توسعه داروهای جدید برای مبارزه با باکتری های مضر دیجیاتو


باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک یکی از مهم ترین مشکلات سلامتی در دهه آینده خواهد بود. انتظار می رود این ویروس های کشنده تا سال 2050 هر سال بمیرند 10 میلیون نفر در جهان. محققان دانشگاه تگزاس در Urbana-Champaign با هدف قرار دادن پروتئین هایی که به آنها در مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیکی کمک می کند، راه جدیدی برای مبارزه با این میکروب ها کشف کرده اند.

هنگامی که یک بیمار به شدت آلوده آنتی بیوتیک می خورد، بیشتر باکتری ها سعی می کنند در یک محیط آلوده زنده بمانند. برخی از ویروس هایی که در این شرایط زنده می مانند، تکثیر می شوند و جهش هایی را که در آنها اتفاق افتاده است به نسل های آینده منتقل می کنند. باکتری ها می توانند ژن های عملکردی جابجایی و تشکیل جمعیت مقاوم به آنتی بیوتیک.

تصاویر میکروسکوپی از باکتری ها کلبسیلا پنومونیه با داروی جدید از بین رفت.

فرآیند تولید داروهای جدید.

داروهای جدید می توانند برای مدتی موثر باشند، اما در نهایت این باکتری ها در برابر آنها مقاوم می شوند. شاید بهتر باشد یک هدف اولیه تعیین کنید که به این باکتری ها کمک کند تا مقاوم شوند. در یک مطالعه اخیر، محققان یک مولکول تولید کردند. پروتئین خنثی کننده دارو اهداف باکتریایی

مشکل اصلی این است که این نوع مولکول ها پروتئین را پس از تولید باکتری از بین می برند که روند بهبودی را تعیین می کند. به همین دلیل، محققان در این مطالعه راه اساسی تری برای از بین بردن آن پیدا کردند. میکروب ها آنها فکر.

محققان دریافته اند که این باکتری ها پروتئین آنتی بادی به نام پروتئین دیگر تولید می کنند. SBA آنها باید از ابتدا داخل باکتری باشند. بنابراین آنها مولکول هایی تولید کردند که DsbA را هدف قرار می دهد.

البته پس از تولید این دارو، باکتری پس از مدتی باقی می ماند. مقاوم آره. در واقع این دارو در از بین بردن باکتری های مضری مانند اشریشیا کلی، کلبسیلا پنومونیه و سودوموناس آئروژینوزا موثر است. این باکتری ها با هم باعث عفونت های باکتریایی گسترده می شوند.

این مطالعه نشان می دهد که با افزایش مواد مخدر پروتئین ضد DsbA در آینده می توان از آنها برای ساخت آنتی بیوتیک های جدید و جلوگیری از تعداد زیادی از عفونت های باکتریایی استفاده کرد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

پاربرگ سایت

تماس با ما