افسوس برای خرید مدل های اینستاگرام به جای کین! :: سه رشته ورزشی


شناسه اطلاعات: 1811570 |
30 بهمن 1400 ساعت 23:50 |
6976 بازدید |

0
نظرات

هری در آغوش باشگاه (عکس)

هری کین با نمایش درخشان خود راه را برای پیروزی شگفت انگیز تاتنهام مقابل منچسترسیتی هموار کرد.

به گزارش “ورزش سه”، ممکن است پپ گواردیولا عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و پیروزی پنج گل این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپورتینگ لیسبون و تاتنهام، سه هفته ناامیدکننده را به همراه داشته باشد. خیلی بالا. شانس پیروزی در بازی امشب مقابل لندن.

برخلاف انتظار، تاتنهام شروع بسیار خوبی داشت و اولین گل را از ستاره سوئدی خود در نیمه اول همکاری عالی هری کین، شان هیونگ مین و دژان کولوسفسکی به ثمر رساند.

منچسترسیتی سپس حملات متعددی را روی هدف تاتنهام انجام داد و در نهایت به لطف خطای باورنکردنی هوگو لوریس، توانست با ایلکای گوندوگان به تساوی برسد.

نیمه اول با تساوی به پایان رسید، اما هری کین فوق ستاره پپ گواردیولا و کابوس تیمش در نیمه دوم بود. همکاری سان هیونگ مین و کین به ستاره بریتانیایی کمک کرد تا یک گل زیبا برای تیمش به ثمر برساند.

هری کین اولین گل خود را مقابل تیم پپ گواردیولا به ثمر رساند.

با نزدیک شدن به پایان بازی، یک خطای فردی دیگر تیم آنتونیو کونته را آزار داد. جایی که کریستیانو رومرو روی هندی خطا کرد و داور به ریاض محرز یک پنالتی نشان داد تا مساوی شود.

هری کین دو یا سه فصل است که امروز در کابوس پپ گواردیولا بوده است.

با این حال آماده ترین فرم هری کین در ماه های اخیر به کابوس پپ گواردیولا و تیمش پایان داده است. در حالی که همه منتظر پایان مسابقه بودند، ستاره بریتانیایی با ضربه سر بسیار حرفه ای روی پاس دژان کولوسفسکی برای سومین بار دروازه را باز کرد تا تاتنهام سه امتیاز ارزشمند و شیرین را به ارمغان آورد.

بلیچر از هدیه جالب هری کین به یورگن کلوپ و تیمش خبر می دهد.

گری لینهکر در توییتر خود نوشت: “آیا عملکرد هری کین یک برد برای تاتنهام است؟ چه بازی می توانیم داشته باشیم…اگر دلت برای او تنگ شود… یا میخواهی دوباره بهترین قسمت را تماشا کنی؟”

هری کین و شان نیونگ اکنون با دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد در رابطه با سازنده ترین همکاری در تاریخ لیگ برتر پس از گل شان برای اولین گل کین محدود شده اند.

وقتی می دانید که به جای هری کین صد میلیون یورو برای خرید یک مدل اینستاگرام خرج کردید … (اشاره به جذابیت جک گریلیش)

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

پاربرگ سایت

تماس با ما