واکنش های غیرمنتظره ستاره های پرتغالی; رونالدو بعید به نظر می رسد! – سه تمرین


شناسه اطلاعات: 1814100 |
16 اسفند 1400 ساعت 08:22 |
5,437 بازدید |

0
نظرات

قبل از دربی به خانه سفر کنید.

سفر غیرمنتظره کریستیانو رونالدو به پرتغال باعث شوک کادر فنی و بازیکنان یونایتد شد.

به گزارش “ورزش سه”، قرار بود کریستیانو رونالدو برای بازی حساس مقابل منچسترسیتی در ترکیب خود حضور داشته باشد اما قبل از بازی خبر مصدومیت ستاره پرتغالی منتشر شد که نام او نیز به جمع شیاطین سرخ اضافه شد. لیست 18 نفره گرفته نشد. جمعه شب، برخی منابع مدعی شدند که کریستیانو رونالدو برای شایعه پراکنی در مورد او به خانه نرفت و در نهایت مصدومیت به او اجازه بازی مقابل منچسترسیتی را نداد.

ادینسون کاوانی دیگر غایب اصلی منچستریونایتد در این دیدار است تا رالف رانگنیچ در خط حمله با موقعیت سختی روبرو شود. سرمربی آلمانی مدعی شد کاوانی سه روز خوب تمرین کرد اما در نهایت احساس خوبی نسبت به بازی نکن نداشت.

اما اتلتیک در این گزارش گزارش داد که رونالدو در اوایل این فصل بار دیگر از ناحیه لگن آسیب دید و به همین دلیل جواز حضور در بازی مقابل منچسترسیتی را کسب نکرد. با این حال، علیرغم شرایط، این بازیکن 37 ساله در روز مسابقه با جت شخصی به پرتغال سفر کرد و از گذراندن چند روز در کشورش لذت برد.

با توجه به اهمیت دربی منچستر برای سرنوشت شیاطین سرخ در این فصل، جدایی غیرمنتظره در آن لحظه باعث حیرت تماشاگران در رختکن یونایتد شد. البته حضور بازیکن مصدوم در اردوی پیش از بازی الزامی نیست، اما به نظر می رسد هم تیمی های رونالدو متوجه شده اند که حضور او در ورزشگاه می تواند برای ایجاد انگیزه در تیم مفید باشد و بعید است که ستاره پرتغالی موفق شود. او این بار یک تیم است. تنها گذاشتن. البته شاید به هم ریختگی شرایط یونایتد و انتقادات رالف رنگنیچ در هفته های اخیر دلیل تصمیم رونالدو در آستانه دربی منچستر باشد.

بازی بعدی شیاطین سرخ هفته آینده در اولدترافورد مقابل تاتنهام خواهد بود و رونالدو احتمالاً به دلیل هوای گرم پرتغال درمان مصدومیت را در خانه ترجیح داده است. شکست ویرانگر مقابل من سیتی باعث شد تا یونایتد به رده پنجم جدول سقوط کند و برتری تاتنهام در مرحله حذفی می توانست تیم را بدتر کند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

پاربرگ سایت

تماس با ما