ویارئال 1-1 یوونتوس: صعود در تورین :: ورزش سه


شناسه اطلاعات: 1812087 |
04 اسفند 1400 ساعت 01:31 |
2,852 بازدید |

0
نظرات

دیدار تیم های ویارئال و یوونتوس در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

به گزارش “ورزش سه”، در این دیدار یوونتوس بلافاصله توسط دوسان والاوویچ به گل رسید اما در نیمه دوم دنیل پارکو ویارئال را به تساوی کشاند تا کار پیشبرد بازی را تعیین کند.برگرد.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول به گل رسید. دانیلو از پشت مدافع ویارئال عبور کرد که ولاوویچ توپ را در اختیار گرفت و با ضربه پای راست توپ را به گوشه دروازه میزبان رساند.

بازی به تعادل ادامه داد تا اینکه در دقیقه 13 ویارئال تقریباً به گل تساوی رسید اما ضربه جووانی لوسلسو به تیرک دروازه برخورد کرد.
سه دقیقه بعد چوکوز، دانجوما را وارد دروازه کرد که می‌توانست ویارئال را به تساوی بکشاند اما شزنی از پایش ضربه خورد.
حملات دو تیم تا دقیقه 26 ادامه داشت که پاس خوب ولاوویچ بود، این لوکاتلی بود که توانست برتری یووه را دو برابر کند اما ضربه او از دروازه ویارئال خارج شد.
بازی متعادل بود و در آخرین دقیقه نیمه اول موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد نشد و این نیمه با همان گل به سود یوونتوس به پایان رسید.
یووه در دقیقه 47 با یک ضد حمله شروع بهتری داشت. پاس کوادرادو موقعیت خوبی را برای موراتا ایجاد کرد اما توپ والیبال او با اختلاف بیشتر به بیرون رفت.
بازی همچنان متعادل بود و موقعیت های زیادی ایجاد نشد تا اینکه پارکو در دقیقه 66 بازی را برای ویارئال به تساوی کشاند.
روی ارسال عالی اتین کاپو به مدافع یوونتوس بود که شوت تک به تک پرخو با شزنی در نهایت مسابقه را با یک ضربه کم به پایان رساند.

پس از گل هر دو تیم به تلاش برای گلزنی ادامه دادند اما باز هم هر دو تیم در خلق موقعیت موفقیت چندانی نداشتند. این روند تا دقیقه 85 ادامه داشت و با پاس کوادرادو ولاوویچ پیش افتاد اما ضربه او به جایی رسید که کرونیمو رویی بود.
در دقایق پایانی گل دیگری از خط دروازه عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 منتظر بازگشت بازی خواهند بود.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

پاربرگ سایت

تماس با ما