خرید بک لینک با کیفیت ویرگول

Read more about why not try this out here.

آتوریتی سایت نشان دهنده کیفیت سایت هدف است که توسط ابزار بررسی Moz قابل بررسی است. هزینه خرید بک‌لینک به مدت یک ماه در تریبون از 50 هزار تومان شروع می‌شود. زمانی که از یک سایت معتبر به شما لینک داده می‌شود، گوگل به اعتبار آن به سایت شما هم نگاه ویژه‌تری خواهد داشت و اعتبار بیشتری برای سایت شما درنظر می‌گیرد. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد. یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد. آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد.

مفتخریم اعلام داریم که سایت ما در این زمینه نیز به ارائه این گونه خدمات می‌پردازد. تمامی بک لینک‌های ما دارای پیج اتوریتی بالا بوده و نمونه کارهای مختلف ما، مهر تأییدی بر قدرت و تأثیر آن‌ها است. خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود.

توجه کنید که برای سفارش بک لینک در سایت‌های ارائه دهنده بک لینک به جایگاه بک لینک هم اشاره کنید. بهترین بک لینک داخل متن و در قسمت مقالات یا بلاگ باید قرار گیرد و البته dofollow باشد. گوگل در سال ۱۹۹۰ مفهوم پیج رنک را معرفی کرد و در آن زمان تعداد بک لینک های یک وبسایت تاثیر بسیار زیادی بر رتبه بندی آن در نتایج گوگل داشت. متخصصین سئو و مدیران وب سایت ها از این نکته استفاده کردند و با تکنیک هایی مانندن تبادل لینک یا خرید بک لینک تلاش کردند تا جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود دهند. موضوع دیگری که در این میان اهمیت پیدا می‌کند، تولید بک لینک‌های سمی به سمت سایت شما است. مراقبت از بک لینک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که پس از ساختن بک لینک لازم است تا به آن توجه ویژه‌ای را داشته باشید.

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. پنج سال پیش، با استفاده از تکنیک  آسمان خراش (SkyScraper)، می‌توانستیم لینک‌های رایگان ایجاد کنیم. شما می توانید برای بررسی لینک های دیگران از وبسایت های Ahrefs، SEMrush، Alexa، Moz، Majestic استفاده کنید. این مدت زمان معمولاً پله ای بوده و ممکن است در روزهای اول شاهد هیچ نتیجه قابل توجهی نباشیم.

برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است. شما می‌توانید لایسنس دائمی تمامی این برنامه‌ها را از طریق ما خریداری کنید. CognitiveSEO برای دستیابی به یک دید کلی از کل بک لینک ها و ارجاع دامنه ها – و از همه مهمتر ، بررسی سرعت پیوند شما بسیار مناسب است.

سفارش بک لینک خارجی

سپس سایت‌های مختلف را در صفحه نتایج جستجو با توجه
به این نمره و سایر امتیازاتشان، اولویت بندی می‌کند و به ترتیب نمایش می‌دهد. پس یکی از فاکتورهای مهم امتیازگیری
در موتورهای جستجو، برخورداری از بک لینک‌های قوی و معتبر است. خرید رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های گرفتن بک لینک باکیفیت از سایت‌های معتبر است. این سایت‌ها بسته به اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه، مبلغ مشخصی را برای انتشار مقاله شما در سایت خود دریافت می‌کنند. شما می‌توانید در قسمت‌هایی از مقاله‌ای که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید، به سایت خود لینک دهید. اگر به کسب و کار آنلاین خود نگاه بلند مدت دارید و می‌خواهید برای مدت طولانی در جایگاه‌های خوب صفحات جستجو قرار بگیرید بهتر است خرید بک لینک را فراموش کنید.

سفارش بک لینک خارجی

بک لینک های خبری مجله ای که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید. ابتدا پکیج یا پکیج های موردنظر خودتون رو که در ادامه در موردش توضیح دادیم به تعداد دلخواه به لیست سفارش اضافه و سفارش بک لینک رو ثبت کنید. باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است.

سفارش بک لینک خارجی

در صورتی که با لینک سازی خارجی آشنا نیستید می توانید از دوره آموزش لینک سازی خارجی مجموعه ما استفاده نمایید. میلیاردها لینک در سراسر وب پخش شده است و برای گوگل آسان نیست که بین بک لینک های پولی و بک لینک های طبیعی تمایز قائل شود. این ابزار همچنین نمودارهایی را ارائه می دهد تا به شما نشان دهد کدام صفحه ها بیشترین پیوند را دارند یا کدام کشورها بیشتر به وب سایت شما پیوند دارند. در هر صورت ، شما به یک ابزار SEO خوب برای کمک به شما در شناسایی پیوندهای خراب نیاز دارید. می توانید Siteliner را که اگر کمتر از 250 صفحه برای مرور دارید رایگان است یا Ahrefs را امتحان کنید که همچنین راهنمای نحوه استفاده از روش ایجاد لینک خراب را با استفاده از ابزار خود منتشر کرده است. در حقیقت ، آنها احتمالاً یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئوی محلی شما و کمک به مشتریان بالقوه در یافتن مشاغل شما هستند.

این شرکت با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت‌، به عنوان یکی از بهترین راهکارهای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به وب سایت ها شناخته شده است. خدمات این شرکت شامل خرید بک لینک، طراحی و بهینه سازی سایت، مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد. این مجموعه با هدف ارائه خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. این تیم در حال حاضر با ارائه خدماتی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات مشاوره سئو و طراحی سایت مشغول به فعالیت می باشد. در کنار این فعالیت ها، کلیه خدمات مرتبط و ابزارهای لازم نیز ارائه می گردد. ارائه ابزارهایی همچون خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی و همچنین خدمات مرتبط با شبکه های اجتماعی همچون مدیریت پیج اینستاگرام از دیگر خدمات این مجموعه می باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در همین زمینه، با ما در تماس باشید. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. توجه کنید زیرساخت سایت شما نیز توسط متخصصین سئوی وبمسترسلام بررسی شده و پیشنهادات کاربردی، عملیاتی و اثربخش را برای شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار برای افزایش بازدیدکنندگان این است که بهترین رتبه های گوگل را از آن خود کنید.

اما اگر لینک سازی به درستی انجام نشود تنها پول خود را هدر داده اید. خرید بک لینک برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت ها بسیار حائز اهمیت هستند. با توجه به اینکه گوگل به صورت مداوم الگوریتم های خود را به روز میکند، انتخاب بک لینک های مناسب بسیار حائز اهمیت و حساس است. بک لینک های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت، میتوانند به رتبه بندی بالاتر سایت در موتورهای جستجو کمک کرده و همچنین بازدیدکنندگانی را که به موضوع و محتوای وسایت علاقه مند هستند، به سایت هدایت کنند. خرید بک لینک در حال حاضر یکی از مهمترین اقدامات در سئوی خارجی به شمار می ره. یکی از دلایلی که ساخت بک لینک قوی و تضمینی و با کیفیت درون محتوا رو به شما توصیه می‌کنیم، دائمی یا بلندمدت بودن این بک لینک هاست.

ربات های گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند. به این ترتیب مخاطبان یک سایت از یک عده به چندین و چند قشر مختلف افزایش می‌یابد. این موضوع می‌تواند بازدید و فروش یک سایت را تا میزان زیادی افزایش دهد و موجب بهبود روند رشد یک سایت بشود.

سفارش بک لینک خارجی

اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان “تبلیغات متنی”، “لینک های مفید” یا “بک لینک” منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی به همراه می آورند. خرید بک لینک به معنای خرید رتبه های برتر گوگل است ، چراکه با خرید بک لینک طبیعی از سایت های قدرتمند ، رتبه سایت شما به مرور زمان افزایش پیدا کرده و صفحات سایت شما در جایگاه های برتر گوگل قرار خواهد گرفت. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. تجربه ما نشان می دهد که پردرآمدترین و موفق ترین وب سایت ها از لحاظ سئو همیشه آن مواردی بودند که خرید بک لینک را انجام می داده اند، اما گوشه چشمی به بحث پنالتی شدن هم داشتند.

و در مقابل بک لینک هایی که خریداری می‌شوند، احتمال آنکه خصوصیات بک لینک‌های باکیفیت را داشته باشند پایین است. پس پیشنهاد ما به شما استفاده از رپورتاژ آگهی است که با یک تیر چند نشان زده باشید! هم بک لینک با کیفیت دریافت می‌کنید هم به تبلیغ برند خود می‌پردازید. بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید می‌توانند در بالا بردن و پایین آوردن اعتبار وب سایت شما دخیل باشند. بالا رفتن و پایین آمدن اعتبار هم به اعتبار سایتی که به شما لینک می‌دهد بستگی دارد. اما لینک سازی خارجی شامل لینک‌هایی می‌شود که از سایت ما به سایتی با دامنه دیگر و یا برعکس لینک داده شده باشد.

توجه داشته باشید روش‌های لینک‌سازی پولی باید با دقت انجام شوند و باید برای خوانندگان ایجاد ارزش کند تا برای سایت شما بازخوردی مناسب داشته باشد. بله؛ بک لینک های درج شده در تمامی پکیج‌های لینک سازی به صورت دائمی هستند. در پکیج‌های انبوه خارجی، میزان پایداری بکلینک ها مطرح است و ممکن است در طول زمان یک‌سری از وبسایت ها از دسترس خارج شوند و یا بر اساس سیاست‌های خود، صفحات ایجاد شده جهت دریافت بک لینک را حذف کنند.

سفارش بک لینک می‌تونه از زمان راه اندازی اولیه و کامل سایت انجام بشه و بر خلاف دیدگاه نادرستی که وجود داره، نیازی به گذشت زمان خاصی نیست. البته فراموش نکنید که خرید بک لینک برای سایت تازه تاسیس کمی روال متفاوت‌تری داره و در صورتی که سایت شما تازه تاسیس هست، حتماً حین سفارش بک لینک این مورد رو به اطلاع نشونت برسونید. به کمک دیساوو کردن بک لینک های اسپم می تونید به سادگی اثرگذاری اونها رو خنثی کنید تا تاثیر بک لینک های خریداری شده و با کیفیت شما حفظ بشه.

سفارش بک لینک خارجی

برای محاسبه رأسیت هر صفحه، الگوریتم PageRank از مفهوم ماتریس مرتبه ناپذیر استفاده می‌کند. با استفاده از این ماتریس، مقدار رأسیت هر صفحه به طور محاسباتی تعیین می‌شود. این مقدار رأسیت برای هر صفحه به صورت یک اعداد حقیقی بین 0 و 1 است که نشان‌دهنده اهمیت و قدرت صفحه است. صفحات با مقدار رأسیت بالاتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو و رتبه‌بندی صفحات نشان داده می‌شوند. PageRank یک الگوریتم توسعه داده شده توسط لری پیج و سرگی برین در دانشگاه استنفورد است. این الگوریتم برای ارزیابی و رتبه‌بندی صفحات وب بر اساس ارتباطات بین آن‌ها استفاده می‌شود.

سفارش بک لینک خارجی

مورد سوم خرید بک لینک از سایت‌هایی است که در Site Wide خود به شما بک لینک می‌دهند. الآن کافیه یه سر به همین سایت‌های فروش بک لینک بزنید تا متوجه بشید چه حوزه‌های کاری قدرتمندی چون طراحی سایت، فروش هاست و … در این سایت‌های لینک دارند. به طور کلی هر دو نوع بک لینک، چه فالو و چه نوفالو، برای سایت مفید و کاربردی خواهد بود. اگر تمامی بک لینک های سایت شما از نوع فالو باشد، گوگل قطعا شک می کند که بک لینک ها واقعی نیستند.

معمولا تعداد زیادی از سایت ها در صفحات خود به طور مثال کلمه “BOOK” را به سایت آمازون ارجاع می دهند با این کار وقتی شما این کلمه را در گوگل جستجو می کنید بعد از کتابخانه گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم مشاهده می کنید. شما می‌توانید از وبلاگ خود و دیگران و یا انجمن‌های گفتگو (فروم) برای لینک دهی به بک لینک و رپورتاژهای خود و افزایش اثرگذاری‌اش استفاده کنید. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید. برای آشنایی بیشتر با کلیه مباحث لینک سازی خارجی، پیشنهاد می کنیم مطالب موجود در بخش سئوی خارجی نشونت رو بررسی بفرمایید. تمامی سایت هایی که در راش وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند.

اگرچه گوگل از آن زمان هزاران بار تغییر در الگوریتم خود ایجاد کرده است اما بک لینک همچنان یک اصل مهم در رتبه بندی محسوب می شود . اگر مقصد تمام لینک‌های خارجی شما صفحه اصلی یا تنها یکی از صفحات سایت‌تان باشد، باز هم مشکل برای خود ایجاد خواهید کرد. پس تا جایی ممکن سعی کنید که به صفحات فرعی و مختلف سایت خود لینک سازی کنید. برای گرفتن بک لینک باید یا به سراغ سایت‌های عمومی بروید که موضوعات مختلف را پوشش می‌دهند یا این که سایت‌های مرتبط با موضوع سایت خود را پیدا کنید. در غیر این صورت، لینک ایجاد شده ارزش چندانی برای سایت شما ایجاد نمی‌کند.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

پاربرگ سایت

تماس با ما