بابایی: پیکان به زودی تابعیت می شود – ورزش 3


شناسه اطلاعات: 1815278 |
23 مارس 1400 12:23 |
257 بازدید |

0
نظرات

می خواهیم سال 1400 را با پیروزی به پایان برسانیم

هافبک پیکان تهران می گوید اعضای این تیم بدون درک و همدلی کار خود را دنبال می کنند و این رمز موفقیت آنها در لیگ برتر است.

اسماعیل بابایی در گفت وگو با خبرنگار “ورزش سه” درباره وضعیت پیکان پس از تساوی مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: تیم ما از نظر فنی بد نیست. ما در هر بازی خوب بازی کردیم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. یا توپ ما به دروازه نخورد یا با خطای شخصی گل خوردیم یا در دقیقه 93 برد را با تساوی عوض کردیم. فکر می کنم اگر خوش شانس نبودیم الان در جدول رده بندی وضعیت بهتری داشتیم. با این حال تمام تلاش ما این است که بتوانیم در 8 بازی آینده نتایج بهتری بگیریم و لیگ را با جایگاهی شایسته به پایان برسانیم.
کاپیتان دوم پیکان تهران گفت: فکر می کنم همه اطلاعات کافی در مورد تیم ما دارند و نیازی به گفتن ندارم. اکثر بازیکنان ما زیر 23 سال هستند و این به دلیل سرمایه گذاری خوب مدیریت باشگاه در تیم جوانان و البته جسارت مجتبی حسینی برای استفاده از بازیکنان جوان است. پیکان امسال تیمی متحد است که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. شک نکنید که این روند را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: خوشبختانه تیم ما بدون حاشیه و بدون مشکل خاصی جلو می رود. از زمانی که اتابک مدیریت باشگاه را برعهده گرفت، اتفاقات خوب و مثبتی رخ داده است. کادرفنی هم با انگیزه زیادی کار می کند و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با رتبه خوبی جواب اعتماد این عزیزان را بدهیم.
پیکان بابایی با اشاره به آینده جوانان گفت: شک ندارم جوانان ما آینده فوتبال ایران هستند. دو سه سال دیگر همه بازیکنان ما در تیم های بزرگ و ملی بازی می کنند و خواهید دید.
این هافبک درباره دیدار مقابل نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر افزود: قطعا برای پیروزی در این بازی در زمین خواهیم بود. هدف کلی ما این است که سال 1400 را با یک پیروزی گرم به پایان برسانیم و به خانواده خود سال را تقدیم کنیم. انشاالله با یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم و روحیه تیمی خود را تقویت کنیم.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

پاربرگ سایت

تماس با ما