فیس بوک گزارش می دهد که هکرها سعی کردند کنترل حساب های اوکراینی را در دست بگیرند و اطلاعات هدفمند را منتشر کنند | دیجیاتو


متا مالک فیس بوک در بیانیه ای اعلام کرد که یک گروه. هکرها او به چندین شخصیت برجسته اوکراینی از جمله مقامات نظامی، سیاستمداران و روزنامه نگاران در فیس بوک حمله کرد. علاوه بر این، مجموعه ای از حساب جعلی کسانی که اطلاعات نادرست منتشر می کنند از این انجمن حذف می شوند.

به گزارش رویترز، متا حمله این گروه را در نظر گرفت نویسنده شبح بدانید. این شرکت می گوید هکرها کنترل حساب کاربری را در دست گرفتند و سعی کردند یک پست یوتیوب را در صفحه ای به اشتراک بگذارند که از ارتش اوکراین دعوت می کرد. ضعیف نشان داده شده. یکی از ویدئوهای واقعی نشان می دهد که برخی از سربازان اوکراینی با پرچم های سفید از جنگل خارج می شوند و تسلیم می شوند.

متا سکیوریتی می گوید اقداماتی را برای حذف حساب ها انجام داده است امنیت به تدریج، این شرکت همچنین یک دامنه جعلی مورد استفاده هکرها را کشف کرد. مسدود کردن انجام شده. متا نام اکانت های مورد حمله را ذکر نکرد اما ادعا کرد که به آنها اطلاع داده است.

فیس بوک با حساب های جعلی مقابله می کند

این غول رسانه های اجتماعی همچنین گفت که در 48 ساعت گذشته شبکه ای از اعداد مشابه 40 اکانت، گروه ها و صفحات جعلی را از فیس بوک و اینستاگرام حذف کرد. این اکانت هایی که قانون را در برابر رفتار غیرقانونی نقض می کنند روسیه و اوکراینی ها توسط مردم اوکراین هدایت و هدف قرار می گیرند.

حساب‌های جعلی که ادعا می‌کنند منابع مستقل هستند، ادعا می‌کنند که غرب به اوکراین و این کشور خیانت کرده است. ناموفق خورده شده. متا می گوید که ارتباط بین شبکه را از طریق حساب و سایر تراکنش هایی که در آوریل 2020 حل کرده است، پیدا کرده است. ظاهراً این ارتباط به افراد مستقر در روسیه، منطقه دونباس اوکراین و دو رسانه NewsFront و SouthFront در کریمه می رسد.

توییتر همچنین اعلام کرد که چندین حساب را به دلیل اشتراک گذاری لینک هایی که قوانین این انجمن را نقض می کنند، بسته است. این شرکت همچنین ادعا کرد که تحقیقات نشان می دهد که بین حساب ها و روسیه ارتباط وجود دارد و آنها احتمالاً قصد داشتند اطلاعات در مورد درگیری در اوکراین را افشا کنند. مزاحم کردن.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

پاربرگ سایت

تماس با ما