پولستار O2; تعریف جدید در کلاس خودروهای اسپرت برقی


Polstar مفهومی جذاب به نام O2 ارائه کرده است. این یک ماشین اسپرت برقی با طراحی 2 + 2 صندلی و سقف فلزی قابل جابجایی است. با این حال، متأسفانه، O2 (که مانند یک مولکول اکسیژن تلفظ می شود) فقط یک ایده است و حداقل در حال حاضر، Polstar هیچ برنامه ای برای تولید آن ندارد. به هر حال، این دقیقاً همان ماشینی است که پولستار برخلاف ولوو به آن نیاز دارد تا جهان را متقاعد کند که واقعاً یک برند خودروی الکتریکی است. بنابراین حتی اگر O2 هرگز خط تولید را اجرا نکند، زبان طراحی آن ظاهر محصولات آینده پولستار را تعیین خواهد کرد.

البته بسیاری از ویژگی های طراحی این مبدل جذاب از قبل در کانسپت دیده می شود و در اینجا نیز همین لامپ به صورت دو چوب گلف دیده می شود که در بالا و پایین دماغه دیده می شود. با این حال، اکنون یک برآمدگی در لبه پایینی سپر وجود دارد که ظاهر تهاجمی تری به خودرو می دهد و حلقه های بزرگ صلیب شکل مکمل قطعات محافظ خودرو هستند. باز هم مانند کانسپت کارگاهی، سطحی مشکی در پایین درب دارد و زاویه انتهایی خط سقف مشابه این کانسپت است.

O2 بر روی همان پلت فرم Precept ساخته شده است، اما فاصله بین دو محور آن از 307 میلی متر به 2792 میلی متر کاهش یافته است و به جای چهار در، تنها دو در دارد. کانسپت جدید همچنین دارای یک سقف شیشه ای چشمگیر است که زیر پوشش صندوق عقب جمع می شود. بر روی این درب، طراح طرح جالبی طراحی کرد که مشابه خودرویی مانند فراری F8 اسپایدر را دیدیم. البته این نشتی ها نمای جانبی خودرو را کمی عجیب می کند و باعث می شود O2 بهتر از نمای بالا به نظر برسد.

در داخل کانسپت یک صفحه نمایش عمودی 15 اینچی در کنسول مرکزی با یک صفحه نمایش افقی کوچکتر در بالای ستون فرمان به عنوان یک پنل آمپر قرار دارد. طراحی داخلی Q2 بسیار ساده است اما همچنان لوکس به نظر می رسد.

Pulstar حتی یک پهپاد در کانسپت نصب کرد که می توانست از پشت صندلی های عقب در حین حرکت خودرو بیرون بیاید. به گفته پولستار، این پهپاد می تواند یک خودرو را با سرعت 90 کیلومتر در ساعت ردیابی کند و به اطراف آن شلیک کند. با این حال، این برند سوئدی در مورد نکات فنی و فرآیندهای مفهومی جدید خود چیزی نگفته است.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

پاربرگ سایت

تماس با ما