سیتی 0-0 اسپورتینگ; وظایف قبلاً تأیید شده اند – تمرین سه


شناسه اطلاعات: 1814555 |
28 اسفند 1400 01:37 |
1,327 بازدید |

0
نظرات

شاگردان پپ با پس انداز قبلی به آرامی رشد کرده اند.

دیدار منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان پپ با پیروزی 5-0 در بازی برگشت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی به مطمئن ترین نتیجه دور رفت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال دست یافت تا کار آسانی در خانه داشته باشد. شاگردان پپ که در خانه اسپورتینگ لیسبون را با پنج گل شکست دادند، امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه منچسترسیتی.

رهبران لیگ جزیره به مصاف پرتغال رده دومی می روند، اگرچه بازی خانگی است، اما میهمان در تلاش است تا انگلیس را با نتیجه ای آبرومندانه ترک کند و از فرار بد خارج از خانه جلوگیری کند. سیتی در بازی برگشت چهار برد به دست آورد که مهمترین آنها پیروزی 4-1 مقابل منچستریونایتد بود. اسپورتینگ نیز در این مدت دو برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده است.

سیتی در حالی که به ستاره هایی چون مهرز و دی بروین استراحت می داد، همانطور که انتظار می رفت بهتر از حریف بازی را آغاز کرد. مهم ترین اتفاق کوارتر اول افتادن جس داخل داخل محوطه جریمه در دقیقه 10 بود که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این دیدار در دقیقه 15 با پیروزی بی ثمر میزبان برگزار شد. شوت فودن در دقیقه 21 که با واکنش دروازه بان به کرنر رفت بدترین لحظه بود. البته بعد از مدتی ضربات استرلینگ در موقعیت تک به تک خطرناک می شد. شاگردان گواردیولا تا پایان نیمه اول اجازه هیچ گونه آمادگی هجومی را ندادند و خود او تاکتیک های مختلفی را برای رسیدن به دروازه تمرین کرد. این دیدار در 45 دقیقه ابتدایی با تساوی به پایان رسید.

ریاض محرز توپ را از داخل محوطه جریمه پرتاب کرد و توپ را برای Jes os s فرستاد تا در دقیقه دوم نیمه دوم دروازه را باز کند. اما داور پس از بررسی گل مهاجم برزیلی را رد کرد. عظمت میزبان ادامه داشت، اما هیچ گلی گزارش نشد. در دقیقه 73، گواردیولا جای اسکات کارسون، دروازه بان 36 ساله خود را به اردسون داد تا به این دروازه بان کهنه کار فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا بدهد. اسکات بلافاصله پس از ورود به زمین با حریف خود در موقعیت تک به تک قرار گرفت. او در ادامه فصل مصدوم شد اما توانست به بازی ادامه دهد و نیازی به حضور دروازه بان سوم در زمین نداشت.

15 دقیقه پایانی بازی، مانند اکثر دقایق، توسط مدافع سوم اسپورتینگ لیسبون دنبال شد. از آنجایی که سیتی نیازی به گل نداشت یا اسپورتینگ توانایی گلزنی مقابل میزبان را داشت، بازی با گل دو تیم و حرکت نادرست میزبان از شکم سیری به پایان رسید و در نهایت به پایان رسید. در یک تساوی، بدون گل. به هر حال شاگردان پپ با پیروزی در مجموع 5-0 جواز حضور در جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کردند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما