💫 مشاوره کنکور انسانی 1400

آکادمی تحصیلی - مرکز مشاوره بینش نوین مشاوره تحصیلی کمک میکند تا دانش آموز با تسلط بیشتری به مطالب مورد نظر سر جلسه امتحان حاضر شود و علاوه بر این به خود اعتماد به نفس داشته باشد. مشتریان بهترین مشاور کنکور در تهران معتقدند که متخصصان درمانی آنها مفید خواهد بود زیرا مشاور به صورت شفاهی و غیر کلامی ارتباط برقرار می کند و نشان میدهد، شخصی است که مشتری می تواند به آن اعتماد کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که چه مدت زمانی تا رسیدن به کنکور برای شما باقی مانده است. لذا هرگونه تقسیم بندی و رتبه بندی خارج از این قالب یک فریب تبلیغاتی است. بخش دوم: چند درصد دانش آموزان از مشاور تحصیلی خارج از مدرسه استفاده می کنند؟ سلام. برای شرکت در دوره های روزانه در هر مقطع فقط یکبار میتونید از سهمیه روزانه استفاده کنید و اگر برای بار دوم در یک مقطع مایل باشید در دانشگاه های روزانه تحصیل کنید باید شهریه بپردازید اما قانون جدیدی که امسال هستش اینه که اگه بخواید رشته های پزشکی رو بخونید نیاز به پرداخت هزینه نیست و میتونید رایگان تحصیل کنید و هیچ مشکلی هم براتون نداره. در هر رشته تحصیلی و در هر مقطعی می توانید مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از کلیه خدمات لازم بهره مند شوید.

مشاور کنکور گاماس 20

سلام. شهریه ثابت و متغیر رشته های پزشکی ظرفیت مازاد دانشگاه آزاد از ۱۲ میلیون تا ۱۷ میلیون بسته به واحد دانشگاهی متغیر هست. مهندس مسعود کریمی با برگزاری کلاس ها و کارگاه های مشاوره و برنامه ریزی کنکور از سال 1390 به بسیاری از دانش آموزان و داوطلبین کنکور در زمینه موفقیت تحصیلی، آمادگی روحی و انگیزشی، هدف گذاری، برنامه ریزی درسی و انتخاب رشته کنکور کمک کرده تا راه درست را از بیراهه تشخیص بدهند و سریع و بدون هرگونه ریسک به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود برسند. داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگری هستند باید یک کد ۱۲ رقمی از سازمان مربوطه دریافت و آن را وارد فرم ثبت نام کنکور سراسری 1401 کنند. ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ شامل برخی شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری ی را دارند، بایستی که واجد این شرایط باشند. باسلام.دانش آموزان پایه یازدهم به دلیل نزدیک شدن به کنکور و همچنین امتحانات نهایی عموما تحت استرس هستند اما این موضوع نباید مانعی برای پیشرفت باشه.امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخوردار هستند چون یک چهارم از رتبه ی کنکور سراسری رو نمرات نهایی تشکیل میده پس هرچقد نمرات نهایی بالاتر باشه،بهتره و در رتبه تاثیر مثبت داره.برای مطالعه حتما اولویت بندی داشته باشید و این ربطی به علاقه یا ضعف در اون درس نداره،درسی که مهم تره باید وقت بیشتری براش گذاشته بشه پس اگه در درسی قوی هستید باید قوی بمونید نه اینکه اون رو کنار بگذارید و از همون درس نهایتا ضربه بخورید.بعد از مدرسه قطعا باید مطالعه در منزل داشته باشید و فقط به مدرسه اکتفا نکنید چون نمیشه گفت دانش آموز درکلاس درس تموم مطالب رو یاد میگیره و برای منزل کاری نداره اما نکته مهم برقرارکردن تعادل بین خواب وتغذیه ومطالعه است.هیچ کس نباید بخاطر درس از خواب شب صرف نظر کنه چون هر ۱ ساعت خواب در تاریکی شب به اندازه چندین ساعت خواب ظهر تاثیر دارد.در سال کنکور،خانواده هم مهم ترین نقش رو داره یعنی شاگرد باید مطمئن باشه که پدر و مادر حامی او هستند.موفق باشید.

الان باید مدرک لیسانس و ارشدم هر دو رو آزاد کنم یا فقط لیسانس کافیه؟ اگه تا بعد از مدرک گرفتنتون سنتون زیر ۲۲ باشه می تونید. سلام. رتبه در سهمیه من در زیر گروه ۱ شده ده هزار (منطقه ۲). رشته ریاضی جز رشته های آینده دار کنکور است از این جهت که رشته های زیر شاخه کنکور ریاضی قطعا در آینده اوضاع بهتری خواهند داشت و به این رشته ها نیاز بیشتری خواهد بود . با سلام من کاردانی گرافیک رو دارم میخواستم بدونم میتونم در آزمون تربیت معلم سال آینده شرکت کنم و متولد ۷۶/۱۲/۲۸ هستم از لحاظ سنی مشکلی نیست؟ با سلام. طبق دفترچه امسال گرافیک در مقطع لیسانس ارایه شده است، سال آینده اگر ارایه شود می توانید شرکت کنید. این دفترچه شامل 100 تست چهارگزینه ای است که داوطلبان به مدت 75 دقیقه فرصت پاسخگویی به سؤالات آن را خواهند داشت. سلام من تو دفترچه ی کنکور سراسری سهمیه ی ۵ درصدی ایثارگران رو زدم ولی کد رو وارد نکردم و سهمیه عمل نمیکنه خواستم ببینم تو کنکور دیگه شامل سهمیه ی مناطق هم نمیشم؟ انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سامانه سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

اگه میشه چه رشته هایی؟ اگه ما دانش درست و کافی برای مواجهه با استرس رو نداشته باشیم، باعث میشه هم کیفیت درس خوندنمون بیاد پایین و هم نتایج خوبی نگیریم. البته با تجربه کافی در این زمینه. بزارین بازم بیشتر براتون بگم چون به نظرم با این همه حجم تبلیغات موسسه های مختلف باید خیلی چیز ها رو توضیح بدم ! سلام کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد ادغام شده است و شما در یک آزمون برای هر دو سیستم آموزشی شرکت میکنید. من نیاز به لیست رشته کارشناسی زبان آلمانی (هر گرایشی) در همه دانشگاه های کشور (دولتی، آزاد، علمی کاربردی، با کنکور یا بی کنکور، مشاور ثبت نام کنکور – فقط بر روی وب سایت آینده کلیک کنید https://www.fall24.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%aa%d9%86%d9%87%d8%a7-%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ – و غیره) دارم! و یا اینکه هر دو باهم برگذار میشوند؟ و اینکه مدرکتون بگیرید یا نگیرید با خودتونه. قطعا دانشگاه های آزاد و پیام نور و همچنین غیر انتفاعی با توجه به اینکه به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند، می توانند از سایر راه های دیگر در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. سلام من ب مشاور نیازمندم مشاوری میخوام که تا کنکور همیشه راهنماییم کنه به سوالاتم جواب بده و پیگیر کارم باشه ولی راستش هزینه مشاوره هم ندارم شما مشاور برتر کنکور سراغ دارین که رایگان کار کنه و کارش خوب باشه؟

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

پاربرگ سایت

تماس با ما