گزارش اخیر بازرس کل ایالات متحده: نیروگاه هسته ای ایالات متحده حاوی قطعات تقلبی است | دیجیاتو


بازرسی اخیر دفتر بازرس کل کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای ایالات متحده نشان داد که برخی از اجزای برخی از نیروگاه های هسته ای ایالات متحده تقلبی بوده و خطرات قابل توجهی را به همراه دارد. گزارش‌های تصادفات می‌گویند که چنین اشیایی می‌توانند ایمنی و سلامت هسته‌ای را به خطر بیندازند و عواقب جدی داشته باشند.

در حالی که نگرانی ها در مورد ایمنی و زباله های هسته ای همواره بر صنعت انرژی هسته ای حاکم بوده است، این گزارش در بحبوحه تمایل فزاینده عمومی به انرژی هسته ای به عنوان انرژی پاک ارائه شده است. تحقیقات با یک مفسر ناشناس آغاز شد که مدعی شد “اگر همه قطعات اینگونه نباشند، اکثر نیروگاه های هسته ای ایالات متحده جعلی و ناقص است. “

دفتر بازرسی کل کشور در بخشی از تحقیقات خود دریافت که قطعات برخی از نیروگاه ها تقلبی است. علاوه بر این، این گزارش نشان داد که آژانس انرژی ایالات متحده در سال گذشته مشابه بود. 100 حادثه مربوط به قطعات جعلی ذکر شده است.

کمیسیون کنترل تسلیحات هسته ای ایالات متحده هشدار داده است که این قطعات تقلبی می تواند به سایر نیروگاه های هسته ای سرایت کند و خطرات و مشکلات پیش رو را افزایش دهد. سازمان بازرسی کل کشور برای انجام بازرسی، قطعاتی را که عمداً مشابه قطعه اصلی یا غیر مشخصه قطعه اصلی است، بررسی می کند.

گزارش دفتر بازرسی کل نیروگاه اتمی

تا سپتامبر 2021 55 نیروگاه هسته ای آنها در ایالات متحده فعالیت می کنند، اما دفتر بازرس کل تنها چهار نیروگاه را بازرسی می کند. اولین قسمت آسیب دیده شناخته شده پمپ آب اضطراری بود که پس از نصب به سرعت آسیب دید.

دادستانی کل کشور در گزارش خود نوشت که کمیسیون کنترل سلاح های هسته ای شیوع قطعات تقلبی و تقلبی را کاهش داده است. CRA سیستم پایش قطعات معیوب وجود ندارد و فقط نیروگاه می تواند در مواقع ضروری مشکل را به کمیسیون ارجاع دهد.

اما فعلا هیچ خطری وجود ندارد. نه، و دفتر اجرایی کمیسیون کنترل تسلیحات هسته ای ایالات متحده اوضاع را زیر نظر دارد. آژانس انرژی ایالات متحده دیروز اعلام کرد که 6 میلیارد دلار دیگر را برای حفظ رآکتور قدیمی هزینه خواهد کرد. این هزینه با 100% تبدیل انرژی ایالات متحده به انرژی پاک مطابقت دارد.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما