بلیط هواپیما چارتر ارزانترین بلیط چارتر ۱۴۰۲

اراچارتر کار خود را در سال 1396 آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتبار خود را در بین فروشندگان بلیط هواپیما بصورت آنلاین بالاتر ببرد. در نتیجه بهتر است تنها زمانی از بلیط های چارتری استفاده کنید که کودکی همراهتان نیست و از انجام سفر خود اطمینان دارید. توجه داشته باشید که در پروازهای چارتر هزینه های بیمه و بلیط نوزاد (0 تا 2 سال) توسط نماینده ایرلاین و در فرودگاه اخذ می گردد. مزایایی هستند که برای شما کاربران گرامی تریپ امکان خریدی مطمئن و راحت را فراهم می نماید و تریپ را تبدیل به یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما در ایران کرده است.

چارتر

در ادامه می‌بینیم که کنسلی بلیط هواپیما چارتر از سوی مسافر یا شرکت هواپیمایی، هر یک به چه شکلی انجام خواهد شد و تابع چه شرایطی است. در این مقاله شرکت باراد ( متخصص با سابقه در زمینه فریت بار ) سعی داریم شما را به طور جامع با تعریف بلیط چارتر آشنا کنیم. بلیط چارتر این نوع بلیط ها بیشتر برای تورها استفاده می شوند و آژانس هایی که بیشتر در حوزه فروش تور کار میکنند طی قراردادی بلیط ها را از ایرلاین ها خریداری می کنند.

در واقع شما باید بلیط چارتری پیدا کنید که قیمت آن کمتر از بلیط سیستمی مسیر دلخواه‌تان باشد تا برای شما به‌صرفه باشد. بهترین زمان برای خرید بلیط چارتری در مسیرهای پروازی پر تقاضا و پر رفت‌وآمد یا هر مسیر دیگری، باتوجه‌به هدف‌تان از سفر و زمان سفر می‌تواند متغیر باشد. اما به‌‍صورت‌کلی پیشنهاد ما به شما این است که برای تهیه بلیط هواپیما چارتر در هر مسیری سعی کنید در صورت امکان سفر خود را به زمان‌های غیر پیک سفر موکول کنید یا بلیط خود را در نزدیک‌ترین زمان به پرواز تهیه کنید تا بتوانید بلیط ارزان چارتری را خریداری کرده باشید.

قیمت بلیط چارتر هواپیما

در پروازهای چارتری مسیرهای پر رفت و آمدی وجود دارند که بلیط هواپیمای آن‌ها نسبت به سایرین محبوب‌تر بوده و همیشه با استقبال مسافران مواجه هستند. به همین ترتیب بلیط این شهرها معمولا در تمام طول سال در اجاره چارتر کننده ها هستند و همه بلیط های آن ها چارتری است. اغلب در مسیرهای پرتردد، بلیط های چارتری برای شرکت های هواپیمایی نیز مناسب است به این ترتیب ایرلاین ها می توانند حداکثر ظرفیت خود را با قیمت مناسب به چارتر کننده کرایه دهند تا دیگر دغدغه ای در مورد فروش جزئی آن نداشته باشند. به واسطه قرار گرفتن حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر، مشهد سالانه پذیرای بیش از 27 میلیون زائر از داخل و خارج از کشور است. به همین خاطر افراد زیادی در همه فصول سال به دنبال خرید بلیط چارتر مشهد و یا بلیط سیستمی از آژانس های مسافرتی هستند.

اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید و می‌خواهید بلیط پرواز چارتر بخرید، پس از اینکه لیست بلیط‌های چارتر برای شما نمایش داده شد، اگر بلیط ارزانی یافتید بی‌معطلی بلیط را بخرید زیرا بلیط‌های ارزان مشتری زیاد دارند و سریع فروخته می‌شوند.2. چنانچه بلیط ارزان پیدا نکردید، اگر محدودیتی در تاریخ سفر ندارید می‌توانید کمی انعطاف نشان دهید و روزهای قبل یا بعد تاریخ مورد نظرتان را بگردید.3. بلیط لحظه آخری هواپیما، نوع دیگری از بلیط چارتر هواپیما است؛ این بلیط در زمان بسیار نزدیک به پرواز، ارزان‌تر از وقت معمول فروخته می‌شود.

ساعت کار 9 صبح الی 12 شب.تعطیلات 10صبح

بنابر اعداد و ارقام، پرترددترین فرودگاه کشور در زمینه پروازهای داخلی پس از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد است. بنابراین در میان پروازهای داخلی، بلیط چارتر تهران مشهد در مسیر رفت و بلیط چارتر مشهد تهران برای بازگشت جز پرطرفدارترین مسیرها برای پروازهای چارتر داخلی هستند. پرواز چارتری به معنای اجاره دربست تمام یا بخشی از صندلی‌ها (بلیط‌ های) هواپیما است. در این شرایط یک ایرلاین، بخشی یا تمام صندلی‌های یک هواپیما را برای مدتی در اجاره خود قرار داده و سپس نسبت به فروش بلیط به مسافران (غالبا در فرمت تورهای مسافرتی)، اقدام می‌کند. البته همیشه امکان فروش تکی پرواز چارتر به مسافرانی که خارج از الگوی خرید تور، اقدام به مسافرت می‌کنند، نیز وجود خواهد داشت.

همانطور که می دانید بلیط چارتر مشهد یکی از پر فروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی می باشد. از این رو بدیهی است که این حجم از تقاضا موجب گردد تا خرید بلیط چارتر مشهد در تعطیلات و سایر سیزن های سفر با کمی دشواری صورت پذیرد. موضوعی که سبب شده است تا بسیاری از فعالان حوزه گردشگری، سامانه های خرید آنلاین بلیط هواپیما را در هر شرایط زمانی و مکانی برای خرید بلیط چارتر مشهد پیشنهاد کنند.

در صورتیکه نام مسافر را اشتباه تایپ کرده باشید، با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس بگیرید؛ بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان اصلاح نام برای برخی از ایرلاین ها وجود دارد. آراچارتر با در نظر گرفتن واحد پشتیبانی به صورت آنلاین و 24 ساعته به شما کمک می کند تا در صورت بروز مشکل در هنگام خرید و داشتن سوال در کمتر از 2 دقیقه شما را راهنمایی کند. در این صورت با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس بگیرید؛ بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان جا به جایی برای برخی از ایرلاین ها وجود دارد. حتی در تورها پا از این فرارتر می رود و درصورتی که هتل رزرو کنید بلیط رفت و برگشت شما رایگان خواهد شد .به عنوان مثال تور سه شبه تهران کیش برای تاریخ های خلوت به کمتر از 1500 هزار تومان رسید که کمتر از نرخ رزرو سه شب هتل در کیش بود. در سفرهای داخلی به همراه داشتن کارت ملی و در سفر خارجی پاسپورت، ویزا و تاریخ انقضای (بیش از 6 ماه) آن دارای اهمیت است. شهر مشهد یکی از مهم ترین شهرهای ایران محسوب می شود که در شمال شرق کشور قرار گرفته و مرکز استان خراسان رضوی است.

پرواز چارتر ۷۲۴ این مسیر پروازی به دو صورت بلیط چارتر تهران مشهد در مسیر رفت و بلیط چارتر مشهد تهران در مسیر برگشت عرضه می‌شود. پرواز چارتر این مسیر پروازی به دو صورت بلیط چارتر تهران استانبول در مسیر رفت و بلیط چارتر استانبول تهران در مسیر برگشت عرضه می‌شود. هواپیمایی ترکیش، ناوگان هوایی بزرگ و مدرن است که پروازهای زیادی به مقاصد گوناگون در سرتاسر دنیا دارد.

میزان مجاز بار مسافر به کلاس پرواز و کلاس قیمتی بلیط هواپیما وابسته است. باید بدانید که اگر میزان بار مسافر، بالاتر از حد مجاز باشد، باید جریمه پرداخت کند. شما می توانید جهت کسب جزئیات دقیق تر مقدار بار مجاز مسافر با پشتیبانی ایرلاین ارتباط برقرار کنید.

این شهر زیارتی با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲٬۷۶۶٬۲۵۸ نفر جمعیت، پرجمعیت ترین شهر ایران پس از تهران است. بعد از آن شما به درگاه اینترنتی بانک وصل خواهید شد که باید شماره کارت بانکی، رمز دوم ، تاریخ انقضا را وارد کنید و روی دکمه پرداخت کلیک کنید. این شهر که از جمله شهرهای تاریخی ایران با پیشینه ای قابل توجه محسوب می شود، در طول تاریخ همواره نقش مهمی در رویدادهای تاریخی و فرهنگی کشورمان ایران داشته است.

در بلیط چارتر تنها برای افراد زیر دو سال که به آنها نوزاد اطلاق می شود قیمت بلیط تفاوت دارد. همانطور که پیشتر گفته شد، بلیط های چارتر غیرقابل استرداد هستند و کنسل کردن آنها با جریمه بالایی همراه خواهد بود. هرچه نرخ بلیط چارتر هواپیما پایین‌تر باشد، شامل کنسلی و استرداد نمی‌شود. ضمنا باید بدانید، هرچه به زمان پرواز نزدیکتر می‌شود، جریمه بلیط چارتر هم بالاتر می‌رود و معمولا یک روز مانده به پرواز، بلیط هواپیما چارتری غیرقابل استرداد می‌شود.

در دنیای امروز و با در نظر گرفتن مباحث مربوط به اتلاف انرژی و زمان و سلامت جامعه بهترین روش دریافت بلیط هواپیما، خرید آنلاین بلیط است و پیشنهاد ما هم به شما خرید اینترنتی بلیط از سامانه تریپ است. پرواز چارتری به پروازی گفته می شود که تمام یا بخشی از صندلی های هواپیما توسط چارتر کننده (دفتر خدمات مسافرتی) اجاره شده باشد. پرواز چارتر گاهی بنا به سفارش چارتر کننده در برخی مسیرها برقرار می شود ولی در هر صورت بلیط آن توسط چارتر کننده که اینجا آژانس مسافرتی است به فروش می رسد. در صورتیکه چارتر کننده یک آژانس مسافرتی باشد، پرواز چارتر معمولاً در مسیرهای پرتردد انجام می شود چراکه چارتر کننده تقریبا مطمئن است می تواند بلیط آن مسیرها را به فروش برساند و شرکت هواپیمایی هم درگیر مسائل خرده فروشی نمی شود. ابزارهای فلای تودی در هنگام جستجو و خرید بلیط به کمک شما می‌آیند تا بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را سریعتر پیدا کرده و خریداری کنید.

  • این موضوع در کنار پر رونق بودن بازار جزیره قشم و ورود کالاهای مهم به آن، سبب شده تا در فصل‌ تعطیلات و زمان‌های مناسب برای سفر، مسافران زیادی متقاضی سفر به قشم باشند و آژانس‌های مسافرتی بلیط هواپیما آن را چارتر کنند.
  • در حقیقت پرواز های چارتری و سیستمی از لحاظ کیفیت پرواز هیچ تفاوتی با هم ندارند و حتی خرید بليط چارتري بیزینس کلاس نیز برای مسافران مقدور است.
  • اما در زمانی که از شدت مسافران بنابر دلایلی کاسته می‌شود؛ چارترکننده برای آنکه صندلی پیش خرید کرده را به فروش برساند؛ قیمت بلیط چارتری را کاهش می‌دهد.
  • همان طور که اشاره شد بلیط چارتر در زمان‌های پرسفر چندان ارزان نمی‌شود.

بسیاری از مسافران سفر به جزیره کیش را فرصت خوبی برای خرید و گشت و گذار خانوادگی و دوستانه می دانند. بلیط چارتر کیش از طریق فلایتیو با کمترین هزینه برای کاربران ارایه می شود. از جمله مسیرهای پر ترافیک چارتری می‌توان به بلیط هواپیما مشهد تهران، بلیط هواپیما تهران تبریز، بلیط هواپیما مشهد کرمان و موارد دیگری اشاره کرد. چارتر هواپیما به دو صورت چارتر کامل (Full Charter) و چارتر صندلی (Seat Charter) انجام می‌شود.

اما یوتراوز نیاز شما را به گشتن در بین صدها سایت مختلف برطرف کرده و شما را از سردرگمی راحت کرده است. «چارتر» به معنای دربست کرایه کردن و یا همان اجاره یکجا است و بلیط چارتري هواپيما، بلیطی است که توسط برخی دفاتر گردشگری فروخته می‌شود. در حقیقت برخی از شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی تمام یا بخشی از صندلی‌های یک پرواز را به صورت یکجا خریداری می‌کنند و بلیط این پروازها را به مسافران می‌فروشند و در اصطلاح اقدام به چارتر بلیط هواپیما می‌نمایند.

هواپیمایی ایران ایر با بیش از 50 سال قدمت، از معتبرترین هواپیمایی‌های کشورمان است. ایران ایر به فروش بلیط‌های ارزان شهرت دارد، از این رو بلیط‌های ارزان چارتری نیز در زمره بلیط‌های ارائه شده توسط این هواپیمایی قرار می‌گیرد. قیمت بلیط چارتر برای کودکان برابر با قیمت بلیط بزرگسالان است در حالی که بلیط سیستمی کودکان ارزان‌تر از بزرگسالان است. خیر؛ در زمان‌های پرسفر که بلیط‌ها به سرعت فروخته می‌شوند، چارترکننده لزومی بر کاهش قیمت‌ها نمی‌بیند. یکی از این روش ها استفاده از تقویم قیمتی بر روی صفحه اصلی سایت است که به سادگی در دسترس بوده و شما میتوانید کمترین و بیشترین قیمت بلیط را در بازه زمانی قبل و بعد تاریخ پرواز خود ببینید و بلیط خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

اما عکس این امر زمانی اتفاق می‌افتد که بخواهید در زمان‌های پر سفر سال مانند عید نوروز و یا تعطیلات تابستان سفر کنید. در این مواقع با توجه به درخواست بالای مسافران برای خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط چارتری هواپیما افزایش می‌یابد، و حتی ممکن است از قیمت بلیط سیستمی نیز بیشتر شود. معمولا بهترین زمان برای خرید پرواز چارتری ارزان ، اسفند ماه و بعد از تعطیلات نوروز است. چراکه با توجه به افزایش گاه‌وبی‌گاه قیمت بلیط هواپیما، روزبه‌روز به طرفداران بلیط‌های چارتری افزوده می‌شود. اما در صورتی‌که از زمان مناسب خرید بلیط چارتر اطلاع نداشته باشید، ممکن است به نفع شما تمام نشود و بعضاً با افزایش قیمت این بلیط‌ها رو‌به‌رو شوید.

اف همان تخفیف است به زبان انگلیسی و بلیط اف خورده هواپیما به معنای بلیط های تخفیف خورده هواپیما است.off همیشه مورد توجه کلیه خریداران کالا و خدمات بوده است. این تخفیفات از بلیط هواپیما مستثنی نیست و ما در سایت کاوات همواره بلیط های اف خورده خوبی برای شما عرضه کرده و میکنیم. معیاری که بر این امر اثر گذار است کلاس پروازی و همچنین کلاس نرخی پرواز است. به‌طور مثال در ایرلاین‌های داخلی میزان بار مجاز در بلیط هواپیما  20 کیلوگرم است. همان طور که اشاره شد بلیط چارتر در زمان‌های پرسفر چندان ارزان نمی‌شود.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

پاربرگ سایت

تماس با ما