وقتی حشرات از بین بروند چه چیزی جایگزین آنها می شود؟ – زومیت


فروپاشی جمعیت حشرات می تواند اکوسیستم را مختل کند. دانشمندان در این فکر هستند که آیا روبات ها و پهپادها می توانند این شکاف را پر کنند. پس از همه، اگر ما به اندازه کافی سریع عمل نکنیم و فروپاشی پادشاهی حشرات کوچک اکوسیستم را از بین ببرد، چه؟

با توجه به ماهیت نامتعادل جامعه، به راحتی می توان پیش بینی کرد که چگونه کاهش برخی از ذخایر مواد غذایی و کاهش تعداد حیات وحش منجر به ادامه رنج برای جوامع آسیب پذیر و فقیر خواهد شد.منابع محلی منجر به درگیری خواهد شد.

امروز، برای پرداختن به موضوع کاهش آفات، امیدواریم پروژه ای در مراحل اولیه ایجاد کنیم: توسعه گرده های اصلاح شده، ژن هایی که در برابر بیماری ها و مواد شیمیایی مقاوم هستند، یا مصالح ساختمانی که گیاهان را گرده افشانی می کنند تا به بارورسازی کمک کنند. .

دانشمندان دیگر در حال تقلید و بازسازی شکل و عملکرد حشرات هستند. محققان دانشگاه هاروارد روبات کوچکی ساخته اند که می تواند بدون خطر شنا کند و از موانع عبور کند.

محققان هلندی با الهام از مگس‌های میوه و حرکت سریع بال‌های آن‌ها روباتی با بال‌های مایلار ساخته‌اند. مایلار ماده ای است که در تولید پتوهای فضایی استفاده می شود. روبات های دانشگاه صنعتی دلفت (DelFly) در دانشگاه صنعتی دلفت قادر به پرواز و چرخش هستند و می توانند در چند ثانیه به انسان برسند.

متج تجاسکمحققانی که روی این پروژه کار می کنند می گویند حتی قبل از شروع کار در دلفی، او مجذوب چابکی و آگاهی از حشرات بود. روبات های کاراساک انتخاب واقعی برای مگس ها یا زنبورها نیستند. با طول بال 33 سانتی متر، آنها 55 برابر بزرگتر از مگس میوه هستند. از سوی دیگر، هنوز مشکل انتقال گرده های بزرگ بدون از دست دادن انعطاف پذیری وجود دارد.

شاید راه حل این مشکل ارتشی بزرگتر از هگزاکوپتر باشد. مانند ناوگانی که توسط شرکت آمریکایی Drapcopter اداره می شود، برای اولین بار در سال 2018 در شهر نیویورک به طور خودکار باغ سیب را آلوده کرد. شاید پاسخ یک بازوی روباتیک پیشرفته باشد که می تواند از دوربین دوچرخه و هوش مصنوعی برای جستجوی خستگی ناپذیر گیاهان و گرده افشانی آنها استفاده کند.

به گفته یک کارشناس برجسته، وزارت کشاورزی ایالات متحده بودجه یکی از این تلاش ها را تامین می کند. مانوکاکی دانشگاه ایالتی واشنگتن یک جایگزین واقعی برای فرآیند گرده افشانی طبیعی خواهد بود و حتی انتظار می رود که از گرده افشان زنبورهای طبیعی مانند زنبورها موثرتر یا کارآمدتر باشد.

حشره شناسان از هر گونه پیشنهادی مبنی بر قابل مقایسه بودن حشرات گرده افشان با فناوری متنفرند. دیو گلسون زیست شناسان خاطرنشان می کنند که زنبورها در گرده افشانی تخصص دارند. زیرا آنها مهارت های خود را در حدود 120 میلیون سال پیش تقویت کردند.

علاوه بر این، حدود 80 میلیون کندوی زنبور عسل در جهان وجود دارد که هر کدام پر از ده ها هزار زنبور است که به طور رایگان غذا می خورند و تولید مثل می کنند. “هزینه جایگزینی آنها با روبات ها چقدر است؟” از گلسون بپرس این خیلی متکبرانه است که فکر کنیم می‌توانیم آن را بهبود ببخشیم.»

وقتی به راه‌حل‌های تکنولوژیک فکر می‌کنیم، شاید بهتر باشد بیشتر به این فکر کنیم که چرا به آنها نیاز داریم. به عنوان مثال، اگر بخواهیم با اطمینان بیشتری در مناطق کوچک کشاورزی کنیم تا فضای بیشتری برای حیات وحش فراهم کنیم، روش کشاورزی عمودی بر اساس محصولاتی است که در انبارها و ظروف در طول سال روی هم چیده شده اند و به جای آن از LED و هیدروپونیک استفاده می کنند. با استفاده از خاک و آفت کش ها، ممکن است با ماشین های گرده افشان روباتیک سازگار باشد.

حشرات به عنوان غذا / حشرات

جامعه غربی ممکن است با ایده شهودی خوردن حشرات به عنوان راهی برای نجات آنها مواجه شود. پهنه‌های وسیعی که ما آن‌ها را به بیابان‌های تنوع زیستی تبدیل کرده‌ایم، اغلب غذا را مستقیماً در اختیار مردم قرار نمی‌دهند. یک سوم کل زمین های قابل کشت برای تولید علوفه استفاده می شود که خود یک چهارم زیستگاه یخبندان زمین را اشغال می کند.

میلوما (لارو سوسک تیره) و جیرجیرک ها منابع خوبی از پروتئین هستند که می توانند در محفظه های بزرگ رشد کنند، جایگزینی کمتر مخرب برای رژیم های غذایی غربی و کاهش استرس ناشی از فعالیت های کشاورزی کشنده آفات مانند تنوع آب و هوا و استفاده. مواد شیمیایی و تخریب خاک کمک می کند.

آرنولد ونهویس، یک متخصص زبان هلندی است که 20 گونه از حشرات را خورده است. وی گفت: مشکلات زیست محیطی ناشی از خوردن حشرات کمتر است. “آنها هم خوشمزه هستند” روزی، زنبورهای روباتیک ممکن است به ما کمک کنند و تغییر رژیم غذایی ما ممکن است به کاهش سرعت نابودی بدن شگفت انگیز حیات روی زمین کمک کند.

معیارهای موفقیت در پیشگیری از بحران آفات باید سختگیرانه تر از آنچه برای حیوانات دیگر در نظر می گیریم باشد. زیرا برخلاف حیواناتی مانند کرگدن سفید شمالی یا ببر بنگال، پایان آخرین حشره را به راحتی نخواهیم دید.

مقالات مرتبط:

حشرات خواص شگفت انگیزی دارند. به عنوان مثال، زنبورهای گرده می توانند فوتبال بازی کنند و برای مراقبت از کندو و یادآوری تجربیات خوب و بد به رختخواب بروند. خزنده ویولن شبیه ویولن است و از پهلو صاف دیده می شود. شاه پروانه زیباست و طعم گل های پایش را می چشد. ما همه حشرات را از دست نمی دهیم. ولی دیوید واگنر حشره شناس می گوید:

آینده زندگی جهانی بسیار ساده است. ما حشرات خواهیم داشت. اما ما گونه های بزرگ را از دست خواهیم داد. فرزندان ما دنیای کوچکی خواهند داشت. این چیزی است که ما به آنها می دهیم.

مطالعات علمی اخیر نشان داده است که کاهش تعداد زنبورها باعث کاهش تولید محصولات کلیدی کشاورزی مانند سیب، زغال اخته و گیلاس شده است. پرندگان حشره خوار نه تنها در مزارع فرانسه، بلکه حتی در مناطق دورافتاده جنگل های بارانی آمازون در حال کاهش هستند. واگنر و همکارانش اخیراً اذعان کردند که جمعیت بسیاری از حشرات در سراسر جهان سالانه 1 تا 2 درصد کاهش می یابد و اگر این اقدام انجام نشود، این وضعیت وحشتناک می تواند بدتر شود.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

پاربرگ سایت

تماس با ما