روایت دونالد ترامپ از رفتار کیم جونگ اون با مشاورانش.


به گزارش جاش داووس، خبرنگار واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی را به خاطر رفتارش تحسین کرده است.

ترامپ به اهداکنندگان جمهوری خواه گفت که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در صورت تمایل می تواند مشاور خود را خفه کند. به گزارش واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در خانه یکی از اهداکنندگان جمهوری خواه در نیواورلئان سخنرانی کرد و بر اساس اسناد ثبت شده، مشاوران کیم جونگ اون نشسته بودند و توجه زیادی داشتند، وقتی صحبت می کنند، باز نکنید.

داووس در توییتر نوشت که ترامپ به کمک‌کنندگان کمیته ملی جمهوری‌خواه گفته است که وقتی با مشاوران صحبت می‌کند، تعظیم می‌کنند و تعظیم می‌کنند. به گفته داووسی، ترامپ به شوخی گفت: «من می‌خواهم مردمم این نوع نگرش را داشته باشند.

رئیس جمهور سابق همچنین کیم را فردی تندرو و یک رهبر تمام عیار توصیف کرد. الکس ایزنشتات، خبرنگار پولیتیکو، که در سخنرانی در جمع یک کمک کننده ارشد جمهوری خواه حضور داشت، گفت که ترامپ بار دیگر به رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 توهین کرده و آدام شیف، نماینده مجلس نمایندگان را “هندوانه” خطاب کرده است.

او همچنین به «عذرخواهی» معاون رئیس جمهور مایک پنس به دلیل توصیف مثبت از اقدامات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، واکنش نشان داد. در دو هفته گذشته، ترامپ از پوتین که دستور حمله مرگبار به اوکراین را داده بود، تمجید کرده و آن را «هوشمندانه» خوانده است. او همچنین استراتژی پوتین در اوکراین را “شگفت انگیز” توصیف کرد.

به گزارش ایزنشتات، ترامپ به کمک کنندگان گفت: “چند روز پیش شخصی با من تماس گرفت تا بابت حرفی که در مورد پوتین گفتم عذرخواهی کنم، در حالی که هیچ کس به اندازه روسیه نسبت به من قاطع تر نبوده است.”

بیشتر بخوانید:

تصویری نگران از راه رفتن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی + فیلم

چرا فرار از دست دیکتاتوری کیم جونگ اون برای برخی از پناهجویان کره شمالی دشوار است؟

تا 1.000.000 تومان بخرید و ماه آینده پرداخت کنید

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

پاربرگ سایت

تماس با ما