آنها بودند پرسیده شد سه سوالات در مورد لینک سازی خارجی… این یک عالی

پیشرفت های عمده در نمودار دانش ، موجودیت ها و جست و جوی معنایی به این معنی است که اکنون ارتباط پیوند از اهمیت پیوندها احتمالاً مهم تر است. اینکه گفته می شه باید برای صفحات ایرانی و فارسی زبان، بک لینک فارسی ایجاد کنید به این معنی نیست که بک لینک های با زبان خارجی مانند زبان انگلیسی خوب نیستند. http://xseo.ir/link-building/ های خارجی (که به آن بک لینک نیز گفته می شود ) یک نوع از لینک است و هنگامی که کاربر بر روی آن کلیک می کند از آن صفحه به یک صفحه هدف دیگر که در کد ذکر شده هدایت می شود. پیوند های غیر طبیعی (یا مضر) – نوعی پیوند هستند که باعث هدایت هرزنامه ها به وب سایت های مختلف می شوند ، این نوع لینک سازی خارجی منجر به دریافت امتیاز منفی توسط گوگولمی شود. لینک بیلدینگ بخش مهمی از آموزش سئو می باشد و حدود ۳۰ درصد از ۱۰۰ سئو را به خود اختصاص داده است. Artic le has been cre ated wi​th G SA Conte​nt G​ener᠎at​or Dem᠎ov​ersi on᠎.

سومین عامل مهمی است که اکنون به نتایج کمک می کند. Page Authority، به اعتبار یک صفحه خاص می گویند.؛ بدیهی است که شما لینک ها را از صفحات معتبر در وب سایت های معتبر و قدرتمند بخواهید. HTML (HyperText Markup Language توسط کنسرسیوم شبکه جهانی وب ایجاد شده و به شما کمک میکنه تصاویر، متن و موارد دیگه رو به سایت خودتون اضافه کنین. در نتیجه، وب مسترها به منظور بهبود رتبههای خود، شروع به تمرکز شدید در ایجاد لینکهای خارجی به سایتهای خود کردند. از سوی دیگر، لینکهای خارجی به موتور جستجو گوگل میگویند که لینک و سایت مربوطه را دنبال کنند و بحثی را ایجاد کند که به آن “link juice” میگویند. رباتهای موتور جستجوی گوگل، در زمان بررسی یک صفحه، لینکهای موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند، به این ترتیب، مسیر حرکت ربات گوگل در فضای اینترنت شکل میگیرد. با توجه به این موضوع که ترافیک یکی از معیارهای دشوار و نامنظم برای موتورهای جستجو می باشد و اندازه گیری آن نیز سخت می باشد استفاده از لینک های خارجی این کار را برای موتورهای جستجو آسان تر کرده است و این کار به خاطر این است که اعداد مرتبط با ترافیک در فایل های خصوصی سرور قرار میگیرند اما لینک های خارجی از آنجایی که در دسترس عموم نمی باشند این قابلیت را دارند که به راحتی آن ها را ذخیره سازی کنند.

در صورت افزایش لینکهای ورودی به سایت شما، کم کم کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه کرده و آمار بازدیدکنندگان افزایش پیدا میکند. متن لنگر در پیوند های خارجی باید شامل طیف وسیعی از کلمات کلیدی طبیعی و گویا باشد که به صفحه هدف شما اشاره دارد. اگر واقعا می خواین از این بک لینک ها استفاده کنید پیشنهاد من این است که اولا بک لینک های طبیعی تون رو زیاد کنید (بک لینک های برند) و دوما از کلمه های طولانی و حداقل ۴ بخشی در ساخت این طور لینک ها استفاده کنید. لینک های نوفالو، ارزش و قدرت سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل نمی کنند و فقط به گوگل این سیگنال را ارسال می کنند که این سایت می تواند یک منبع خوبی برای موضوع صحبت شده باشد. مسلما اگر صفحات سایت شما، از سایتی لینک دریافت کنند که ارزش صفحات آن از نظر الگوریتم پیج رنک گوگل بالا است، صفحات سایت شما هم ارزشمند می شوند و موتور جستجوی گوگل به آنها اعتبار بیشتری می دهد. زیرا یکی از معیارهای گوگل برای شناسایی سایتها و مطالب قابل اعتماد، میزان اعتمادی است که مخاطبان به وبسایت دارند.

یکی از روشهای دریافت بک لینک این است که وب سایتهای و لینکهای قرار داده شده در محتواها و صفحات مختلف آنها که مربوط به حوزه فعالیت شماست را بررسی کنید. پاسخ کوتاه این است که پیوند های خارجی برای سئو خوب هستند و به طور گسترده ای پذیرفته شده است که لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین معیارها برای رتبه بندی در موقعیت های بالا در نتایج جستجو است. این فرایند موجب گسترش دامنه سایت شما و بهبود محتوا و رتبه آن در نتایج جستجوی موتورهای جستجویی می شود. اما چیزی که جالب توجه است این است که صفحه اصلی شما در بیشتر نتایج به چشم خواهد خورد. شما با بررسی بک لینک های سایت رقیب می توانید استراتژی بهتری را برای لینک سازی خارجی وب سایت خود بدهید. در حقیقت تجربیات ما در سئو و بررسی تاثیر انواع بک لینک نشان می دهد بک لینکی که در سایت واقعی باشد به مراتب موثرتر از سایر بک لینک ها خواهد بود. به لینکی گفته میشود که از یک صفحه سایت به صفحه دیگری در همان سایت هدایت شود.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

پاربرگ سایت

تماس با ما