تبلیغات مختلف در وب سایت با کمک مدیااد – زومیت


امروزه وب سایت ها به یکی از مناسب ترین بسترهای دیجیتال برای کسب و کارها تبدیل شده اند. در این آموزش می خواهیم شما را با انواع روش های تبلیغات آنلاین به خصوص روش های تبلیغات اینترنتی آشنا کنیم. پس به ما بپیوندید

انواع تبلیغات آنلاین

بسترهای اینترنتی فرصت های زیادی برای کسب و کارها ایجاد کرده و آنها را از حالت سنتی خارج کرده است. امروزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال جایگاهی غیرقابل انکار در تمامی ابعاد جامعه و اقتصاد ایجاد کرده است. کسب و کارها با ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان از طریق تبلیغات آنلاین مختلف به روش های مختلف به صورت آنلاین فعالیت می کنند.

رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین که با آنها آشنا هستیم عبارتند از:

  • تبلیغات بنری
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات پاپ آپی
  • تبلیغات در وب سایت ها و وبلاگ ها
  • تبلیغات متنی
  • تبلیغات موبایل
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • ویدئوی تبلیغاتی
  • تبلیغات در موتورهای جستجو

در زیر به بررسی هر تبلیغ می پردازیم.

تبلیغات بنری

رایج ترین و شناخته شده ترین انواع تبلیغات، تبلیغات بنری است. بنرها اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر شدند. این تبلیغات شامل بنرهای متحرک یا غیر متحرک است که به صورت استراتژیک در وب سایت هایی با اندازه ها و اشکال مختلف قرار می گیرند و برای نمایش تبلیغات شرکت یا سایر وب سایت ها مفید هستند. به طور کلی یکی از انواع روش های تبلیغات وب سایت است.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی استفاده از ایمیل برای تبلیغ یک محصول یا خدمات در حین ایجاد روابط با مشتریان، به ویژه مشتریان بالقوه است. یکی از محبوب ترین کمپین های تبلیغاتی امروزه، کمپین بازاریابی ایمیلی است (بیشتر بخوانید: تبلیغات مربوطه) بازاریابی ایمیلی می تواند شامل اطلاعاتی در مورد شرکت شما یا تبلیغات برای فروش خدمات و محصولات شما باشد. یکی از کاربردهای مهم بازاریابی ایمیلی در هدف گذاری مجدد کمپین ها است.

تبلیغات پاپ آپی

تبلیغات پاپ آپ نوعی تبلیغات آنلاین است که بر جذب ترافیک وب سایت تمرکز دارد و نوعی روش تبلیغاتی در وب سایت است. آنها معمولاً در یک پنجره مرورگر جدید با استفاده از فناوری جاوا اسکریپت یا Adobe Flash ایجاد می شوند. اگرچه این تبلیغات یکی از پرطرفدارترین تکنیک های تبلیغات آنلاین هستند، اما در بین کاربران محبوبیت چندانی ندارند و بیشتر افراد تمایل به خاموش کردن آن دارند.

تبلیغات بلاگ یا بازاریابی بلاگ

بازاریابی وبلاگی فرآیند دستیابی به بازار هدف یک کسب و کار از طریق استفاده از وبلاگ است. در سال گذشته، صاحبان مشاغل یک وبلاگ جداگانه از وب سایت خود داشتند. اما امروزه می‌توانید به راحتی این دو را با هم ترکیب کنید تا مدیریت وظایف را برای شما آسان‌تر کرده و بازدیدکنندگان را راحت‌تر کنید. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های آنلاین از وبلاگ ها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند و این روش بخشی از آن است روش های مختلف تبلیغات در وب سایت است.

مقالات تبلیغاتی وب سایت

یکی دیگر از انواع رایج تبلیغات در وب سایت، تبلیغات متنی است. این یکی از ارزان‌ترین انواع تبلیغات است و مانند یک وب‌سایت یا کسب‌وکار در محبوب‌ترین سایت خبری کار می‌کند و خود را به صورت متن تبلیغ می‌کند و با انکر تکست دلخواه خود به صفحه لینک می‌دهد.

همچنین استفاده از وبلاگ نویسی عمومی راه دیگری برای انجام این کار است. افراد در این وبلاگ ها ثبت نام می کنند و به صفحه فرود یا صفحه فروش آنها لینک می دهند. گزارش های تبلیغاتی که امروزه اغلب برای اهداف فروش و افزایش اعتبار یک صفحه از دیدگاه موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرند، نوعی تبلیغات متنی در وب سایت هستند.

تبلیغات موبایل

اصطلاح تبلیغات موبایلی به هر شکلی از تبلیغاتی اطلاق می شود که بر روی دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها ظاهر می شود. شرکت‌های این دستگاه‌ها از تبلیغات متنی برای تبلیغات از طریق پیامک یا بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند. این تبلیغات در اپلیکیشن ها و بازی ها نیز وجود دارد و امروزه به کانالی ارزشمند برای تبلیغات تبدیل شده است. اهمیت تبلیغات موبایلی امروزه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. امروزه اکثر افراد ساعت ها در شبانه روز مشغول تلفن همراه خود هستند و احتمالاً با این نوع تبلیغات همراه هستند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی یا هدف گذاری رسانه های اجتماعی به تبلیغاتی گفته می شود که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به کاربران ارائه می شود. رسانه های اجتماعی از اطلاعات کاربر برای ارائه تبلیغات بسیار مرتبط بر اساس تعاملات در یک پلت فرم خاص استفاده می کنند. در بسیاری از موارد، زمانی که بازار هدف با جمعیت شناسی کاربران پلتفرم اجتماعی همسو باشد، تبلیغات اجتماعی می تواند تبدیل و فروش را تا حد زیادی افزایش دهد.

با افزایش تعداد رسانه های اجتماعی و کاربران، شرکت های بیشتری تبلیغات خود را در این پلتفرم ها قرار می دهند و در حال حاضر محبوبیت این رسانه ها رشد قابل توجهی داشته است. اکثر شبکه های اجتماعی پیام ها یا محتوایی را که شرکت یا کاربران عادی آن را به صورت رایگان برای عموم ارسال می کنند ارائه می کنند. بنابراین می‌تواند پست‌ها را در فیس‌بوک یا توییت در توییتر یا عکس‌ها در اینستاگرام را با کارایی بالا منتشر کند.

ویدئوی تبلیغاتی

تبلیغات ویدیویی آنلاین به تبلیغات ویدیویی اطلاق می شود که در یک وب سایت یا برنامه اجرا می شود. این یک تعریف گسترده از تبلیغات ویدیویی است. اما باید بدانیم که اجرای یک تبلیغ ویدیویی چیزی فراتر از ارسال یک ویدیو به صورت آنلاین است. امروزه انواع مختلفی از کانال های تبلیغاتی ویدیویی موجود است. از یوتیوب گرفته تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی و بازی های موبایل و غیره. به طور کلی تبلیغات ویدیویی نوعی روش تبلیغاتی در وب سایت و اندازه شبکه است. با این حال، بر روی پلتفرم های دیگر نیز ارائه می شود.

در حالی که بسیاری از اشکال مؤثرتر تبلیغات دیجیتال وجود دارد، تبلیغات ویدیویی در این زمینه بهترین کار را دارد. به عنوان یک رسانه محتوای ویدیویی، تعامل بهتری با کاربران وجود دارد. کاربران هر روز میلیاردها ویدیو را در بسیاری از پلتفرم‌ها تماشا می‌کنند و اکنون این آمار بی‌سابقه است. برای محتوای بیشتر بیایید.

تبلیغات در موتورهای جستجو یا بازاریابی موتورهای جستجو

SEM به عنوان مجموعه ای از ابزارها و استراتژی های فنی تعریف می شود که به بهینه سازی دید وب سایت ها و وب سایت ها از طریق موتورهای جستجو کمک می کند. در مجموع هدف SEM کسب جایگاه بهتر وب سایت در موتور جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجوی مشابه و به عنوان یکی از روش های دیگر تبلیغات در وب سایت می باشد. گوگل و سایر موتورهای جستجو معمولاً دو نوع نتیجه را نشان می دهند:

نتایج ارگانیک

موتورهای جستجو از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کنند که به شما می‌گویند کدام وب‌سایت برای پاسخ دادن به یک سؤال خاص بهترین است. الگوریتم گوگل بر اساس ارتباط محتوا با عبارات جستجو و همچنین اعتبار صفحه و وب سایت است. مجموعه تکنیک ها و ابزارهای مورد استفاده برای رتبه بندی در فهرست جستجوی ارگانیک به عنوان SEO (بهینه سازی موتور جستجو) شناخته می شود. این روش یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات در وب سایت ها می باشد.

نتایج پولی

برخلاف نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک، در اینجا تبلیغ‌کنندگان برای هر کلیک هزینه پرداخت می‌کنند. روش تبلیغات در این سایت برای کسب ترافیک با خرید تبلیغات در موتورهای جستجو. روی این رسانه کلیک کنید. همچنین PPC (پرداخت به ازای کلیک) یا CPC (هزینه به ازای کلیک) نامیده می شود. یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای انجام این کار گوگل ادز است.

نتیجه

در این مقاله سعی شده تا شما را با انواع روش های تبلیغات اینترنتی آشنا کنیم. بیشتر این تبلیغات به صورت آنلاین هستند. وب سایت ها یکی از پرکاربردترین پلتفرم ها برای تبلیغات آنلاین هستند و در این میان تبلیغات اینترنتی به روش های زیر بسیار موثر است:

  • بازاریابی وبلاگ
  • سئو
  • تبلیغات گوگل
  • تبلیغات پاپ آپی
  • و…

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما