ویس: لیگ یک لیگ خیلی سالم نیست، سه رشته ورزشی


شناسه اطلاعات: 1812753 |
08 اسفند 1400 ساعت 11:22 |
296 بازدید |

0
نظرات

من از خودم توقع زیادی دارم

خیبر خرم آباد ابراز امیدواری کرد که تیمش هفته آینده به پیروزی ها بازگردد و راهی لیگ برتر شود.

به گزارش “ورزش سه”، پس از باخت 2 بر یک خیبر خرم آباد مقابل پارس جنوبی جم در هفته نوزدهم لیگ یک، عبدالله ویسی در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه هفته گذشته شکست خوردیم، قبل از اینکه بچه ها تلاش زیادی کنند، توانستیم این بازی خانگی را ببریم. ما خیلی استرس داشتیم چون بعد از باخت به شهر آستارا رتبه دوم جدول را از دست دادیم و استرس در سطح ورزش نمایان بود، اگرچه در طول هفته روی مسائل روحی و روانی کار کردیم، اما در طول مسابقه استرس خود را نشان داد و ما را به خود دید. اهداف به موقع دریافت کردیم که باعث شد نتوانیم پرداخت کنیم.

بعد از تساوی تلاش کردیم تا برنده شویم، اما متأسفانه تمرکزمان روی گل نشد و بازی را باختیم. باید به پارس جنوبی جم تبریک بگویم چون آنها خیلی خوب بازی کردند و تلاش کردند تا برنده شوند و تمام انرژی را گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند و پیروز شدند.

ویسی در واکنش به حساسیت این رقابت ها در صدر لیگ یک گفت: اگر می خواهیم جلو برویم و برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ برتر تلاش کنیم، باید از سه بازی آینده 9 امتیاز بگیریم. می توانیم با استقلال خوزستان بازی کنیم، نباید اجازه دهیم فاصله مان زیاد شود، چون اگر این اتفاق بیفتد بچه های ما دیگر تشویق لازم را نخواهند داشت.

عبدالله ویسی در تشریح وضعیت خیبر گفت: فکر می کنم اگر امسال اتفاقات خوبی برای خیبر مانند سایر تیم ها رخ ندهد 30 سال طول می کشد تا آنها به لیگ برتر بیایند. امسال شرایط خوب است و همه چیز خوب است و بازیکنان خوب و تجهیزات زیادی داریم، باشگاه داران زحمت می کشند و این تلاش باید امسال نتیجه بدهد. انشاالله قبل از عید نوروز و تعطیلات 3 بازی را ببریم و جلو برویم.

سرمربی خیبر خرم آباد درباره چالش با استقلال خوزستان گفت: این کار و وظیفه ماست، بازی را می بریم یا مساوی می کنیم و ادامه می دهیم و باید با باخت ادامه دهیم و همه چیز تمام نمی شود. از امروز برای بازی بعدی شروع می کنیم و فراموش کنیم که چه چیزهایی باید برای ما از دست بدهیم و اراده ما روی بازی بعدی متمرکز خواهد شد.

ویسی در واکنش به کاستی هایی که برای خیبر ایجاد شده بود، توضیح داد: «هرکس از بخش خصوصی آمده و پول خودش را خرج فوتبال کرده، این بلا سرش آمده و فرار کرده است. مثلا می گویند بازی شما حساس است و داور را در لیگ برتر می گذارند، برای حریفان ما که بالاتر از تیم ما در جدول هستند، داور را خیلی ساده رها می کنند!

وی افزود: اگر بازی ما حساس است، بازی حریف هم حساس است. داورهای معمولی آنها را رها می کنند و اشتباه می کنند، ما را داورهای لیگ برتری رها می کنند اما ما را جریمه نمی کنند! انتظار داریم وقتی داور لیگ برتر را ترک کند دیگر کلاهبرداری صورت نگیرد. ما در مسابقات قهرمانی هستیم و صاحبان از جیب خود پول در می آورند، این اینترنت هرکس هر چه دوست دارد می گوید اما داور اشتباه نکند.

عبدالله ویسی گفت: کمیته اخلاق باید در این موارد ورود کند زیرا لیگ لیگ چندان سالمی نیست. این مشکل در گروهی که سال‌هاست تبلیغ می‌کنند نشان داده شده است.» برخی افراد و گروه ها در این سال ها به شهرت رسیده اند، پس بیشتر مراقب باشید و در صورت عدم دسترسی سازمان لیگ و کمیته اخلاق، برای ایمنی به اطلاعات آنلاین دسترسی داشته باشید و خورده نشوید.

ویسی درباره نقل و انتقالات زمستانی گفت: طرهانی و پورحمیدی در لیگ برتر چندان برای تیمشان بازی نکردند و می خواستند بروند و ما آنها را با توجه به نیاز خود انتخاب کردیم. امیدوارم برای ادامه این فصل بیشتر با ما هماهنگ کنند و به تیم کمک کنند.

سرمربی خیبر در واکنش به شرایط خوب خط حمله خود توضیح داد: ما تیمی هستیم که موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم و می‌بازیم. در همان بازی هفته مقابل آستارا یک توپ به سمت دروازه ما آمد اما 10 موقعیت داشتیم اما گل نزدیم. با وجود اینکه بهترین خط حمله را داریم، نمی‌توانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در بازی دیروز که در دو تای آنها سه گل زدیم، هرچند پارس بی نقص بود، اما حرف من این بود که به حریف فرصت ندادیم و گل زدیم، خب این همه موقعیت ایجاد کردیم و گل های زیادی زدیم. هدف کوچک!

عبدالله ویسی در پاسخ به اینکه چون سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، توقعات بالا رفته است، پاسخ داد: من به شخصه توقعات زیادی دارم. من جایی برای مربیگری یک تیم در یک فصل ندارم و آن تیم در پایان فصل پنجم تا ششم خواهد بود. یا تیم به من داد که آنها را حفظ کنم که من مثل استقلال خوزستان سال بعد از قهرمانی یا پیکان پارسال صبای قم که سال اول رفتم یا صبای قم سال دوم آسیایی که آسیایی شدیم استقلال خوزستان قهرمان شد، با شاهین رفتیم. بوشهر و این توقع است و توقع من بالاست.

ویسی گفت: “ذهنیت تیمی من ممکن است به دلیل این توقع بالا به هم بخورد زیرا توقعات بالا برای من قابل احترام است و از شرایط راضی نیستم و تمام تمرکز را کنار می گذارم.” پس اجازه دهید اراده، انتظار و دین ما برآورده شود. “مردم خرم آباد و باشگاه داران پرداخت می کنند و قول می دهم از این به بعد حواس خود را جمع کنم تا دل مردم را شاد کنیم. از مردم خرم آباد، مسئولان و حامیان واقعی تیم بابت این دو باخت عذرخواهی می کنم. قول می دهم که من و کارکنان و تیمم روی یکدیگر تمرکز کنیم تا به موفقیت خود ادامه دهیم.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

پاربرگ سایت

تماس با ما