با دوربین های Market-Zomit از نقض امنیت جلوگیری کنید


سال‌هاست که هکرها با هک کردن سیستم‌های امنیتی و نظارت، تصاویر 24 ساعته محل کار و منازل را رصد می‌کنند. اما این پایان مشکل نیست و نقطه شروعی برای سرقت یا اخاذی اطلاعات شخصی از افرادی است که بارها از صاحب دوربین عصبانی شده اند.

جالب اینجاست که برای هک دوربین مداربسته لازم نیست یک هکر حرفه ای باشید. اما با دانستن برخی چیزها، می توانید به راحتی اکثر سیستم های امنیتی را هک کنید. بنابراین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که “چگونه می توانیم از سیستم امنیتی خود در برابر این جوجه های منفور محافظت کنیم؟”

دوربین مارکت با ارائه نکاتی برای نگهداری دوربین های مداربسته برای جلوگیری از نفوذ شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

نفوذ برخی از دوربین های مداربسته هایک ویژن در سال 2017

در سال 2017، مشخص شد که نیمی از دوربین های هایک ویژن به دلیل اشتباهات رمز عبور هک شده اند. پیرو این اطلاعات اعلام می شود تمامی دارندگان سیستم های امنیتی برای جلوگیری از نفوذ به سیستم نرم افزاری خود این نکات را مد نظر قرار دهند.

نحوه هک کردن سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن در Hack 2017

رمز عبور پیش فرض

یکی از ساده ترین راه ها داشتن یک آدرس IP به همراه رمز عبور است. زیرا هنگام خرید رمز عبور پیش فرض همه دوربین ها یکسان هستند. تجربه نشان داده است که بسیاری از افراد پس از خرید از یک رمز عبور پیش فرض بدون تغییر آن استفاده می کنند. با این حساب دیگر سیستم های امنیتی را می توان به راحتی با هک روتر مورد حمله قرار داد.

برای جستجو شناسه سیستم امنیتی

در حالی که سایر شرکت های امنیتی محافظه کارتر می شوند، واقعیت شگفت انگیز این است که در سال 2018، کاربران در اینترنت اعلام کردند که با دسترسی به شناسه های کاربری از طریق ایمیل و تلفن و نام شما. استفاده در زمان خرید کاربر را می توان به هر طریقی قفل کرد. مدیریت. سیستم امنیتی.

در پشتی یا پشت صحنه برای فعالیت های مخرب!

در علوم کامپیوتر، “درپشتی” راهی است که هکرها ویروس های خود را بر روی سیستم نصب می کنند و به سیستم راه پیدا می کنند. در رویداد 2017، هایک ویژن به سهل انگاری خود اعتراف کرد و کد در فرآیند تست دوربین باقی ماند.

چقدر احتمال دارد که به سیستم امنیتی من نفوذ کند؟

با وجود تمام صحبت هایی که در مورد محافظت از دوربین های امنیتی وجود دارد، بارها دیده شده است که افراد هک شده و مورد سوء استفاده قرار گرفته اند. به عنوان مثال وب سایت insecam ویدئوی دوربین مدار بسته را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین تماشا کنند. این سایت توسط هکرها اداره می شود و شما به راحتی می توانید با وارد کردن نام خیابان یا کشور خود به لیست دوربین های هک شده دسترسی پیدا کنید.

جلوگیری از شنود دوربین مداربسته

هر سیستم نرم افزاری می تواند به خطر بیفتد. اما در پاسخ به این سوال که چگونه می توانیم از هک شدن جلوگیری کنیم؟ باید بگوییم که در صورت رعایت اساسی ترین نکته امکان هک شدن این سیستم نرم افزاری نزدیک به صفر خواهد بود. ابتدا باید مطمئن شوید که سیستم امنیتی اصلی یک برند معتبر را دارید. به دلیل آسیب پذیری برخی از سیستم های امنیتی مانند هایک ویژن هک شده است. به عنوان مثال، داهوا یکی از شرکت هایی است که سابقه طولانی در تولید سیستم های ایمنی دارد. این شرکت با سرمایه گذاری هنگفت بر روی دانش و فناوری خط تولید خود، نام خود را به عنوان یکی از معتبرترین برندهای جهان مطرح کرده است.

علاوه بر این، پس از خرید دوربین مداربسته سفارشی، می توانید با تغییر رمز دستگاه و انتخاب رمز عبور دو مرحله ای و محدود کردن دسترسی به سیستم، اطمینان حاصل کنید که سیستم امنیتی شما به خطر نمی افتد. بنابراین مارکت دوربین خرید این دوربین را به شما توصیه می کند. تو می توانی دوربین مداربسته داهوا از وب سایت بازاریابی دوربین.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

پاربرگ سایت

تماس با ما