بدبخت ترین طارمی فوتبال جهان (عکس) – سه ورزش


به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی در بهترین روزهای فوتبالش بود و با کیفیت ترین توانایی فنی خود را برای پورتو به نمایش گذاشت و برای ساختن تیمش علاوه بر موفقیت در لیگ اروپا و رسیدن به جمع 16 تیم پایانی تلاش کرد. بازی های لیگ. بهترین گلزن پرتغال در بازی یکشنبه شب مقابل ژیل ویسنته نیز این روند را ادامه داد.

بازی با اسپورتینگ لیسبون و موریرنزی در لیگ برتر پرتغال و بازی با لاتزیو ایتالیا در لیگ اروپا سه بازی آخر مهدی طارمی برای پورتو است که در هر سه بازی هم گل های زیبایی به ثمر رسانده و دو گل به ثمر رسانده است. گل سازی او مقابل ویسنته تکرار شد و ستاره ایرانی یک گل دیگر به ثمر رساند.

طارمی قبل از گلزنی از روی نقطه پنالتی و پاس گل در دیدار هفته گذشته لاتزیو در لیگ برتر پرتغال، یک پاس هوشمندانه به اونیلسون، همیار هجومی خود که در کنار ژیل ویسنته بازی می کرد، ارائه داد. اهداف خالی

پورتو با حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی و مهاجمان در دو بازی اخیر خود، از ساعت 24 یکشنبه (به وقت ایران) در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم پنجمی می رود. هفته بیست و چهارم. لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دو دراگائو. ژیل ویسنته رفته است.

پورتو بازی را طوفانی روی انتقال ستاره ایرانی آغاز کرد و در دقیقه دوم با پاس عمقی مهدی طارمی بین دو مدافع که اوانسیلسون را در موقعیت قرار داد تقریباً در دقیقه دوم گل اول را به ثمر رساند.اما قبل از ورود پورتو به محوطه جریمه، مدافع کاروالیو. جیل ویسنته لگدی به پای او زد.

شروع خوب طارمی در اوایل بازی و خطای اوانیلسون باعث شد ژیل ویسنته که نقطه قوتی در این دیدار داشت در دقیقه دوم و سپس حدود 90 دقیقه با 10 نفره اخراج شود.

پاس دقیقه دوم طارمی می توانست اولین گل بازی برای پورتو باشد اما منجر به اخراج ژیل ویسنته شد!

طارمی در دقیقه 12 فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما از آن استفاده نکرد و ضربه این بازیکن تنها یک کرنر برای پورتو فراهم کرد تا دیدار این تیم مقابل ویسنته بدون گل به پایان برسد.

ستاره ایرانی پورتو که در بازی مقابل ژیل ویسنته ظاهر شد و علاوه بر گلزنی، با یک ضربه عالی از خط میانی دروازه را باز کرد و یکی از زیباترین گل های لیگ را به ثمر رساند.لیگ برتر پرتغال. فصل به بازی برگشت، او هم انگیزه گلزنی داشت که بخت آن را دوست نداشت.

طارمی در بازی مقابل پورتو مقابل گیل ویسنته این گل عالی را از میانه میدان به ثمر رساند اما در بازی برگشت این فرصت را نداشت.

طارمی در دقیقه 50 بعد از از دست دادن توپ توسط دروازه بان ویسنته به طرز عجیبی در مقابل دروازه خالی بهترین فرصت گلزنی را داشت اما ضربه عجیب پای چپ او نتیجه ای نداشت و گلی نداشت تا هواداران پورتو از گل نخوردن پشیمان شوند. بخورید و به این موضوع واکنش منفی نشان دهید.

طارمی به طرز باورنکردنی توپ را هدر داد و ضربه او به جای گلزنی به بیرون رفت.

حمله بعدی پورتو در دقیقه 66 باز هم حرکت ستاره ایرانی این تیم را برانگیخت و آنها را در دو دراگائو به تساوی کشاند و باز هم شرایط با مراد طارم هماهنگ شد.

مهدی طارمی پس از بردن توپ در میانه میدان، توپ را در اختیار اوتاویو قرار داد و با دویدن سریع به قلب مدافع ژیل ویسنته، خود را در موقعیت خوبی قرار داد و با جانمایی مناسب، چیپ را پاس داد. عبور از اوتاویو به اونانیلسون با یک پرواز طولانی و برتری عالی باعث شد تا بازیکنان برای دومین بازی متوالی دروازه را باز کنند و روی حرکت طارمی گلزنی کنند.

پرواز و سر بلند طارمی لقمه آماده ای را برای اونانیلسون فراهم کرد تا تمام شود.

مثل همیشه اوونیلسون پس از دریافت کمک و تشکر به سراغ طارمی رفت.

تنها دقایقی پس از اینکه طارمی با شروع سریع محوطه جریمه قصد داشت خود را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما قبل از ورود به محوطه جریمه با شوت راه دور روبن، ژیل ویسنته مدافع توسط داور متوقف شد. صحنه از کارت زرد خود استفاده کرد.

داور در دقیقه 68 دفاع ویسنته را به دلیل خطای خطرناک روی طارمی و پورتو اخراج کرد اما تنها یک کارت زرد رد و بدل شد.

طارمی پشت ضربه ایستگاهی خود ایستاد که ضربه فنی او با اختلاف کمی روی تیر عمودی تیم از خط دفاعی ژیل ویسنته عبور کرد تا موقعیت های ضعیف پورتو بیشتر شود.ایران به گل برسد.

توپ با کمترین فاصله از دروازه ویسنته رفت تا ایستگاه طارمی گل نخورد.

طارمی که در دقیقه 8 + 90 انرژی زیادی برای گلزنی دوباره و رسیدن به گل سیزدهم داشت، ژیل ویسنته را به صورت فنی و به درستی در محوطه جریمه فرستاد اما از بدشانسی او توپ دوباره برنگشت و به بیرون رفت. به نوار افقی این گل برای از دست دادن آخرین موقعیت مسابقه و مهاجم ایرانی پورتو به این ترتیب به ثمر رسید.

افسوس طارمی در پایان بازی پس از برخورد توپ در ثانیه آخر به جای دروازه به تیرک دروازه

در شبی که طارمی نهمین گل فصل خود را به ثمر رساند و در رتبه سوم بهترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، پورتو با تساوی 1-1 در صدر جدول باقی ماند.ژیل ویسنته و فاصله 6 امتیازی با اسپورتینگ لیسبون. رتبه دوم را حفظ کنید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

پاربرگ سایت

تماس با ما