خرید نرم افزار CRM و مدیریت فروش

را زده و گزینه ی I Accept را انتخاب می کنیم. در این قسمت تیک I accept this license agreement. در صورت نصب درست فایل ها کنار آن ها با تیک سبز مشخص می شود و با کلیک بر روی دکمه ی Next به مرحله ی بعدی برنامه می رویم. سپس با انتخاب گزینه ی Next وارد مرحله ی بعدی می شویم. گزینه ی Do not get updates را انتخاب کرده و Next را انتخاب می کنیم. همچنین شما را به مطالعه مقاله 8 دلیل برای پیاده سازی سازی CRM دعوت می نماییم. CRM شبکه های اجتماعی علاوه بر نمایش تعداد دنبال کنندگان، به شما اطلاعاتی درباره اینکه آنها چه کسانی هستند، با چه افرادی ارتباط دارند و چقدر فعالیت آنلاین دارند نیز میدهد. همچنین این نرم افزار مشخص می نماید که چه تعداد از پیامک ها ارسال و چه تعداد ارسال نشده اند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزاری است که به استراتژی کلی سازمان شما جان می بخشد. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پیشرو به صورت یکپارچه با سیستمهای دیگر پیشرو نظیر: بازاریابی، خدمات پس از فروش، خرید و فروش، ارسال خودکار فکس و ایمیل و پیامک، اتوماسیون اداری و دبیرخانه مرتبط میشود که باعث یکپارچگی اطلاعات و عدم نیاز به ثبت مجدد آنها در هر یک از سیستم ها میشود.

سیستم پرتال سازمانی یک سیستم یکپارچه مبتنی بر وب می باشد که جهت اتوماسیون تمامی بخش های یک سازمان در قالب یک سیستم واحد به کار گرفته می شود. با ثبت شدن اطلاعات برای مدیریت فروش در این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی بسیار کامل و یکپارچه از مشتریها و همچنین فعالیتهای برقراری ارتباط با آنها به وجود میآید. Vtiger یک CRM با کاربرد آسان و شخصی است که توسط تیم های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری در بیش از ۳۰۰۰۰۰ شرکت برای افزایش درآمد کسب و کار و عملکرد فروش استفاده می شود. در نرم افزار خدمات پس از فروش امکان تعریف اضافات و کسورات وجود دارد. از این جهت در این مقاله سعی شده ضمن توضیحاتی درباره برنامه فروش ، نکاتی را درباره خرید نرم افزار فروش برای شما دوستان متذکر شویم. چرا باید از اتوماسیون فروش استفاده کرد؟ با ادغام CRM با ابزارهای تجاری سازمان خود ازجمله ایمیل، تقویم و نرمافزار اتوماسیون بازاریابی، فروشندگان مجبور نیستند وقت و انرژی خود را برای جستوجو بین برنامهها تلف کنند. در مطب های مجهز به نرم افزار مطب آنلاین، تمامی گردش کار مربوط به پزشک، بیمار، و منشی از قبیل: نوبت دهی الکترونی و نوبت دهی تلگرامی مطب، رسم نمودار های روند پیشرفت درمان بیمار، فرم های پزشکی استاندارد وزارت بهداشت و درمان، امور بیمه و مالی، پذیرش بیمار، تشکیل پرونده بیمار، اطلاعات هویتی بیمار، حسابداری مطب اتوماسیون و خودکار می شود.

نرم افزار بازاریابی دسیما توسط متخصصان و برنامه نویس های ایرانی و مطابق با نیاز و سلایق بازاریاب ها و ویزیتورهای ایرانی طراحی شده است. در نرم افزار مدیریت مطب آنلاین پزشک می تواند تمامی اطلاعات مربوط به بیماران و گزارش کاری مطب خود را با یک کلیک ساده بر روی تبلت خود مشاهده نموده و از سوابق درمانی، نوبت دهی و مالی بیماران مطب مطلع گردد. از فروشندگان بخواهید عملکرد محصولشان را به زبان ساده توضیح دهند. بنابراین توصیه میکنیم رشد قیمت هزینه پشتیبانی نرمافزار را نیز به هنگام خرید بررسی کنید. با استفاده از CRM می توان نیازها و خواسته های مشتری را، حتی پیش از آنکه بیان شوند، شناسایی نمود و با استفاده از این مزیت، سازمانها قادر به افزایش میزان وفاداری مشتری، خلق درآمد و کاهش هزینه های خدماتی و عملیاتی می شوند. نصب برنامه به اتمام رسیده و می توان از آن استفاده کرد. نکته: در صورت بروز خطا از لاگ های سیستم برای رفع مشکلات بوجود آمده می توان استفاده کرد. پس از آن سرویس پک ۱ این برنامه را نصب کرده و سرور را ریستارت می کنیم. سپس سرویس پک ۱ برنامه ی CRM را نصب می کنیم.

این ابزار به شرکتها کمک میکند تا فروش را هدایت کرده، قراردادها را قطعی کنند و زیرساخت لازم برای خشنودی و رضایت مشتری را فراهم نمایند. به این ترتیب، تیم فروش برای فرصتهای فروش بالقوه آماده میشود. در این مرحله باید انتخاب شود که آیا می خواهیم یک deployment جدید اضافه کنیم یا به deployment های موجود در سازمان ارتقا دهیم. در این مرحله تمامی خصوصیاتی که می خواهیم روی سرور نصب کنیم را انتخاب می کنیم. در این مرحله پورتی را که می خواهیم CRM بر روی آن فعال شود را مشخص می کنیم. در این مقاله ویژگی های نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب را بررسی می کنیم و راهکارهایی جهت انتخاب از نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب را ارائه می دهیم. نرم افزار مدیریت مطب آنلاین (تحت وب) کامل ترین و پیشرفته ترین نرم افزار مطب آنلاین در ایران می باشد که با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت به پزشکان کمک می کند مطب خود را راحت تر مدیریت کنند. بنابراین CRM میتواند با روش های مختلف رابطه سازمان با مشتریانش را حفظ کند و سپس نسبت به افزایش مشتریان اقدام کند .

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

پاربرگ سایت

تماس با ما