راز پارکت لمینت آرتا که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

گروه صنعتی آرتا در سال 1399 به منظور پیاده سازی سیستم های یکپارچه و با هدف تحول، سازماندهی و هماهنگی بین شرکتهای زیر مجموعه خود، اقدام به راه اندازی شرکت سهامی خاص توسعۀ سامانه های مدیریت دیجیتال با نام تجاری آرتا سیستم در حوزه برنامه ریزی و منابع سازمانی نمود. پس از آن مذاکرات با شرکت مازراتی ایتالیا و نمایندگان آن­ها با بررسی عملکرد تجاری شرکت آرتا تاک موتور و دیگر کاندیداهای اخذ نمایندگی و بازدید از بازار ایران و قابلیت ها و منابع شرکت ها آغاز گردید. پس بسیاری از برندهای برتر پارکت لمینت ایرانی دست کمی از چینی و یا اروپاییها ندارند. شرکت آرتا با بیش از 40 سال سابقه فعالیت در ایران، کارنامه ای درخشان از خود به جای گذشته است و به عنوان اولین برند با کیفیت پارکت لمینت در ایران از آن یاد می شود. با افزایش رواج استفاده از پارکت، مدل های مختلفی برای پاسخگویی به خواسته ها تولید می شود. این محصول با نام بلوط تگزاس و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است.

نه بهترین مسائل درباره پارکت آرتا

این محصول با نام الگانس و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. این محصول با نام سردانیا قهوه و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. پارکت آرتا در شهر اردبیل ایران، تحت لیسانس شرکت یولینین نروژ تولید می شود و اکنون یکی از بزرگ ترین برند های تولید پارکت در ایران است. توجه قیمت محصول برای هر بسته پارکت به متراژ 196 سانتیمتر مربع میباشد. لمينيت پوششي مناسب براي کف منازل مسکوني، اداري و تجاريست که عمده مصرف آن در منازل و واحدهاي مسکوني میباشد. این محصول با نام سامارا و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. موادی که در ساخت پارکت لمینت آرتا استفاده شده است به گونه ای است که در برابر گرما به شکل یکنواختی منبسط می شود و تغییر شکل نمی دهد. پارکت لمینت یونیورسال 14 مدل دارد که 8 طیف رنگی را شامل میشوند که دسته بندی آن میشود سفید، بژ، خاکستری، قهوهای روشن، قهوهای تیره، NATURAL و قرمز. برای جلوگیری از ورود آب به درزهای پارکت آرتا از پارافین برای کلیک تایل استفاده میشود .

پارکت لمینت آرتا

تزیینات داخلی دکورآفیس در فروش پارکت با برندهای معتبر ایرانی و خارجی فعال بوده و سعی در ارائه خدمات با بهترین قیمت ها را دارد . 1290mm می باشد. دکوراسیون داخلی پویانو نمایندگی پخش پارکت آرتا می باشد. در نتیجه کل محصول به صورت یکپارچه منبسط شده و تاب نداردو در طولانی مدت هم، پارکت لمینت آرتا تغییر شکل نمیدهد. کشش در پارکت لمینت آرتا به شکل ساوی تقسیم می شود و آن به دلیل دارا بودن شیار U شکل این محصول می باشد. گروه صنعتی آرتا با در اختیار داشتن تکنیسین های با تجربه و امکانات پیشرفته سعی در تولید بهترین و مرغوب ترین پارکت لمینت های ایرانی را داشته و یکی از خدمات ارزنده این شرکت، اعطای برگ ضمانت 10 ساله برای کاربری ساختمان های مسکونی و ضمانت 5 ساله برای کاربری محیط های اداری است. این محصول با نام پاپیروس و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. شرکت آرتا انرژی زیر مجموعۀ گروه صنعتی آرتا در راستای گسترش صنایع آرتا و با هدف تکمیل زنجیره تولید محصولات سلولزی و تأمین مواد خام مورد نیاز محصولات کارخانجات آرتا و سایر مصرف کنندگان ایجاد شده است.

بچه ها عاشق پارکت لمینت آرتا هستند

انواع پارکت لمینت آرتا از رنگ های روشن و ساده که مناسب فضاهای کوچک و کم نور می باشند تا رنگ های تیره و گرم که برای فضاهای رسمی و بزرگ تر مناسب هستند، تولید شده است. امروزه گروه صنعتی آرتا پیشرو در صنعت ساخت پارکت لمینت با استفاده از آخرین تکنولوژی روز جهان می باشد. فوم یک لایه ابر مانند است تشکیل شده از مواد نفتی، که برای استفاده در زیر لمینت می باشد . پارکت آرتا کد 721 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC3 و AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. استفاده میشود پارچه را آغشته کنید نه پارکت را. بخاطر کیفیت بالای کاور لمینت آرتا، برای تمیز کردن آن، نیازی به شوینده نیست، تنها با کمی رطوبت، غبار و آلودگی پاک میشود. قبل از تمیز کردن با تی نم دارحتما با جارو تمیز شود، تی در جهت طول پارکت کشیده شود. پارکت آرتا اولین و تنها پارکت ایرانی می باشد؛ دارای ضمانتنامه ۱۰ ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند.

  • پارکت لمینت را نصب کنیم؟
  • نمایندگی پارکت آرتا در تبریز
  • نمایندگی پارکت آرتا در تهران
  • طرح چوب
  • پارکت لمینت را تمیز کنیم؟
  • ضخامت ان 8 میلی متر
  • نصب و نگهداری آسان

اگر محلی که قصد دارید پارکت کنید، مساحت کوچکی دارد نگران نباشید زیرا می توانید از پارکت لمینت های آرتا با رنگ روشن برای محیط های کوچک و از پارکت های با رنگ تیره برای محیط های بزرگ استفاده کنید. این پارکت از 4 لایه تشکیل شده است که بدنه آن از ماده مستحکم اچ دی اف (HDF)، تشکیل شده است. درشیارهای روی این پارکت ها کلیک هایی وجوددارد که به راحتی درهم قفل می شوندو به همین دلیل هم بدون این که به ماده دیگری نیاز باشند می تواند نصب شود. پارکت لمینت آرتا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید و عرضه پارکت لمینت فعالیت میکند. پارکت آرتا کد 775 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. استاندارد پارکت لمینت آرتا : AC4. استاندارد های پارکت لمینت آرتا در چهار شکل آرتا امباس و آرتا کلاسیک و آرتا سمنت و آرتا شیاردار تولید میشود. پارکت لمینت آرتا 755 ARTA تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در ایران تولید می شود و محصول شرکت آرتا کلیک است. از لحاظ رنگ نیز پارکت سامارا در طیف رنگی خنثی با ترکیب رنگ سفید ، خاکستری و طوسی جای گرفته که این ترکیب رنگ از نگاه برخی مصرف کنندگان بسیار جذاب شمار می رود .

  • مقاومت سایشی
  • مقاومت بالا در برابر آب
  • آشنایی با پارکت لمینت آرتاکلیک
  • تعداد تایل در هر کارتن: 8 عدد
  • سهولت در تمیز کردن
  • از خیس کردن یا استفاده از پاک کننده قوی خودداری کنید
  • در رنگ های متنوع
  • سازگار با سیستم گرمایش از کف

تفاوت این محصول در سایز و برجستگی آن می باشد که بسیار متمایز با سایر پارکت لمینت های موجود در بازار می باشد. لمینت آرتا یکی از به نام ترین کف پوش های لمینت تولید شده در ایران، با بیش از 40 سال سابقه می باشد. پارکت لمینت آرتا یکی از بهترین پارکت های موجود در بازار است که خوشبختانه تولید داخل هم است. مثلا پارکت چوبی، برای مناطق مرطوب اصلا مناسب نیست، در عوض پارکت لمینتها بخاطر جنس مواد اولیه و مقاوم سازی پوشش، گزینه مناسب تری برای کف میباشد. پس قیمت کمتر این پارکت لمینتها یکی از مزایای مهم رقابتیشان با نمونههای خارجی است. پارکت آرتا کد 730 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. در حقیقت تفاوت اصلی و چشمگیر بین پارکت های چوبی در نوع درختی است که چوب پارکت را از آن تهیه کرده اند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

پاربرگ سایت

تماس با ما