اختصاصی؛ محرم قصد بازگشت ندارد :: ورزش سه


شناسه اطلاعات: 1812571 |
07 اسفند 1400 ساعت 01:09 |
10002 بار مشاهده شده |

0
نظرات

شاید مربی دیگری بهتر بتواند به سپاهان کمک کند

محرم نویدکیا با انتشار مطلبی ضمن تشکر از حمایت های مدیران باشگاه، خواستار جدایی آنها از سپاهان شد.

به گزارش “ورزش سه” پس از تساوی در دربی اصفهان مقابل مهدی تارتار شاگرد محرم نویدکیا رسما از سمت خود استعفا داد. موضوعی که جنجال زیادی در بین اهالی فوتبال به پا کرده بود، ۲۴ ساعت بعد با بیانیه باشگاه سپاهان از عدم پذیرش استعفای خود خبر داد و نویدکیا احتمال بازگشت این رقم به سپاهان را تقویت کرد. . به عنوان نیمکت مقابل تراکتور بازی کنید.

با این حال دقایقی پس از امیدواری هواداران اسفندماه و سپاهان هفتم به بازگشت نویدکیا، او با انتشار مطلبی به نتایج این تیم در دوران تصدی خود اشاره کرد و گفت که شاید شخص دیگری حضور داشته باشد می تواند به سپاهان کمک کند.

پیام محرم نویدکیا به هواداران و اعضای باشگاه به شرح زیر است:

“به نام خدا
با سلام خدمت تمامی مدیران عامل، مدیران، اعضای باشگاه و هواداران خوب و دوست داشتنی سپاهان.

بعد از فصل گذشته با 65 امتیاز نمی توانم قهرمانی را به هواداران خوب سپاهان نشان دهم، امسال در رده سوم هستم، احساس می کنم می خواهم به دیگری جایگاه بدهم، شاید مربی دیگری بتواند به سپاهان کمک کند.بهتر.

از تمامی خیرینی که تا امروز مرا حمایت کردند تشکر می کنم و برای باشگاه بزرگ سپان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

با تشکر از محرم نویدکیا
6/12/1400

محرم نویدکیا پس از استعفا در نشست خبری بار دیگر نسبت به این جدایی ابراز احساسات کرد و شاید مربی دیگری بتواند به این تیم کمک کند. تصمیم برای دیده شدن، واکنش حاکمان سپان را به خود خواهد داشت.

اگر استعفای نویدکیا و جدایی رسمی از سپاهان پذیرفته شود بدون شک دربی اصفهان که در لیگ شانزدهم با خداحافظی فراموش نشدنی شماره 4 همراه است، همیشه خاطره تلخی را در دل هواداران سپاهان می سازد.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما