پیوس: مجیدی باید افراد بزرگی را به تیم ملی بیاورد :: ورزش


شناسه اطلاعات: 1811666 |
01 اسفند 1400 ساعت 15:27 |
703 بازدید |

0
نظرات

طعم سرد و گرم را می‌چشید و می‌دانست چه باید بکند.

قهرمان فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس معتقد است همه پیشکسوتان باید از میرشاد ماجدی حمایت کنند تا بتواند شرایط فوتبال ایران را تغییر دهد.

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد پیوس که صبح امروز برای جشن به فدراسیون فوتبال آمده بود، میرشاد ماجدی پس از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: امروز با ماجدی همبازی سابق و خوبم دیدار کنید، در این جشن شرکت کنید و درباره فوتبال صحبت کنید خوشحالم که یک نفر از فوتبال آمده است زیرا طعم فوتبال داغ را چشیده است و می گوید می داند چه زمانی صحبت می کند و چه زمانی باید تجربه خود را با فدراسیون فوتبال به اشتراک بگذارد.

فرشاد مجیدی دکترا دارد و به زبان انگلیسی مسلط است و به نظر من همه چیزهای ضروری و افرادی که از فوتبال ما سود می برند را دارد.

پیوس در تشریح جلسه امروز گفت: درست است که ما در زمین مسابقه هم رقیب هستیم، اما با هم دوست هستیم و امروز رفتم با او درباره فسادی که در فوتبال باید از آن دفاع کرد صحبت کنم، اعضای کمیته و دبیرکل. فدراسیون برای بحث در مورد گذشته آمده است.

پیشکسوتان باید از او حمایت کنند تا میرشاد مجیدی کارهای خوبی برای فوتبال کشورمان انجام دهد، فوتبال و در مورد مسائل تیم ملی هم صحبت کردیم و پیشنهاد من این است که افراد خوبی را به تیم ملی بیاوریم که هم آشنایان و هم بازیکنان برای آنها احترام خاصی قائل باشند. این برای تیم ما خیلی مهم است ما به جام جهانی می رویم و خدا می خواهد از تیم خارج شویم.

فرشاد پیوس در آخرین قسمت گفتگوی خود درباره دیدار با مجیدی گفت: برای میرشاد مجیدی آرزوی موفقیت دارم و دیدار خوبی داریم. اجازه دهید پیشکسوتان از ما حمایت کنند و بتوانند شرایط جدیدی برای فوتبال ما ایجاد کنند زیرا مردم صادق و فوتبالیست هستند.

این مربی که سابقه حضور در فوتبال ایران را دارد نیز درباره آینده حرفه ای خود اینگونه توضیح داد: از دو تیم لیگ یک و یک تیم لیگ دو پیشنهاد دارم و هنوز مشخص نیست این هفته و هفته آینده جلساتی دارم. و انشاالله به زودی گروه جدیدم تایید میشه. من مدیر رو اعلام میکنم

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما