گل سید حسین در تبریز چهارمی و کلین شیت :: ورزش سه


شناسه اطلاعات: 1811152 |
28 بهمن 1400 ساعت 22:17 |
769 بازدید |

0
نظرات

سومین تجربه خارج از خانه مقابل تراکتورسازی

سیدحسین حسینی که سه برد مقابل تراکتورسازی به دست آورده است، به دنبال چهارمین برد و برای چهارمین بار کلین شیت مقابل تبریز است.

به گزارش “ورزش سه”، واکنش شگفت انگیز سیدحسین حسینی مقابل ذوب آهن یکی از دلایل پیروزی استقلال مقابل یاران مهدی تارتار بود. مدافع آبی ها در روزی که کمربند کاپیتانی را هم بسته بود ستاره تیمش بود و خوب کار کرد.

فرهاد مجیدی حالا امیدوار است هم تیمی هایش در دیدار فردای هفته گذشته بتوانند مقابل تراکتورسازی بدرخشند و اجازه حمله به حریفان را ندهند. ماموریت سخت حسینی، انگیزه زدن کلین شیت و نشان دادن توانش به کادرفنی تیم ملی باعث شد با روحیه بالا راهی تبریز شود.

حسینی تاکنون 6 بار مقابل تراکتور قرار گرفته است که این تقابل ها با خاطرات تلخ و شیرینی همراه است. او برای اولین بار در لیگ هفدهم و زیر نظر وینفرد شفر برای تبریز بازی کرد و در جریان تساوی بدون گل موفق به کلین شیت شد. آن دیدار آخرین دیداری بود که حسینی توانست برای هشتمین بازی متوالی دروازه خود را با ثبت کلین شیت بسته نگه دارد و دروازه او در بازی هفته باز شد و در ادامه با سایپا.

دومین تجربه او در تبریز و در جریان پیروزی 4-2 مقابل آبی ها بود. همان مسابقه معروفی که شیخ دیابات مقابل تبریزی هت تریک کرد. در سومین بازی و در دور برگشت لیگ نوزدهم هر دو تیم بدون توپ به تساوی رسیدند. چهارمین جدال حسینی با تراکتورسازی بدترین خاطره ورزشی این بازیکن است که در فینال مسابقات فوتبال کشور با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

در دور پنجم و برگشت فصل گذشته استقلال با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و در فینال بین حسینی و تراکتورسازی آبی ها با تک گل پیروز شدند.گل ارسلان مطهری پس حسینی سه برد از شش برد خود را با برد تراکتور و تراکتورسازی به دست آورد. سه بار رکورد کلین شیت را حفظ کرد.

حالا در هفتمین بازی حسینی و تراکتورسازی، مدافع استقلال امیدوار است یازدهمین کلین شیت خود در این فصل لیگ برتر را ثبت کند و برای چهارمین بار دروازه تیمش را پشت سر بگذارد.ویل تبریزی.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما