وزیر ارتباطات: مردم تا چند روز دیگر نتیجه تلاش ما برای افزایش سرعت اینترنت را احساس خواهند کرد


وزیر ترانسپورت یکی از دلایل کندی اینترنت در روزهای اخیر را شلوغی شبکه مخابراتی برخی استان ها دانست. به گفته وی، ظرفیت شبکه مخابراتی به 300 گیگابیت بر ثانیه افزایش یافته است و مردم در یکی دو روز آینده نتیجه آن را خواهند دید که افزایش کیفیت ارتباطات است.

عیسی آذرپور وزیر ارتباطات در حاشیه افتتاح شبکه رادیویی و تلویزیونی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اینترنت گفت:

با نگاهی به شاخص‌های جهانی و قابلیت‌های داخلی برای نظارت بر وضعیت شبکه‌ها، متوجه می‌شوید که در ماه‌های اخیر اتفاق خاصی نسبت به گذشته رخ نداده است.» در شهریور که به عنوان وزیر شروع به کار کردم، زیرساخت‌های ارتباطی کشور را تقویت کردیم تا بتوانیم پاسخگو باشیم. نیازهای مردم است.”

وی با بیان اینکه مردم به دلیل دو عامل بلندمدت و کوتاه مدت از سرعت اینترنت ناراضی هستند، افزود: در برخی ساعات که بیش از 96 درصد از لینک ها انباشته می شود، بسیار زیاد است.

وزیر ارتباطات با تایید اضافه شدن بیش از 300 گیگابیت بر ثانیه به ظرفیت مخابرات در 3 یا 4 روز گذشته امیدوار است در 1 یا 2 روز آینده مردم نتیجه این فعالیت را ببینند و کیفیت ارتباطات را ارتقا دهید. .

وی با اشاره به اظهارات قبلی خود مبنی بر عدم توسعه مناسب شبکه ارتباطی ثابت کشور، افزود:

یکی از دلایل دیرینه نارضایتی‌های اخیر عدم توسعه مناسب شبکه مخابرات ثابت کشور در 10 سال گذشته است. این شبکه مادر همه شبکه‌ها و اپراتورهای تلفن همراه است و FCP همچنین تقاضای ترافیک در این مدت افزایش یافته است. اما در طول 10 سال گذشته، زیرساخت‌ها برای پاسخگویی به نیازهای امروز مردم ایجاد نشده است.

آقای زارع پور گفت: روابط کشور چند وجهی است و دولت، بخشی از شبکه زیرساختی کشور، بخشی در دست مخابرات و بخشی در دست اپراتورهای تلفن همراه و ثابت است. اکسس و وزارت ارتباطات نقش رگولاتوری دارند: «بنابراین آنچه را که باید برای ارتقای کیفیت شبکه ارتباطی کشور و ارتقای کیفیت شبکه زیرساختی کشور انجام داده ایم. در رویداد امروز نیز افزایش وجود دارد. 70% شبکه زیرساخت کشور شروع کردیم. همکاران من نیز تا به امروز روی کیفیت شبکه سخت کار کرده اند.

به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت زیرساخت، وی گفت: ما ارتقاء داده ایم کیفیت این شبکه به حدی است که می توانیم قابلیت های جدیدی را برای ترانزیت از خاک اسلامی فراهم کنیم. «جمهوری ایران». امروز ظرفیت ترافیکی کشور حدود 40 درصد افزایش یافته است».

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

پاربرگ سایت

تماس با ما