دنباله ویدیوهای پخش شده را حذف کنید 2


شهره لرستانی بازیگر تبعید 2 یک صحنه حذف شده از فیلم را منتشر کرد.

لرستانی با انتشار دنباله در اینستاگرامش فیلم 2 اخراج را تشریح کرد.

به گفته لرستانی آخرین گفتگوی او در این سکانس بداهه بوده است.

اخراجی ها یک فیلم کمدی سه قسمتی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی است.

قسمت اول در سال 1985 ساخته شد و در سال 1986 منتشر شد. این فیلم در سال ۱۳۸۶ با فروش بیش از ۲ میلیارد تومان پرفروش شد.

قسمت دوم اخراجی ها که محصول سال 1366 بود و در نوروز سال 88 به نمایش درآمد، با فروش 5.8 میلیارد تومانی، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد.

قسمت سوم که در سال 1989 تولید و در نوروز سال 90 به نمایش درآمد، 7.4 میلیارد توماس در سینماها فروخت. این فیلم پرفروش ترین فیلم دهه 90 شد.

تهیه کنندگان قسمت اول و دوم حبیب الله کاسه ساز و مسعود ده نمکی تهیه کننده قسمت سوم هستند.

تبعید اول و دوم جنگ ایران و عراق زبان طنز بود و تبعید سوم مربوط به روابط سیاسی و اجتماعی پس از جنگ و جامعه کنونی و به نوعی حاصل داستان این سه نفر است.

بازیگران سرشناسی زیادی در قسمت های اخراج شده ایفای نقش کرده اند که از آن جمله می توان به کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، امین حیایی، ارژنگ امیرفضلی، نیوشا ضیغمی، نگار فروزنده، شهره لرستانی، جواد هاشمی، حسام نواب صفوی، محمد شریفی نیا، شیدیلا رضادعویا اشاره کرد. ، لیلا اوتادی، بهنوش بختیاری و نیما شاهرخ شاهی.

اخراجی ها به دلیل نقض حق چاپ با سه اعتراض مواجه شده است.

محمدحسین جعفریان، شاعر و مستندساز، گفت که از اشعار ده نمکی که 20 سال پیش متعلق به او بود، برای اخراج او بدون اجازه استفاده کرده است. همچنین اطلاعات و عکس هایی وجود دارد که کپی برداری از The Dismissals را نشان می دهد، یک نسخه دیگر. از سوی دیگر حمید طالب زاده در گفت وگویی گفته است که آهنگ «همه چی ساکته» با اجرای او (ترانه مریم اسدی) در فیلم تخلیه غیرمجاز هم استفاده شده است.

تبعید بعد از دو مستند «فقر و فحشا» و «کدام؟!» کدام پیروزی؟! این اولین فیلم دهه نمک بود.

ده نمکی متولد 1348 در اهر و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد است و به عنوان روزنامه نگار و فعال سیاسی شناخته می شود و با سه سفر شهرت دارد.

وی از اعضای فعال حزب الله انصار در دهه 1970 بود و به عنوان روزنامه نگار، سردبیر یا سردبیر در نشریات مختلفی مانند یالثارات، شلمچه و جبهه فعالیت داشته است.

وی از منتقدان دولت محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و در انتقاد از این دولت ها صریح بود.

در اواخر دوران اصلاحات که دوران تلخی از آن توصیف کرد، دو مستند ساخت و سپس همزمان با دولت محمود احمدی نژاد، یک سوم اخراج ها را انجام داد و مورد استقبال گسترده قرار گرفت که بی سابقه بوده است. فروش در تاریخ سینمای ایران.

مسعود ده نمکی پس از برکناری، چهار فیلم دیگر رسوایی یک و دو، صعودها و زندانیان را نیز تولید کرد.

او همچنین دو مجموعه تلویزیونی دارا و نادار و دادستانی را تولید کرد.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

پاربرگ سایت

تماس با ما