قریشی: وقفه املا احساس خوبی دارد – تمرین 3


کد اطلاعات: 1813138 |
19 اسفند 1400 11:15 |
559 بازدید |

0
نظرات

اولین کارت زردم سخت بود.

مدافع ذوب آهن معتقد است تیمش با نتایج اخیر احیا شده است.

به گزارش “ورزش سه”، سیدمحمد قریشی با توپ و کارت قرمز از ویژگی های خاص دیدار ذوب آهن و شهرخودرو بود که با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان تارتار به پایان رسید. او پس از پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر تیم ما در حال بهتر شدن است. تساوی با سپاهان روحیه تیم را بالا برد و با پیروزی در این دیدار جانی دوباره گرفتیم. جایگاه ما در جدول کمی بهتر شده و انشاالله در هفته های آینده بتوانیم با ادامه نتایج خوب ذوب آهن را به سطحی که شایسته است برسانیم. لطفا برسید.

وی درباره گل دقیقه 500 ذوب آهن تاکید کرد: این گل تلاش کل تیم بود. حسین شنانی با پیام زیبای سجاد عاشوری یک کرنر زد و سپس ضربه سرم را زد که توپ را قطع کردم و از تیر دروازه عبور کردم و گل زدم. خدا را شکر توانستم به پیروزی تیم کمک کنم. حس خوبی است، اما مهمتر از همه، ما به دنبال پیروزی هستیم. من برای خودم بسیار خوشحالم زیرا کارهای زیادی در ایستگاه انجام داده ایم.

مدافع ذوب آهن با اعلام اینکه علاوه بر حامد نورمحمدی که به تازگی پدرش را از دست داده هدف خود را برای خانواده و دخترخوانده آنها نیز فاش کرده است، افزود: امیرعلی صائبی 10 ساله است و حتی فوتبال هم بازی می کند. ” متأسفانه او اخیراً بر اثر تومور مغزی درگذشت. خانواده او اعضای بدن او را به امور خیریه اهدا کردند. به خاطر همین اتفاقات قصدم این بود که اولین گلی که به ذوب آهن زدم را به امیرعلی و خانواده اش تقدیم کنم.

امیرعلی اخیرا بر اثر تومور مغزی درگذشت و اعضای خانواده اش به یک موسسه خیریه اهدا کردند. قریشی این هفته به این کودک و خانواده اش گل اهدا کرد.

قریشی با تایید اینکه برد امروز فشار را از روی تارتار و شاگردانش برداشته است، گفت: تارتار تحت فشار است، بیشتر فشارها از شخصیت او است، زیرا آنها مربیان خوب و عملی هستند و تیمشان در سال های اخیر چنین شرایطی نداشته است. خیلی از اتفاقات دست به دست هم داده اند تا اینجا در جدول باشیم. امتیاز نهایی خیلی به ما کمک کرد و به ما اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری برای ادامه راه داد. من دوست ندارم زیاد در مورد این چیزها صحبت کنم. امسال این اتفاق افتاد که ما هستیم. اینجا روی میز جایگاه ما اینجا نیست و در بازی بعدی به گونه ای نتیجه می گیریم که تیم را به جایگاه خودش برسانیم.

او گفت: “من دو کارت زرد گرفتم، اولی این بود.” کارت دوم گرفتم چون توپ مقابل دروازه بان به من خورد. هدف قهرمانی تیم است و انشاالله بچه ها در بازی بعدی سخت کار خواهند کرد.

مدافع ذوب آهن با ابراز نارضایتی از وضعیت شهر خودرو گفت: جای تاسف است که نمایندگان مشهد چنین شرایطی دارند. واضح است که این گروه نادیده گرفته نخواهد شد. تیم بازیکنان خوبی دارد، خوب بازی می کنند، اما بچه هایشان خیلی قوی نیستند. به نظر می رسد از قبل می دانند که مورد حمایت قرار نخواهند گرفت و سقوط خواهند کرد.

قریشی با ابراز امیدواری به کسب امتیاز در بازی هفته آینده مقابل فولاد گفت: خیلی امیدوار هستم. تیم ما خیلی پیشرفت کرده است. ما بهترین بازیکنان را در نیم فصل انتخاب کردیم. آنها هم کمک می کنند و تیم زنده است. به امید خدا با آغوش پر کودک به اهواز برگردیم.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

پاربرگ سایت

تماس با ما