ردمی از همکاری با مرسدس AMG F1 برای K50 – Zomit خبر داد


برند Redmi تحت حمایت شیائومی امروز رسما همکاری خود را با مرسدس AMG F1 اعلام کرد. این شرکت گفته است که مرسدس به عنوان یک شریک انحصاری برای بررسی عملکرد فوق العاده گوشی های سری Redmi عمل خواهد کرد.

طبق اعلام Gizmocchina Redmi در اعلام همکاری خود با مرسدس AMG F1، نسخه محدود Redmi K50 با الهام از این گروه عرضه خواهد شد. البته در حال حاضر جزئیات زیادی از این نسخه از K50 در دسترس نیست.

Redmi همچنین در حال آماده سازی K50 Gaming Edition برای بازار چین است و به احتمال زیاد F1 Limited Edition می تواند مدل گیمینگ این گوشی هوشمند باشد.

طبق اطلاعات فاش شده، Redmi K50 Mercedes Edition با رنگ‌های نمادین مرسدس F1، از جمله پنل پشتی خاکستری با یک عنصر مثلثی مشکی در اطراف وسط پنل عقب، عرضه خواهد شد. هر دو طرف مثلث با رنگ آبی پوشانده شده و پنل های RGB روشن با ماژول دوربین یکپارچه خواهند شد.

Redmi K50 با AMG F1 همکاری می کند

نسخه F1 مرسدس ردمی K50 همچنین دارای یک نوار مسابقه ای خاکستری تیره است که به صورت عمودی در مرکز پنل عقب نصب شده است و نشان تیم مرسدس پتروناس F1 در گوشه سمت راست بالا با نشان مرسدس بنز خواهد بود.

مقالات مرتبط:

Redmi K50 Gaming Edition دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد فول اچ دی (2400 در 1800 پیکسل) با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح صفحه نمایش لمسی 480 هرتز است که با لایه ای از شیشه گوریلا Victos پوشانده شده است. این محصول همچنین از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 استفاده خواهد کرد.

بازی Redmi K50 دارای سیستم دوربین دوگانه پشتی است که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686، دوربین 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13B و دوربین 2 مگاپیکسلی است. در جلوی گوشی یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی تعبیه شده است. این محصول احتمالاً به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 12 را با رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 اجرا خواهد کرد. توان مورد نیاز این گوشی از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی آن تامین خواهد شد و از فناوری شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

پاربرگ سایت

تماس با ما