یوونتوس 1-1 تورینو: دربی بدون برد :: ورزش سه


شناسه اطلاعات: 1811367 |
30 بهمن 1400 ساعت 01:13 |
792 بازدید |

0
نظرات

یوونتوس در هفته بیست و ششم سری آ مقابل تورینو به تساوی 1-1 دست یافت.

به گزارش “ورزش سه”، در این دیدار یوونتوس با گل ماتیس دیلیخت پیش افتاد اما در نیمه دوم آندره آ بلوتی برای تورینو گل تساوی را به ثمر رساند تا هر دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 6 بود که مانداگورا اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما ضربه او را شزنی با واکنش به موقع مهار کرد.
سه دقیقه بعد ارسال خطرناک برکالو موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه یوونتوس ایجاد کرد که این بار شاذانی واکنش نشان داد و توپ را به موقع دفع کرد.
سپس نوبت شروع بازی به میزبان بود و در دقیقه 11 با پاس دنیس زکریا این آدریان رابیو بود که پیش افتاد اما ضربه او توپ را به خطر انداخت.
سرانجام در دقیقه 13 یوونتوس به گل رسید. این یک ضربه کرنر کوادرادو از گوشه سمت راست دروازه تورینو بود که دی لیخت با ضربه سر از روی تیرک دوم وارد دروازه شد.

بازی متعادل بود و هر دو تیم برای رسیدن به گل جنگیدند اما در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند و در نهایت نیمه اول با همان گل به سود مالک به پایان رسید.
تورینو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 مانداگوراس با یک ضربه بیرونی عالی تقریباً کار را به تساوی کشاند اما واکنش عالی شزانی دروازه یوونتوس را مسدود کرد.
دیبالا در دو دقیقه برتری یوونتوس را دو برابر کرد اما ضربه او از دروازه تورینو بیرون رفت.
میهمان دوباره روی دروازه یووه حمله کرد و در نهایت در دقیقه 62 به گل رسید. این حرکت خوب جوزپ برکالو از سمت چپ بود و او را به تیر دروازه فرستاد که بلوتی با یک والیبال عالی دروازه را باز کرد.

4 دقیقه بعد مانداگورا توانست تورینو را پیش بیاورد اما ضربه او را شزانی با فاصله زیادی دفع کرد.
در دقایق پایانی هر دو تیم چندین بار با یکدیگر رد و بدل کردند تا موقعیت را به دست آورند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما