Spotify برای خرید دو پلتفرم بزرگ فناوری پادکست دیجیاتو


Spotify اعلام کرد که در تلاش برای گسترش فعالیت، نگرش مخاطبان و جذب تبلیغات بیشتر، این دو شرکت بزرگ در حوزه فناوری پادکست تبلیغاتی یعنی Chartable و Podsights را می خرد. هر دو شرکت ابزارهای محبوبی را برای برندها و آژانس ها ارائه می دهند تا اثربخشی تبلیغات پادکست خود را بهتر درک کنند.

از خرید جدید Spotify استفاده کنید.

خدمات پخش موزیک این وبلاگ محبوب ضمن اعلام این خریدها، چگونگی رشد پلت فرم تبلیغاتی خود را نیز توضیح می دهد. با توجه به توضیحات داده شده، تبلیغ کنندگان Spotify با منظره آنها می توانند جزئیات بیشتری در مورد اینکه کدام کاربران بر روی تبلیغات آنها کلیک کرده اند و آنچه که پس از آن انجام شده است، دریافت کنند. با این حال، آنها متوجه خواهند شد که کدام مصرف کنندگان محصول نهایی را خریداری کرده اند. در این پست وبلاگ آمده است:

به عنوان بخشی از Spotify Podsights می‌تواند از فناوری و هوشمندی این پلتفرم برای ارائه رتبه‌بندی دقیق‌تر و شواهد بیشتر برای تبلیغ‌کنندگان پادکست در سراسر جهان استفاده کند.

از طرف دیگر، به نظر می رسد خرید یک Chartable بیشتر به تبلیغات برای شما مربوط می شود. پادکست متمرکز است. دو ابزار تبلیغاتی این شرکت، SmartLinks و SmartPromos، اکنون در Spotify در دسترس هستند. تبلیغات هوشمند این به پادکست‌ها اجازه می‌دهد بفهمند کدام تبلیغات احتمالاً منجر به دانلود می‌شوند و به طور کلی موفقیت کمپین تبلیغاتی خود را در نظر بگیرند.

از جانب اسمارت لینک ها همچنین به عنوان URL های قابل اشتراک گذاری و ردیابی نامیده می شود که به طور خودکار بینندگان را به پادکست مورد نظر خود هدایت می کنند. این ابزار همچنین به سازندگان اجازه می دهد تا نرخ کلیک را اندازه گیری کرده و تبلیغات خود را دانلود کنند.

Spotify اکنون بهترین است انجمن پخش کننده موسیقی تصور می شود که در گذشته دنیا به پادکست های آن توجه زیادی داشته است. این شرکت اخیراً سیستم امتیازدهی پادکست را به پلتفرم خود اضافه کرده و حتی پلتفرم تولید و توزیع کتاب صوتی Findaway را نیز خریداری کرده است.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما