یک برنامه عالی دیگر از مهدی طارمی – ورزش 3


به گزارش “ورزش سه”، انتظار داریم هر شبی که مهدی طارمی ماه هاست در آن بازی می کند گل یا پاس گل داشته باشیم اما در چند وقت اخیر هر دو را همزمان انجام داده و در یک ماه اخیر در تقابل بزرگ موفق شده است. و عملکرد چشمگیر پورتو در لیگ برتر پرتغال، جام حذفی و لیگ اروپا.

حضور بی امان مهدی طارمی در 8 بازی اخیر پورتو و دو بازی اخیر ایران همیشه با پاس گل یا پنالتی همراه بوده است و محال است که اینطور نباشد. وضعیت غیر طبیعی در 62 روز گذشته.

تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی برای چهارمین بار پیاپی با اونانیلسون حمله می کند، از ساعت 00:15 صبح امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه شلوغ خوزه آلوالاده، عمدتا سبزهای لیسبون آغاز شد. این به هواداران پورتو اختصاص دارد که در نیمه نهایی جام حذفی مقابل اسپورتینگ بازی کردند.

اگرچه نیمه اول بازی پر از مالکیت توپ بود، اما اسپورتینگ آنالیز خوبی از پورتو به نمایش گذاشت که نتیجه آن یک ضربه هم در تیم نبود و مهدی طارمی را از ایجاد موقعیت یا شوت به سمت دروازه باز داشت.

طارمی که در بازی برگشت لیگ برتر مقابل اسپورتینگ موفق به زدن یک گل و پاس گل شد، تشویق شد تا مقابل این تیم در جام حذفی بدرخشد و شکست خود را در این بازی ها بشکند که در نیمه اول بود. از این دیدار چیزی نیست او چیزی به ارمغان نیاورد و ستاره ایرانی تنها توانست از سمت چپ زمین حرکت کند و از خط دفاعی حریف خطا بگیرد.

سرمربی اسپورتینگ که بازی را با سه مدافع آغاز کرده بود و نتو را در اختیار طارمی قرار داده بود، با ترفندهای مختلف سعی در گلزنی داشت که نتیجه آن ضربه ایستگاهی در دقیقه 49 بود و پابلو سارابیا با حرکت عالی تمرین کرد و گل اول را به ثمر رساند. از بازی با یک ضربه فنی ویژه در گوشه دروازه پورتو و لذت بردن از ورزشگاه لیسبون.

پورتو پس از گل به طور کامل به سمت حمله جابه جا شد و در دقیقه 53 گل اول را به ثمر رساند اما بازگشت عالی نتو در مقابل مهدی طارمی اجازه نداد تا مهاجم ایرانی کار را تمام کند.6 قدم در محوطه.

بازیکنان اسپورتینگ که علیرغم مهار و مهار حتی یک گل طارمی و اوانیلسون، کار خود را به خوبی انجام دادند، پس از گلی که در دقیقه 59 منجر به پنالتی برای پورتو شد، بازی را با تنش دنبال کردند. فرصتی که مهدی طارمی به خوبی از آن استفاده کرد.

مهدی طارمی که اولین پنالتی گیر پورتو شد با ضربه پای چپ خود تیمش را تبدیل به گل کرد و با حرکت به کناره این گل جنجالی را جشن گرفت.سمت چپ زمین.

گل اول را طارمی به این ترتیب زد. با توپ زیر آنتونیو آدان که خیلی دیر به سمت ضربه مهدی پرید

طارمی زمان شروع شادی; وقتی مدافع اسپورتینگ فرصتی برای مهار ریکاوری ندارد و نمی تواند توپ را در تور نگه دارد.

ستاره پورتو ایرانیان پس از بازکردن اولین درب اسپورتینگ، با بوسیدن دستش ابراز خوشحالی کرد و پس از اینکه به دیدار هوادار خوب رفت، با اشاره تماشاگران اسپورتینگ را به سکوت دعوت کرد.

تماشاگران پرسروصدای ورزشی با حرکات طارمی به آرامش دعوت شدند و صدای آنها پس از ضربه پنالتی و البته گل دوم کمتر شنیده شد.

در حالی که اسپورتینگ پس از تساوی بدون گل به دنبال گل دوم در بازی خانگی بود، حیرت زده شد و برای دومین بار متوالی گل دوم را به ثمر رساند.طارمی بزرگ.

در دقیقه 64 بازیکنان پورتو پس از دریافت توپ در میانه زمین که به سمت چپ منتقل شد اقدام به ضدحمله سریع کردند و با پاس فوق العاده مهدی طارمی از محوطه جریمه اسپورتینگ عبور کردند. و فریب بازیکنان دو مدافع گل دوم را با گل پای اونانیلسون به ثمر رساندند.

پورتو با پاس ویژه طارمی در اسپورتینگ پیروز شد. زمانی که به نظر می رسد او چشمانش را پشت سر گذاشته و طبق معمول اونانیلسون را در موقعیت گلزنی قرار داده است.

پورتو پس از گلزنی دوباره به جنگ برگشت اما مدافع اسپورتینگ در دقایق 80 و 82 اجازه نداد طارمی دو موقعیت خوب را به ثمر برساند.

طارمی در دقیقه 85 تقریبا گل دوم را به ثمر رساند اما تونی مارتینز که چند ثانیه قبل وارد زمین شده بود نتوانست یکی دو گل را با هم تیمی ایرانی خود تمام کند و توپ او توسط مدافع اسپورتینگ قطع شد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه 90 گل دیگری را خلق کرد اما پس از موقعیتی که ایجاد کرد و در نهایت به اوتاویو رسید، ضربه چیپ این بازیکن مقابل دروازه اسپورتینگ بیرون آمد، تیر عمودی و گل سوم پورتو به ثمر نرسید.

در نهایت پورتو که در آخرین لحظه ضربه ایستگاهی خطرناک اسپورتینگ را مهار کرد، در خانه به برتری ارزشمند 2-1 دست یافت که در پایان مسابقه باعث دلگرمی تماشاگران لیسبون شد.

خبرنگاران لیسبون که از این موقعیت مسابقه را تماشا کردند نیز معتقدند که پورتو هنگام بازی با تیمی بدون ایده اسپورتینگ در وضعیت بهتری قرار دارد و می تواند گل های بیشتری به ثمر برساند.

حالا پورتو با خیالی سبک تر و نمایش های فوق العاده ای که طارمی دارد با سیو و گل دوم در زمین به دو دراگائو باز می گردد و می تواند با غلبه بر اسپورتینگ و در آستانه به فینال برسد. دو برد در فصل 2012-22. قرار داده خواهد شد.

مهدی طارمی در شرایطی که در 28 روز گذشته 2 بار انجام داده، یک گل و پاس گل به اسپورتینگ زده است. یک بار مقابل اسپورتینگ لیگ برتر پرتغال و بار دیگر در مرحله حساس شانزدهم لیگ اروپا مقابل لاتزیو ایتالیا.

طارمی که در 5 بازی اخیر خود 5 گل زده و 3 گل زده است، نه تنها در جام حذفی این فصل بلکه مقابل اسپورتینگ نیز رکورد جدیدی را به ثمر رسانده است. او در 35 بازی داخلی و اروپایی برای پورتو، 16 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است. آمار ویژه ای که تیمش را با کسب دو عنوان قهرمانی و جام قهرمانی لیگ و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا رساند.

طارمی بی شک خاطره انگیزترین بازی خود را دارد و خودش خوشحالتر از همیشه به نظر می رسد و این عکس زیبا را در ورزشگاه خوزه آلوالده ثبت کرده است. وقتی لوگوی پورتو را به مخاطبانشان نشان می دهد.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

پاربرگ سایت

تماس با ما