خرید عمده زیر مانیتوری، فروش عمده زیر مانیتوری چوبی،قیمت همکاری میز مانیتوری ایرانی

اغلب به دلیل استفاده روزانه و بیش از حد افرادی که با کامپیوتر سر و کار دارند بعد از مدتی این افراد دچار مشکلات متعدد جسمی می شوند که اکثرا به دلیل پایین بودن مانیتور نسبت به زاویه دید استفاده کننده از کامیپوتر ایجاد شده است. بنابرین کسانی که بیشتر اوقات روز را  با کامپیوتر سر و کار دارند زاویه دیدشان نسبت به مانیتور باید استاندارد و متناسب باشد. همچنین مناسب سازی زاویه دید می تواند در میزان خستگی چشم موثر باشد. در مورد سایز مانیتور و سازگاری آن با نگهدارنده باید از این اطلاع را داشته باشید که هر پایه ‌ای برای اندازه خاصی تولید می شود؛ این یعنی این وسیله از اندازه و سایز مانیتور متفاوتی پشتیبانی می‌کند. پس هنگام خرید پایه نگهدارنده حتما باید سایز دقیق صفحه نمایش خود را بدانید که چند اینچی است تا زمان سفارش محصولی را خریداری نمایید که مطمئناً به دستگاه شما متصل شود. معمولا این وسیله برای مانیتورهای 17 تا 30 اینچی تولید و عرضه می‌شود و هر کدام از آنها تحمل وزنی را دارند که هنگام خرید این محصول باید به این نکته نیز توجه کنید.

فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است. امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم. این وسیله علاوه بر اینکه باعث می‌شود شما در محیطی راحت به کار خود بپردازید بلکه باعث جلوگیری از بروز گردن درد و کمردرد شما نیز می شود. افرادی که در طول روز ساعات زیادی را استند کاتالوگ پشت سیستم سپری می کنند به دلیل تنظیم نبودن مانیتور با ارتفاع و زاویه دیدشان مشکلات جسمی به وجود می آید که این پایه ها به آنها کمک بسزایی خواهد کرد. کاربرد دیگر آن وسیله این است که با آن می توانید چند مانیتور را در کنار هم به صورت همزمان روی یک میز کار نگه دارید. رادینو پلاس مجموعه ای قدرتمند در پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بوده و قیمت رقابتی، تنوع محصولات، ضمانت کالاها، ارسال سریع و دقیق از ویژگی های این فروشگاه می باشد.

برای خرید های بالای ۱ملیون تومان

به محض ورود به سایت چوب فروش با دنیایی از محصولات چوبی و فلزی رو به رو می‌شوید! زیرمانیتوری با قابلیت گردش برای جلوگیری از خم شدن سر و گردن هنگام کار با کامپیوتر .این محصول شامل بدنه با کیفیت ،کف گرد برای چرخش مانیتور با سطحی آجدار برای جلوگیری از سر خوردن مانیتور می باشد. این مجموعه مفتخر است در کنار شما عزیزان همکار و مغازه داران در زمینه بازار موبایل و کامپیوتر و همچنین مشتریان محترم، تجربه یک خرید آسان ، پر سود و متفاوت را در حوزه دنیای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از مسائلی که در زیرمانیتوری های قابل تنظیم وجود دارد، متناسب بودن اندازه ی صفحه ی رویی این محصول با پایه مانیتور است. بنابرین زیر مانیتوری ها در ابعاد مختلف و با توجه به نیاز های عمومی طراحی و تولید می شوند.

  • این مجموعه مفتخر است در کنار شما عزیزان همکار و مغازه داران در زمینه بازار موبایل و کامپیوتر و همچنین مشتریان محترم، تجربه یک خرید آسان ، پر سود و متفاوت را در حوزه دنیای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر برای شما به ارمغان بیاورد.
  • این ویژگی باعث می شود کاربر بتواند در شرایط مختلف از این محصول استفاده کند.
  • زیر مانیتوری کشو دار قابل تنظیم اطلسبرای افراد با قد های مختلف ، ارتفاع زیر مانیتور از 7  تا 14..

مدل های قدیمی تر که ساده هستند و جایگاهی برای پورت ها ندارند، قیمتی ارزان دارند. یکی از ویژگی های مهم آن این است را باعث می‌شود شما مانیتور خود را با زاویه دید خود و ارتفاع صندلی تنظیم کنید؛ این ویژگی برای سلامت شما بسیار مهم است حتی اگر بهترین مانیتور برای سلامت چشم را خریداری کرده باشید! این پایه در بین گیمرها بسیار محبوب است زیرا هنگام اجرای بازی، آن را طوری تنظیم می کنند که مانیتور دقیقا رو به روی چشم آنها باشد و تمرکزی عالی روی بازی داشته باشند. افرادی که ساعات طولانی در پشت یک سیستم می‌ نشینند مانند برنامه ‌نویس‌ها و طراحان نیز به خاطر انعطاف پذیری این وسیله و امکان جا به جایی صفحه نمایش در زوایای مختلف از آن استفاده می‌کنند. پایه به خود دستگاه پیچ می شود اما زیر مانیتوری صرفا یک جسمی است که آن را زیر صفحه نمایش خود قرار می دهید.

خدمات پس از فروش

افرادی که دچار گردن درد هستند و باید ارتفاع کامپیوتر خود را بالاتر از ارتفاع میز قرار دهند، نیاز به استفاده از زیرمانیتوری دارند. صندوق انتقادات و پیشنهادات یکی از اجزای جانبی کامپیوتر می باشد که موجب سهولت در استفاده از این وسیله می شود. این محصول برای استفاده انواع مانیتور های ال ای دی و ال سی دی بسیار مناسب است.

زیر مانیتوری

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

پاربرگ سایت

تماس با ما