برای جوانسازی پوست آر اف بهتر است یا هایفو؟ گهواره

آر اف بهتر است یا هایفو

فرکانس مورد نیاز برای پوست صورت ۰٫۵ تا ۱ مگاهرتز است که عمق نفوذ کمی دارد. آر اف دو قطبی(بای پولار) دارای دو قطب مثبت و منفی بر روی یک پروب  است. در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم.

لازم به ذکر است دوام هایفو و دوام آر اف فرکشنال تقریباً یکسان بوده، با این تفاوت که در آر اف فرکشنال تعداد جلسات لازم جهت نتایج مطلوب 3 جلسه می باشد. در افرادی که افتادگی پوست قابل توجهی دارند و صورت استخوانی و لاغری ندارند از درمان ترکیبی هایفو و آر اف به منظور لیفت بیشتر استفاده می شود. در این روش ابتدا هایفو انجام شده ، سپس در چند جلسه آر اف بعنوان مکمل به درمان اضافه می شود. در حالی که هایفو در یک جلسه انجام می شود امکان دارد آر اف به چندین جلسه درمانی نیاز داشته باشد. تعداد دقیق جلسات درمانی برای هر کدام از این روشها به نوع دستگاه استفاده شده و شرایط پوست فرد بستگی دارد. منظور از شرایط پوست مواردی از قبیل حالت ارتجاعی فعلی، صفات وراثتی، سبک زندگی و… هستند.

ماندگاری هایفوتراپی

توجه داشته باشید کمتر از ۲۰% بیماران بویژه در کهنسالی و افراد شدیدا چاق به این روش درمانی پاسخ نمی دهند. تیپ پلاستی در تهران  ، هایفوتراپی در زعفرانیه  ، آر اف ، بوکال فت ، لیفت با نخ ، تزریق ژل و بوتاکس و…. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک قیمت هایفو صورت زیبایی لیان تماس بگیرید. قبل از اینکه سراغ این برویم که روش هایفوتراپی بهتر است یا آر اف، بهتر است به تفاوت و شباهت ها و عملکرد این دو روش بپردازیم . چه بخواهیم و چه نخواهیم، امروزه مقوله جوانسازی پوست از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.

آر اف بهتر است یا هایفو

گاهی بعضی از افراد بعد از انجام آر اف پوست آنها دچار قرمزی می شود که این عارضه به صورت موقت می باشد و بعد از یک روز کاملا از بین می رود. استفاده از RF باعث کنترل فعالیت غدد تعرق می‌شود، بنابراین تاثیر بسزایی در کاهش تعرق در ناحیه زیر بغل و دست ها دارد. استفاده از این شیوه درمانی برای بیماران دیابتی، باعث کبودی پوست می شود.

آر اف بهتر است یا هایفو ؟

در روش آر اف تحت هیچ شرایطی تغییر رنگدانه به وجود نمی‌آید و افراد با پوست‌های مختلف بدون محدودیت می‌توانند از آن بهره بگیرند و شاهد نتایج عالی باشند. بنابراین اگر شما هم به دنبال روشی مطمئن و بی‌خطر هستید تا با کمک آن پوست خود را جوان‌تر کنید، توصیه می‌کنیم به جای تزریق ژل و بوتاکس از دستگاه پیشرفته RF استفاده کنید. جالب است بدانید که دستگاه های جوانسازی یاد شده، می توانند به کمک امواج اولتراسوند و رادیو فکانسی خود، به راحتی چین و چروک های پوست را رفع نموده و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد. 15 نوع درمان از پیش برنامه ریزی شده و توانایی استثنایی برای ایجاد پروتکل درمانی خاص برای جای جوش، لیفت و جوانسازی پوست، بازسازی و سفت کردن پوست، درمان غیر جراحی پوست و … دستگاه ترمیا دارای مقطع بزرگتری است (حدود 2.5 برابر) که می تواند انرژی را به طور یکنواخت در ناحیه تحت درمان، پخش کند در نتیجه متخصص بهترین کلینیک زیبایی در قیطریه نیازی به تکرار شات در این نواحی نخواهد داشت.

  • در صورتی که این امواج خطری برای سلامتی جنین و مادر داشت، از این روش در دوران بارداری استفاده نمی شد.
  • ۶- در روز انجام هایفوتراپی نباید هیچ گونه آرایشی بر سطح پوست باشد و تمامی آرایش ها را از سطح پوست کاملا پاکسازی کنید.
  • با مشورت کردن و انتخاب بهترین روش جوانسازی پوست ، می توانید به طور موثر علائم پیری را به روشی غیر تهاجمی مدیریت کنید.
  • بسیاری از افراد سوال می پرسند که تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال در چیست؟ برای بیان تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال باید به موارد زیر دقت کنید.

در نتیجه انواع دستگاه‌های هایفو همگی از امواج اولتراسوند و یک تکنولوژی استفاده می کنند. و نمی‌توان تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو را بسیار زیاد و غیر قابل مقایسه دانست. اگر شروع به پرس و جو کنید تبلیغات انواع مختلف دستگاه هایفو با نام اولتراپی را خواهید دید که همگی کپی چینی دستگاه اصلی هستند. در نظر داشته باشید با توجه به قیمت بسیار بالای دستگاه اولتراپی و همینطور مواد مصرفی آن و تحریم‌های کشورمان منطقی است که هر جلسه درمان بیش از 12 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

این روش می‌تواند نتایج طولانی‌مدتی داشته باشد، اما برخی از افراد ممکن است از درمان تکمیلی بهره ببرند. با این حال، اکثر مشتریان ما نتایج موثری را تنها از یک درمان می بینند. استفاده از انرژی اولتراسوند در عمل های زیبایی یک عمل نسبتا جدید است. بنابراین از نظر جوانسازی زیبایی صورت، آر اف بسیار طولانی تر بوده است. برخی از افراد درمان با هایفو را به صورت احساسی مانند پالس های الکتریکی کوچک یا احساس گزگز توصیف می کنند. با اینکه هایفو، بدون درد نیست اما کاملا قابل تحمل است و ممکن است در نواحی مختلف صورت یا بدن شما احساس متفاوتی داشته باشد.

کونتراج یک برند اسپانیایی است که از سیستم تک قطبی و دو قطبی به صورت همزمان استفاده می کند. استفاده همزمان از تک قطبی و دوقطبی به این معنی است که کونتراج قابلیت درمان های سطحی و عمقی پوست را به صورت همزمان دارا می باشد. این برند جهت جوانسازی، لیفت و رفع سلولیت و چربی موضعی در نواحی صورت و بدن انجام می شود. آر اف تک قطبی امواج رادیو (آر اف) را به لایه های عمقی تر پوست می فرستد، و از آن بیشتر جهت چربی سوزی استفاده می شود. امواج آر اف تک قطبی از همه لایه های پوست (اپی درم، درم، هیپودرم، و چربی) عبور می کند. پزشک قبل از هر چیزی قسمت مورد نظر را کاملاً پاکسازی می‌کند و سپس دستگاه هایفو روی پوست شما قرار داده می‌شود.

آر اف بهتر است یا هایفو

اگر قصد دارید از آر اف برای لک صورت استفاده کنید یا در این فکر هستید که آر اف دور چشم انجام دهید، حتما به نظر پزشک خود نیز توجه کنید و کاری را انجام دهید که نتیجه بهتری برای شما دارد. بهتر است حتما عکس قبل و بعد آر اف فرکشنال خود را تهیه کنید و این عکس‌ها را با هم مقایسه کنید تا بتوانید تاثیرپذیری این روش‌ها را بهتر تشخیص دهید. این روش درمان و جوانسازی پوست همانند سایر روش‌های موجود از جمله بوتاکس و … بهترین تصمیم این است که به طور اختصاصی بر اساس وضعیت پوست خود یک روش جوانسازی را انتخاب کنید که تاثیر پذیری بیشتری داشته باشد و شما را زودتر به نتیجه مطلوب برساند. فراموش نکنید که پوست زیبا به سادگی می‌تواند ظاهری زیبا به شما ببخشد، بنابراین تلاش برای داشتن پوستی سالم و زیبا، ترجیحا به کمک روش‌های غیر تهاجمی، تلاشی ممدوح است که از هر جهت می‌تواند روحیه و اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. در آر اف از انرژی امواج رادیویی  برای انتقال به لایه ی اپیدرم پوست استفاده می شود که باعث تحریک کلاژن و الاستین  در پوست می شوند که پس از تحریک کلاژن سازی چین و چروک و شل شدگی پوست از بین می رود .

هایفوتراپی یک روش کم تهاجمی، موثر و سریع است که در حوزه پزشکی کاربردهای بسیار زیادی دارد. علاوه بر جوانسازی پوست در درمان تومورهای سرطانی نیز از آن استفاده می شود. این روش برای تمامی افرادی که دارای شل شدگی و افتادگی پوست هستند، موثر است.

اثرات لیفتینگ صورت با انجام هایفو تراپی به عنوان یک روش غیر تهاجمی به سرعت پدیدار می شود. روش هایفوتراپی برای افرادی که به دنبال مشاهده اثرات سریع و قابل توجه روی نواحی صورت، گردن، ابرو، گونه و غبغب بدون انجام عمل جراحی هستند؛ بسیار مناسب می باشد. هزینه آر اف فرکشنال صورت به عوامل مختلفی مانند مدت زمان درمان، موقعیت جغرافیایی، تخصص پزشک بستگی دارد. مدت زمان درمان امکان دارد برای هر فرد متفاوت باشد و طبق شرایط افراد تعیین می شود و می تواند در هزینه آر اف فرکشنال صورت تاثیر داشته باشد. موقعیت جغرافیایی هم یکی دیگر از مواردی است که در هزینه آر اف فرکشنال صورت تاثیر دارد برای مثال هزینه درمان در تهران نسبت به هزینه درمان در شهرستان بیشتر است.

هایفو (HIFU) (اولتراسوند مادون قرمز با شدت بالا) و آر اف (RF) (فرکانس رادیویی) درمان‌های غیر جراحی و غیرتهاجمی سفت‌کننده پوست هستند که پوست را گرم می‌کنند تا واکنش بازسازی کلاژن را در لایه‌های عمیق آن القا کنند. اگرچه آنها هم پوست را سفت می کنند و هم ظاهر چین و چروک را کاهش می دهند، اما از فناوری های مختلفی برای این کار استفاده می کنند. دستگاه‌های RF از انرژی فرکانس رادیویی برای گرم کردن بافت عمیق پوست استفاده کرده و در نتیجه بازسازی کلاژن را تحریک می کنند و تولید کلاژن را در پوست افزایش می دهند؛ این به معنای پوست سفت تر و کشیده تر است. این دستگاه ها می توانند بررسی کنند که بافتهای عمیق پوست در ناحیه هدف به دمای مطلوب برای حداکثر تولید کلاژن برسند بدون اینکه لایه سطحی پوست بیش از حد گرم شود؛ با این حال انرژی RF به لایه SMAS نمی رسد. از این روش بیشتر به منظور درمان اسکار، جای جوش، ضایعات پوستی و… استفاده می‌شود.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

پاربرگ سایت

تماس با ما