ایلان ماسک، مدیرعامل بزرگترین خودروساز برقی، خواستار افزایش تولید نفت و گاز دیجیاتو شد.


ایلان ماسک، مالک تسلا و مردی که روی رقابت با خودروهای بنزینی تمرکز کرده است، نوشت: تولید نفت و گاز باید فورا افزایش یابد وگرنه به دلیل درگیری با روسیه دچار مشکل خواهیم شد.

ایلان ماسک، مالک تسلا سولار برای توسعه اخیر فناوری خورشیدی توییتر او نوشت: «من از آن متنفرم، اما ما باید فورا تولید نفت و گاز را افزایش دهیم. افزایش دادن اجازه دهید. روزهای فوق العاده مستلزم اقدامات فوق العاده است.

ماسک گفت: واضح است که این تاثیر روی تسلا دارد. منفی اما واقعیت این است که راه حل های مبتنی بر انرژی پایدار مشکل واردات نفت و گاز را بلافاصله حل نمی کند. روسیه “پاسخ.” مدیرعامل این خودروساز آمریکایی در توییت خود به اتکای شدید کشورها به نفت و گاز روسیه اشاره کرد.

ایلان ماسک خواستار “مدیریت بحران” شد

برخی کارشناسان بر این باورند که تحریم های روسیه پس از حمله اوکراین می تواند بسیاری از کشورها به ویژه اروپا را تحت تاثیر قرار دهد. بحران انرژی صورت. از این رو ایلان ماسک از مسئولان مربوطه خواست تا فورا مدیریت این وضعیت را در نظر بگیرند.

البته نباید فراموش کرد که خود ماسک در برخی ماجراجویی هایش به نفت و گاز وابسته است. سال گذشته در گزارشی اعلام شد که اسپیس ایکس او قصد دارد حفره ای در نزدیکی مرکز کشتی ستاره ای در تگزاس حفر کند. زیرا برق نمی توانست موشک های این شرکت را به فضا پرتاب کند.

همچنین مدیر عامل تسلا او در مصاحبه با جو روگن گفت: من از آسیب رساندن به صنعت نفت و گاز لذت نمی برم. در حال حاضر، ما باید سوخت های فسیلی را برای مدت طولانی بسوزانیم. اما سوال اینجاست که با چه سرعتی باید بر اساس انرژی پایدار به سمت آینده حرکت کنیم؟

تشخیص لحن ماسک از توییت‌های او سخت است و تشخیص اینکه آیا این توییت‌ها یک طرح جدی هستند یا یک شوخی، همیشه آسان نیست. با این حال حتی غنی ترین جوک های دنیا را هم می توان با توجه به تعداد زیاد فالوورهای او موثر و مهم دانست.



Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما