

فرهاد مجیدی و استقلال امروز رکورد 21 بازی بدون شکست مقابل سپاهان را شکستند. زردپوشان اصفهانی در لیگ دهم با هدایت قلعه نویی پس از باخت مقابل استقلال در هفته هفتم تا هفته بیست و هشتم مقابل پیکان شکست نخوردند و توانستند این رکورد را به ثبت برسانند اما در نهایت مس کرمان را در نتیجه از دست دادند. 3: 2.

در حالی که رکورد امیر قلعه نویی و سپاهان پس از 21 بازی شکسته می شود، این رکورد نزدیک به 11 سال است که ثابت مانده است و هیچ تیمی نمی تواند به رکورد 21 بازی که در یک دوره نمی تواند پیروز شود، از لیگ برتر فصل گذشته برسد. روش های مدرن

اما شاگردان مجیدی سرانجام در بیست و یکمین دوره لیگ برتر به این رکورد ابدی پایان دادند. آبی ها پس از 22 هفته حضور در لیگ برتر مقابل هیچ تیمی زانو روی زمین نگذاشتند و با افتخار زمین را ترک کردند. رکوردی ویژه توسط سرمربی جوان آبی ها.

لازم به ذکر است که استقلال در 22 هفته گذشته تنها یک بار از حریف خود عقب افتاده است و آن بازی مقابل صنعت نفت در آبادان بود و شاگردان مجیدی در آن بازی تنها 31 دقیقه از میزبان خود عقب بودند و همان 31 دقیقه بود. تنها دوره ای از فصل که استقلال شکست خورده تلقی شد.

آبی ها و مجیدی حالا به دنبال کسب بزرگترین رکورد تاریخ فوتبال ایران و لیگ برتر هستند. قهرمانی را بدست آورید یا لیگ را بدون باخت به پایان برسانید. اتفاق بزرگی که اگر اتفاق بیفتد، می تواند جمله فرهاد «به اینجا برنمی گردم» را به بهترین شکل حمل کند. حالا تیم نوجوانان مجیدی تنها هشت بازی تا تاریخ سازی بزرگ باقی مانده است و اگر این بازی ها را به سلامت پشت سر بگذارد به یک رکورد تاریخی می رسد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

پاربرگ سایت

تماس با ما