حرکت جنجالی علیپور بعد از دبل در آروکا! :: سه رشته ورزشی


رونالدو در زادگاه کریس;

وقتی علیپور بعد از دریبل زدن هم تیمی هایش دستش را بالا برد و به میدان رفت، بیش از هرکسی به گلزنی دوباره اطمینان داشت.

شناسه اطلاعات: 1810752 –
26 بهمن 1400 ساعت 02:23 –
14578 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، حالا این علی علیپور است که به عنوان یکی دیگر از ستاره های ایرانی شاغل در پرتغال نام خود را فریاد می زند. علیپور پس از به ثمر رساندن گل دوم، کارت زرد گرفت و نشان داد در مستطیل سبز آنچه را که می خواهد انجام خواهد داد. این بازیکن سخت کوش پس از چندین تعویض به ستاره تیمش تبدیل شد و پس از چند بار آروکا پیراهن خود را در آورد و به سبک رونالدو فریاد زد و با خوشحالی مهارت و توانایی های خود را به رخ کشید.گل او.

در دیدار پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال، مار ت تیمو با آروکا در رده هفدهم در مونیسیپال د آروکا با حضور علی علیپور در لیست خود به میدان رفت. علی علیپور پس از دو حضور منظم در دو بازی اخیر مارس تیمو در لیگ برتر پرتغال، بار دیگر مورد اعتماد مربی خود خولیو ولاسکوز قرار گرفت.

این بار علی از همان دقیقه اول قدردانی کرد و با گل خود باعث شد تا مربی تیم شروع به لمس او کند. هم تیمی های علیپور در میانه میدان توپ را گرفتند و توپ به سرعت به خط حمله منتقل شد و باعث شد تا مهاجم از فرصت استفاده کند و آماده گلزنی مارتیمو برای صعود به مرحله ششم شود. یک پاس شایسته بهترین فرصت را برای علیپور فراهم کرد و مهاجم ایرانی با یک ضربه دقیق و محکم از بن بست خارج شد. این گل سریع که در غافلگیری آروکا مدافع به ثمر رسید چارچوب علیپور را نشان داد.

بعد علیپور دوید و به سختی نگاه کرد. در دقیقه 27 جوئل گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا اوضاع برای یاران علیپور بهتر شود. اما شرایط برای آنها در نیمه دوم با اخراج هنریکه، هافبک این گروه سخت شد. او در دقیقه 56 دومین کارت زرد خود را دریافت کرد تا مار ت تیمو گرینز را برای دقایقی تحت فشار قرار دهد.

در حالی که توپ در دستان حریف بود، این علیپور بود که در دقیقه 79 آروکا را شکست داد تا نقش کلیدی در برتری سه گل تیمش داشته باشد. شروع سریع مار ت تیمو و پاس عالی آندره ویدال و جستجوی به موقع علیپور منجر به گل سوم این تیم شد. مار ت تیمو مهاجم تیم ایران با ضربه سر بی وقفه دو گل می زند و شادی را برای خوشحالی رونالدو آماده می کند.

علیپور گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و سپس با این رقم با پاره کردن پیراهن و دستگاه جی پی اس مانند رونالدو موفقیت خود را جشن گرفت.

مهاجم ایرانی تیمو مار ت تیمو در تمامی 21 بازی خود در لیگ پرتغال برای این تیم به میدان رفته است و در این فصل با اضافه شدن گل دومش برای آروکا، 6 گل به ثمر رسانده و توپ را به یکی از هم تیمی هایش پاس داده است. زمان. علیپور با چهره کوشا خود در این مدت به قلب هواداران ماریتیمو رسید و در فوتبال کشور مورد تحسین قرار گرفت.

زاک لوی وبلاگ نویس فوتبال با تمجید از عملکرد امشب علی علیپور و گلزنی او تاکید کرد که مهدی طارمی تنها فوتبالیست ایرانی نیست که در پرتغال کار می کند.

این هفته روز بسیار خوبی برای ایرانیان شاغل در پرتغال است. بعد از گل عالی طارمی، بازی خوب محبی و گلزنی به بنفیکا لیسبون، حالا این علیپور است که به بحث فوتبال پرتغال تبدیل شده است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

پاربرگ سایت

تماس با ما