ایلان ماسک: امکان انجام تمامی بازی های Steam در تسلا – زومیت وجود خواهد داشت


ماسک ایلان اعلام کرده است که در حال کار بر روی امکان اجرای یک کتابخانه بازی Steam در تسلا است. ماسک در پاسخ به توییتی از حساب رسمی Cyberpunk 2077 CD Projekt Red و رایان مک کافری IGN می گوید تسلا در تلاش است تا بازی های Steam را به طور کامل برای دارندگان تسلا در دسترس قرار دهد.

این سطح از پشتیبانی تقریبا بالاتر از وعده های SteamDock است. از طرف دیگر، اگر هر بازی استیم روی تسلا اجرا نشود، یک باگ محسوب می شود.

تام هاردارد در پیامی بعدی در توییتر گزارش داد: «آیا Cyberpunk بخشی از تضمین CyberTrack خواهد بود؟» ماسک به سادگی پاسخ داد: 100 درصد.

ایلان ماسک زمانی اعلام کرد که کاربران می توانند Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 را در سیستم سرگرمی خانگی بازطراحی شده این شرکت بازی کنند. بنابراین قبل از انتشار توییت امروز، جزئیات حرکت تسلا در دسترس بود. با این حال، هدف از سازگاری گسترده با پشتیبانی کامل از کتابخانه بازی های رایانه شخصی، اطلاعات عالی است.

تسلا با معرفی اولین خودروی سواری برقی خود، مدل S، در سال 2012، مرزها را کنار زد و سرگرمی و هوشمندی داخل خودرو را ارائه کرد. با این حال، با تغییر تسلا از سیستم های مبتنی بر تراشه اتم اینتل به APU های مدرن سری Rizen AMD، قابلیت های سرگرمی این صفحه نمایش بزرگ بهبود یافته است.

مقالات مرتبط:

گیمرهای استیم باید از خودروی تسلای خود که مجهز به AMD هستند، چه انتظاری داشته باشند؟ آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهد که سیستم‌های سرگرمی مبتنی بر تراشه AMD سه تا چهار برابر سریع‌تر از برنامه‌های کاربردی عمومی مبتنی بر اینتل هستند. از نظر بازی، در حال حاضر فقط تسلا ادعا می کند که سیستم اطلاعات سرگرمی اصلاح شده این شرکت قدرتمندتر از پلی استیشن 5 است.

بر اساس گزارش اخیر، تسلا از تراشه Ryzen YE180FC3T4MFG خود استفاده می کند که شامل یک چهار هسته ای 12 نانومتری 3.8 گیگاهرتز Zen Plus با 4 مگابایت حافظه نهان L3 است. علاوه بر این، از شتاب دهنده های سه بعدی ناشی از هسته گرافیکی داخلی RDNA2 پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که Tesla Entertainment از سیستم عامل لینوکس در صورت تقاضا استفاده می کند.

اگرچه تسلا از یک سیستم کمکی قدرتمند استفاده می‌کند، اما انتظار نداریم که مالکان خودرو در حین کنترل خودرو با استیم بازی کنند. با این حال، حتی اگر راننده برای شارژ متوقف شود، سیستم سرگرمی خانگی خودرو می تواند برای مسافران مفید باشد.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

پاربرگ سایت

تماس با ما