میلان 0-0 اینتر: فینال هنوز مشخص نیست – ورزش 3


کد اطلاعات: 1813276 |
20 اسفند 1400 01:38 |
1221 بازدید |

1
نظرات

دیدار میلان و اینتر در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا با تساوی به پایان رسید.

کمتر از یک ماه پس از دیدار عالی دو تیم در سری آ که امشب با نتیجه 2-1 به سود میلان به پایان رسید، دو تیم دوباره در نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت به توافق رسیدند. تساوی 0-0 برای بدست آوردن همه چیز در بازی.

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقیقه اول بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد تا اینکه در دقیقه نهم روی توپ در اینتر، خالق یک ساله صاحب موقعیت شد اما یک شوت عالی. توسط سمیر هندانوویچ مسدود شد. بازگشت عالی
دو دقیقه بعد این تئو هرناندز بود که با فرار عالی و ضربه ای خطرناک گل اول بازی را به ثمر رساند اما ضربه او به بیرون بود.

بازی تا دقیقه 21 متعادل ادامه داشت و با پاس پریشیچ این ادین ژکو بود که می توانست نراتزوری را پیش بیاندازد اما حضور به موقع رومانیولی دروازه میلان را مسدود کرد.
هجومی دو تیم ادامه دارد و هر کدام به دنبال گل پیروزی هستند اما شانس خاصی روی دروازه نیست و نیمه اول با تساوی به پایان می رسد.
نیمه دوم با دو تیم هجومی آغاز شد و ابتدا اینتر بود که توانست توسط ژکو گلزنی کند اما ضربه سر او راهی به محوطه جریمه میلان نیافت.
یک دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی میلان آماده بود اما واکنش عالی هاندانوویچ و سیو به موقع پریشیچ مانع از گلزنی اینتر شد.

بازی همچنان داغ شد و بازی به تاثیر فیزیکی اضافه شد. دو تغییر مربی و حضور مبارزانی چون الکسیس سانچز، آرتورو ویدال، آنته رابیچ و جونیور. مسیاس تاثیر زیادی در این مسابقه نداشت.
در نهایت در این نیمه موقعیت های زیادی روی دروازه ایجاد نشد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت آخرین تیم در بازی برگشت مشخص شود.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما