این لیورپول وحشتناک؛ کدام تیم را تشکیل دادی آقای باشگاه! – سه تمرین


کد اطلاعات: 1813373 |
20 اسفند 1400 17:36 |
2,577 زدیدزدید |

0
نظرات

بی همتا در خط برق

این قطعا بهترین بازیکن لیورپول یورگن کلوپ است. تیمی که می تواند یک فصل تاریخی و ویژه را ثبت کند.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در این فصل با یورگن کلوپ از فوتبال لذت می برد و هواداران خود را سیراب می کند.

باشگاه در مورد تیم خود صحبت می کند: نظر من در مورد کیفیت تیم روشن است. لیورپول بهترین تیمی است که من تا به حال هدایت کرده ام، اما مهمتر از آن، شکافی در تیم ایجاد می کند که می تواند به نتیجه برسد. قطعا ما برتر نیستیم و تیم خوبی در پیش داریم.»

لیورپول چند روز پیش با شکست چلسی در ضربات پنالتی قهرمان لیگ کاپ شد. لیورپول امشب در جام حذفی به مصاف نوریچ می رود و شانس قهرمانی دارد. آنها در لیگ قهرمانان اروپا برای پیروزی 0-2 مقابل اینتر به مرحله پایانی رفتند و در مرحله بعد یک قدم عقب هستند و در لیگ برتر شش امتیاز از صدرنشین من سیتی عقب هستند.

لیورپول این موفقیت ها را به نوعی مدیون مثلث خشن محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو است که در فصول اخیر شگفت انگیز بوده اند. لیورپول نیز دیگو جوتا و اخیراً لوئیز دیاز را خرید تا انرژی جدیدی به خط حمله خود بیافزاید.

با این چهار مهاجم، قرمزها در 26 هفته 70 گل به ثمر رسانده اند و پس از آن دومین مدافع برتر اروپا هستند. از بایرن. آمار بد به لیورپول چهار شانس برای برد می دهد. با باشگاه دو سال پیش، لیورپول می تواند به 30 سال عدم قهرمانی در لیگ برتر پایان دهد.

دستورالعمل باشگاه روشن است:“یک برنامه بازی و راهی برای اجرای آن وجود دارد. همه بازی ها یکسان نیستند، بنابراین استراتژی متفاوت است، حتی اگر مربی به ما آزادی بیان شخصیت خود را بدهد. ما تیمی تهاجمی هستیم که می خواهیم موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم. ما می خواهیم به حریفان آسیب بزنیم و بهترین راه ضربه زدن به همه چیز است.”

این صحبت الکساندر آرنولد از ترفندهای لیورپول است، سبک “هی متال” او نیز در این فصل عالی است. لیورپول شاهد سه گلزن برتر و سه دستیار برتر در لیگ برتر است.

صلاح با 19 گل، بیشتر از جوتا (12) و مانه (11) بهترین گلزن لیگ برتر است. الکساندر آرنولد گفت: سرمربی آلمانی درباره ستاره مصری که بهترین گلزن جهان است صحبت کرد.
صلاح می خواهد با رکورد هری کین برابری کند، یعنی او بهترین گلزن و پاسور لیگ است.بهترین توپ در یک فصل.

اینکه لیورپول به اندازه جت های جنگنده تهاجمی است، برای کسی جای تعجب نیست. آنها یکی از بهترین خطوط حمله جهان را با بازیکنانی دارند که می توانند در زمین هر کاری انجام دهند. برای این مهاجمان، هافبک ها و مدافعان برای تکمیل خط حمله خشن اضافه شدند. اما فراتر از آمارهای سنتی، لیورپول نیز با تعدادی معیار بالا در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

به عنوان مثال، صلاح، جوتا و مانه با 15، 12 و 11 بدون احتساب پنالتی در صدر جدول امتیازدهی هستند، معیاری که کیفیت ضربات یک بازیکن را به ما می گوید. مثلث های قرمز نشان می دهد که آنها بهتر از سایر بازیکنان امتیاز می گیرند.

اگر در مورد پاس دادن، هدف گیری و موقعیت یابی صحبت کنیم، یعنی توانایی یک بازیکن برای تبدیل پاس به گل، بازیکنان لیورپول نیز در اینجا پیشتاز هستند: الکساندر-آرنولد (9.48) و صلاح III (4.97). فقط برونو فرناندز از منچستر بین این دو قرار دارد (5.67). اگر این آمار را برای لغو ضربات آزاد بگذاریم، الکساندر آرنولد همچنان پیش است (7.49) اما در اینجا صلاح از برونو جلوتر است (5.71 در مقابل 5.59).

واضح است که آرنولد استاد پاس های خطرناک و لید است، اما در اینجا شکل محمد صلاح غیرعادی است. او تاکنون بیش از پنج هم تیمی خود را پشت سر گذاشته است و تعداد گل هایی که به ثمر رسانده نشان از اهمیت صلاح امروز در لیورپول دارد.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما